Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (59037)

Vierailija
58981/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä kolmanneksi pyöräksi, ellei omista maailmaa.

Voin identifioitua naiseksi.

Vierailija
58982/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole häirikkö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58983/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ukot, mihin tarviitte naisessa hedelmällisyyden merkkejä, kun ette jaksaisi hereillä öisin vauvan itkuun ja hoitamaan vuorostanne lapsia? Nykyisät tekevät kaikkea tuota, joten turhaan etsitte nuoruuden merkkejä naisista, kun ette itsekään sitä ole.

Vähän sama kuin mies kysyisi teiltä naisilta, että mihin tarvitsette miehessä pituutta, leveitä hartioita, korkeita testoja tai voimakasta ylävartaloa kun ruoka tulee nykyään kaupasta eikä puhvelilaumasta. Biologia on biologiaa, diilatkaa.

Vierailija
58984/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla skorpioni, mikä kuulostaa liian pisteliäältä lempeälle ihmiselle.

Juu ja kiukkunen sellainen.

Joo on huomattu, skorpioni on kstkera, kaunaa kantava, anteeksantamaton ja vielä kostonhimoinen. Ei kiitos. Sain viimesimmästä tarpeeks. Todella vaikea ihminen.

Vierailija
58985/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykkö

Vierailija
58986/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on huomattu, skorpioni on kstkera, kaunaa kantava, anteeksantamaton ja vielä kostonhimoinen. Ei kiitos. Sain viimesimmästä tarpeeks. Todella vaikea ihminen.

Tunnet minut hyvin.

Vierailija
58987/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 1% suomalaisista naisista näyttää hyvältä vielä yli kolmekymppisenä.

Huono trolli. Naiset on vasta parhaimmillaan 30-50 iässä.

Millä mittarilla?

30v naisella on jäljellä n. 10% munasoluista. 35v naisella joka toinen munasolu on suutari. Eikä kehitys siitä parempaan suuntaan mene.

No jos munasolut on sun mielessä esteettisesti kauneinta naisessa niin sit varmaan saat muodostaa oman luokitteusi omiin tarpeisiisi ihan vapaasti. Sivusta.

PS. Osta hyvä mikroskooppi, myyn tarpeettomana.

Esteettisesti kauneinta naisessa on nuoruuden, terveyden ja hedelmällisyyden merkit. Ei rypyt, venynyt iho, erinäiset arvet, auringonoton jättämät jäljet, tuhannen tatin tuijotus, raskas askellus, kasaan painunut selkäranka jne.

Mikä ihmeen ”tuhannen tatin tuijotus”?? 🤭🤣

Viestit ei mene läpi jos käyttää vakiintunteita termejä miehen työkalulle. 

Jos kaipaatte esimerkkiä, tsekatkaa Jennifer Lawrencen katse uran alkuaikoina ja nykyään.

Vierailija
58988/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teistä onnistu eilen aika hyvin yhdistelemään minun viestejä. :)

Vierailija
58989/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Vierailija
58990/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku teistä onnistu eilen aika hyvin yhdistelemään minun viestejä. :)

Ja ne oli vielä eri päiviltä.

Vierailija
58991/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini (nainen) alkoi kerran kysyä minulta kuinka helposti vaimoni tuli aikoinaan raskaaksi. Kerroin, että kaikki kolme kertaa ovat tulleet ensiyrittämällä, on katsottu oikea viikko ja oltu aktiivia silloin.

Hän kertoi, että on yrittänyt miehensä kanssa kaksi vuotta ja ei millään tärppää. Kysyi, voisinko olla avuksi, jos käytäisiin ruokatunnilla hänen kotonaan. Menimme sinne ruokatunnilla ja harrastimme seksiä. Hän oli ihan kiimassa, voihki nauttien ja toisteli, ”laukea sisään ja syvälle”. Vajaan kuukauden päästä nainen kertoi olevansa raskaana.

Hienoa että autoit, ja ihanaa että nainen nautti 😍😜 Auttasitko vähän minuakin? 

Ä p ärä n haluat. Ei kukaan muu kuin alin sosiaali synnytä isättömiä aviottomia. Harakatkin nauravat.

Ja niinhän siinä taas kävi --> "Tyhmä aukaisee suunsa ennenkuin on kuullut loppuun". En mihinkään raskautumiseen apua pyydellyt 😍😜😁 Vois auttaa ja käydä jyystää muutaman kerran tuota nautintoa jotta vois tiputtaa tuon Antin kuvioista. Mulla vaan noita miehiä jotka haluu muutakin kuin panemista, en niihin ala nyt. Liian vaikeeks menee. Paneminen kevyttä ja helppoo. Simppeliä.

Vierailija
58992/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpparit 🤮🤮🤮

Vierailija
58993/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole posliini. x

Vierailija
58994/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sun saaliseläin! Miksi et jahtaa mua??

Vierailija
58995/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnet minut hyvin.

Jep. Ikävä kyllä.

Vierailija
58996/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpparit 🤮🤮🤮

Häiriköt 🤮🤮🤮

Vierailija
58997/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakastuminen ei mene ohi, vaikka olisi pitänyt mennä jo vuosia sitten? Mikä vialla?

Mun teoria on siksi ettei se rakkaus koskaan saanut alkaa ja konkretisoitua todeksi.

Vierailija
58998/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kovasti pidän eräästä lempeästä skorpionista

Vierailija
58999/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorppioni vaikuttaa fiksulta vain jos on hiljaa. Suunsa kun avaa, huokuu ylimielisyys, itserakkaus, ylpeys, itsekehut etc 🤯 todella raskasta seuraa 😳 skorpioni pystyy yhdellä txt viestillä jossa on vain yksi lause, mitätöimään positiivisen ilmapiirin. Täystuho negailija.

Kun marraskuu tulee, niin kuolee muutenkin kaikki kaunis mitä on jäljellä.

Yllätys, niinpä tietysti 🤯😳 just tuota tarkoitin 🤮 puhu vaan omasta puolestas 🖕

Se on luonnon kiertokulkua. Ja sopii hyvin myös niihin horoskoopeihinkin...

Vierailija
59000/59037 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä tykkää kun on kunnon tissit. Joku jopa tarjoutui ostamaan ne vaimolleen. 

Ei auta alapeukku. Näin asia on. 

Yleensä jos on hyvä perse niin on pienet tissit. Todella harva mies arvostaa silareita ollenkaan, mut hyvää persettä lähes kaikki.

Miehellä on hyvä olla molemmat. Hyvä perse ja hyvät rintalihakset. Naiset arvostaa 😍

Höpsis. Miehellä pitää olla hyvät aivot, ne on tärkein lihas koko ihmisessä. Alle yhdellä prosentilla miehistä on mitenkään kiinnostavat aivot, eikä auta edes kirurgia. Sivusta

Lähde? Haluaisin lukea tämän tutkimuksen, johon viittaat. 

Ei se ole mikään tutkimus vaan mun oma kokemukseni ja mielipiteeni. En mä tarvitse mieltymyksieni tueksi mitään tutkimuksia. 

Et taida olla ihan fiksu.

Jos esität väitteen "Alle yhdellä prosentilla miehistä on mitenkään kiinnostavat aivot" niin eikö sinun fiksuna ihmisenä pitäisi antaa jotain faktaa sen väitteen tueksi? 

Ps. Olen itse nainen, mutta tympiintynyt kaikkeen sukupuoleen kohdistuvaan perusteettomaan haukkumiseen, kohdistui se sitten naisiin tai miehiin. 

Ei. Se on oma kokemukseni ja mielipiteeni. Ei silloin tarvita mitään faktaa taustatueksi. 

Ps. En mä ole sun sukupuolta kysynyt enkä siitä kiinnostunut, miksi niin luulit? En ole kiinnostunut naisista.

Ei ketään kiinnosta, oletko kiinnostunut naisista vai jostain muusta. Emme me tee sillä tiedolla mitään. Kannattaa ottaa vaikka happihyppely, jos on tarve anonyymipalstalla räksyttää heti aamusta. 🌞🌿

Tämä henkilö mielestäsi "räksyttää" mutta aivan typerässä tilanteessa tutkimustietoa kärkkäästi vaatinut tyyppi ym. osanottajat eivät? Hölmöä ja puolueellista.

Mutta samassa hengessä: mistä sinä tiedät ettei ketään kiinnosta kenestä tuo toinen on kiinnostunut? Minua kiinnostaa. Sen sijaan ei kiinnosta, kiinnostaako sinua kuka häntä kiinnostaa.

Sivusta.

Kiitos kysymästä! Minua kiinnostaa mies, joka kuuluu siihen harvinaiseen yhteen prosenttiin - hänellä on tosi hyvät aivot. Kirjoittelen niille aivoille täällä, vaikka tuskin tavoitan kohdetta koskaan. Paikalla ovat vain riitaisat takertujat.

Hyvät aivot varmasti pystyvät kommunikoimaan irl myös. Ihan vaan vinkkinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi