Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (59151)

Vierailija
59061/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kunnioita mun rajoja, niin ei kiitos.

Miten kauas sinusta pitää mennä, että kunnioitan rajojasi? Entä miten toimii toiseen suuntaan? Kunnioitatko sinä minun rajojani?

Vierailija
59062/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kauas sinusta pitää mennä, että kunnioitan rajojasi? Entä miten toimii toiseen suuntaan? Kunnioitatko sinä minun rajojani?

Älä nyt saatana kauemmas mene! Lähemmäs, niin että tömähtää.

Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59063/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipausketjun multipersoona🤮

Vierailija
59064/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes haluaisi isoja tissejä, koska ne ovat hankalat urheillessa. Omani ovat just hyvää peruskokoa.

Huijaus että tissit haittaa urheilua. Mutta juoksentelepa spontaanisti yömekossa metsän ja trampoliinin kautta kyntämään peltoa. Se on vähän epämukavaa. Miksei miehet ikinä valita vaikka niilläkin pomppii jotain ylösalas... Tää on ehkä omakeksimäni urbaanilegenda mutta naapurin mummo kuoli siten, että peltotöissä vasen tissi osui sitä leukaan, tyrmäsi sen ja traktori ajautui ojaan.

Kai niitä isojakin tissejä on monenlaisia? Joillain on oikeasti isot ja jos ne on oikein sellaiset kovat ja kiinteät, niin varmaan ovat herkästi haitaksikin? Jos taas sellaiset pehmeät pullataikinaiset, niin mitä haittaa niistä olisi, kun ei ne paina eikä mitään?

Itselläni on aika normitissit, keskivertoa jonkin verran isommat (rasvaprosentti tällä hetkellä noin 18.5 ja rinnanympärys rinnan alta 75cm, rinnan päältä 97cm) eikä haittaa yhtään mitenkään ikinä missään. Ainoa asia mitä joudun välillä niiden vuoksi tekemään, on laittaa joihinkin vaatteisiin rinnanympärykseen lisää senttejä. Mutta vielä useammin joutuu ottamaan vyötäröltä pois, kun se taas on sitten 63cm eli eri kokoa kuin rinnanympärys.

Ja juoksen säännöllisesti, ei todellakaan mitään ongelmia. 

Mulle on jäänyt ikuisesti mieleen, kun lääkäritäti käpelöidessään jotenkin tosi kriittisen oloisesti tokaisi että aika kovat tissit. Ilmeisesti siis pehmeät tissit muodostuu pääosin rasvasta ja kiinteät enimmäksen maitorauhasista tms. 

Vierailija
59065/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajojen kunnioittamista on myös esim. kaunis kielenkäyttö. Haukkuminen kertoo kunnioituksen puutteesta ja luulosta, että toisen yli saa kävellä ja sisintä saa haavoittaa.

Vierailija
59066/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt saatana kauemmas mene! Lähemmäs, niin että tömähtää.

Sivu

En ole saatana. Sitä ei kyllä kannata päästää lähelleen.

Vierailija
59067/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä huokaus... Se kuinka paljon tämä välimatka satuttaa, surettaa ja vituttaa mua, kertoo vain siitä, että se oli oikea valinta. Olen niin lähellä luisua täysin sun pauloihisi mies. Ja mä en vain VOI enää asettaa itseäni siihen tilanteeseen että mä jään rannalle ruikuttamaan palaneeseen maahan, kun sä oot pitäny hetken huvisi mun kanssa ja jatkat onnellista elämääsi emäntäsi kanssa. Jos olisit vapaa, niin kertoisin sulle samantien miten syvästi olen suhun kiintynyt, antaisin itseni sulle kokonaan...

Vierailija
59068/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen ympärys 3cm vaille metrin ja vyötärö 63cm. Kuinka tyhmiksi luulet ihmisiä 🤣😅 

Vierailija
59069/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea ja muodokas kirjallisuudenopiskelija tarvitsee kuumeisesti kesätyön, ja saakin sen läheisestä toimistosta. Mutta kun miehet ovat kiinnostuneempia tytön mehukkaista rinnoista ja herkullisesta perästä, hänen täytyy tehdä valinta - valinta, joka laittaa hänet polvilleen ja ilkialastomana toimistopöydälle.

https://finnish.literotica.com/s/viivin-kesatyo-toimistossa

Vierailija
59070/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes haluaisi isoja tissejä, koska ne ovat hankalat urheillessa. Omani ovat just hyvää peruskokoa.

