Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59100)
Ei horoskoopit mitään kerro. Paitsi silloin kun niiden negatiiviset piirteet osuvat vihamieheen liian hyvin.
Minä oinas. Oikuttelen ja innostun kaikesta ja oon täysillä mukana 😍😜 Saan kuulemma naapureiden seksileikit näyttämään piparkakkujen näpräämiseltä. En usko horoskooppeihin. Muuta kuin skorpparin kohdalla. Hyvin paikkaansa pitävä. Kartettava merkki.
Vierailija kirjoitti:
Mihin soppaan olen sotkeutunut, kun suhun ihastuin?
Johonkin melko tuliseen liemeen.
Tämä viimeinen päivä palstalla näyttää kyllä hyvältä. Jään kaipaamaan tätä huumoria.
Mä oon oinas ja ihan vanilijaa ja pumpulia.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli se menee ohi 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Ei horoskoopit mitään kerro. Paitsi silloin kun niiden negatiiviset piirteet osuvat vihamieheen liian hyvin.
Horoskooppijutut on turn-off. Onneksi miehet ei juurikaan ole niistä kiinnostuneita, joten ei ole suuri ongelma naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimeinen päivä palstalla näyttää kyllä hyvältä. Jään kaipaamaan tätä huumoria.
Ootko se, jolla on aina viimeinen päivä palstalla?
Ei se ihan päivittäin ole, mut nyt on muutakin tekemistä kun on kesä. Toivottavasti enää syksyllä ei ole tarvetta tälle.
Käyt nykyään paljon lenkillä. Näytät sporttiselta ja olet saanut pyllyyn muotoa. Terveellisemmät elintavat nykyään? Uskaltaisinpa lähestyä. M->N
Vierailija kirjoitti:
Mä oon oinas ja ihan vanilijaa ja pumpulia.
Musta saa siis hyvän pehmolelun, vinkki vinkki.
Käyn paljon lenkillä, koska se on ilmainen harrastus työttömänä. En tiedä miksi pelkäät lähestyä.
hyvää ja ihanaa päivää rakkaalle naiselle. rakastan. vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Oon tainnut keitellä sitten kunnon sopan, josta kieltä polttaa ja päätä huumaa.
Miltäs se maistuu kahvitilkka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan päivittäin ole, mut nyt on muutakin tekemistä kun on kesä. Toivottavasti enää syksyllä ei ole tarvetta tälle.
"Joka toinen päivä viimeinen päivä palstalla" 😂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joka toinen päivä viimeinen päivä palstalla" 😂👍
Vaikee pysyy pois kun on tavannu jotain niin upeeta. :D
Vierailija kirjoitti:
Samaa tullut mietittyä useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Miltäs se maistuu kahvitilkka?
täytyypä käydä juomassa kupillinen.