Huijaus että tissit haittaa urheilua. Mutta juoksentelepa spontaanisti yömekossa metsän ja trampoliinin kautta kyntämään peltoa. Se on vähän epämukavaa. Miksei miehet ikinä valita vaikka niilläkin pomppii jotain ylösalas... Tää on ehkä omakeksimäni urbaanilegenda mutta naapurin mummo kuoli siten, että peltotöissä vasen tissi osui sitä leukaan, tyrmäsi sen ja traktori ajautui ojaan.

Kai niitä isojakin tissejä on monenlaisia? Joillain on oikeasti isot ja jos ne on oikein sellaiset kovat ja kiinteät, niin varmaan ovat herkästi haitaksikin? Jos taas sellaiset pehmeät pullataikinaiset, niin mitä haittaa niistä olisi, kun ei ne paina eikä mitään?

Itselläni on aika normitissit, keskivertoa jonkin verran isommat (rasvaprosentti tällä hetkellä noin 18.5 ja rinnanympärys rinnan alta 75cm, rinnan päältä 97cm) eikä haittaa yhtään mitenkään ikinä missään. Ainoa asia mitä joudun välillä niiden vuoksi tekemään, on laittaa joihinkin vaatteisiin rinnanympärykseen lisää senttejä. Mutta vielä useammin joutuu ottamaan vyötäröltä pois, kun se taas on sitten 63cm eli eri kokoa kuin rinnanympärys.

Mulle on jäänyt ikuisesti mieleen, kun lääkäritäti käpelöidessään jotenkin tosi kriittisen oloisesti tokaisi että aika kovat tissit. Ilmeisesti siis pehmeät tissit muodostuu pääosin rasvasta ja kiinteät enimmäksen maitorauhasista tms. 

Ehkä hän tokaisi vahingossa ääneen, kun tiivisrauhasisia rintoja on vaikeampi tunnustella kyhmyjen ym. varalta?

Vierailija
59071/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajojen kunnioittamista on myös esim. kaunis kielenkäyttö. Haukkuminen kertoo kunnioituksen puutteesta ja luulosta, että toisen yli saa kävellä ja sisintä saa haavoittaa.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ääni kuuluu viivästyneenä kopiona.

Vierailija
59072/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kovasti pidän eräästä lempeästä skorpionista

Onnea.Olet osannut kommunikoida ja lähestyä häntä oikealla tavoin.

Vierailija
59073/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen ympärys 3cm vaille metrin ja vyötärö 63cm. Kuinka tyhmiksi luulet ihmisiä 🤣😅 

Häh? Miten tyhmä sinä oikein olet, jos luulet ettei tuollaisia ole?

Vierailija
59074/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappas vielä se lantion ympärys 😅🤣 oli se kapee tai levee, mahdat näyttää hurjalta? 

Vierailija
59075/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ääni kuuluu viivästyneenä kopiona.

En nimittele koskaan kuten hän.

Vierailija
59076/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Miten tyhmä sinä oikein olet, jos luulet ettei tuollaisia ole?

Ja lisänä vielä lantionympärys samoissa mitoissa rinnanympäryksen kanssa.

Tuo on yksi ihan yleisesti tunnetuista kehotyypeistä, joten ei voi tulla yllätyksenä? 

Vierailija
59077/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitappas vielä se lantion ympärys 😅🤣 oli se kapee tai levee, mahdat näyttää hurjalta? 

No sinä et selvästi tiedä ihmisten mitoista oikeastaan mitään, jos luulet noiden mittojen näyttävän jotenkin "hurjalta". 

Vierailija
59078/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa päivää kaivatulleni !

Vierailija
59079/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-malliselle torsolle ihan normaalit mitat. Infona vaan naureskelijalle.

Vierailija
59080/59151 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tokaisi vahingossa ääneen, kun tiivisrauhasisia rintoja on vaikeampi tunnustella kyhmyjen ym. varalta?

Hyvin tulkittu, ootko lääkäri 🙂 selitti sen kyllä just noin mutta sekin meni vähän oudosti niin jäi vaan mieleen. Ei sillä että haittaisi mitenkään. Paitsi että ihmisten kannattaisi kyllä pitää kieli keskellä suuta just silloin kun niillä on esim. toisen tissit kädessä 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme