Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58604)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen sulle jotakin erityistä, mihin tarviit kaikkia muita kaipailtaviasi, joiden kanssa haaveilet pussailusta jne.?
Miksi ajattelet että haaveilen pussailusta?
Kun itse kirjoitit.
😘
Olet naistenmies, jolle ei riitä yksi vaan pitää olla sata. Pidä haaremisi. Minulle kelpaa vain mies, jolle olen ainoa ja toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku tekee talkootöinä näitä irl-pakotuksiaan. Toivottavasti on omalle kaivatulleen ehdottanut tapaamista :D
Puhuu järkeä. Jos te pääsette palstakirjoituksillanne ja haaveistanne sanoista tekoihin niin kertokaa toki muillekin😂
Meitä normaaleja ihmisiä ei kiinnosta tuntemattomien teot vaan oma kaivattumme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkin avaimet ovat hallussasi, suora kommunikaatio ollut sulle jo pitkään mahdollista. Turha kitistä, jos et niitä halua käyttää. Kaikilla ei ole ollut samoja ratkaisumahdollisuuksia.
Jos on oikeassa elämässä häkkiin laittanut, terve tulee ihan itse vapauttamaan eikä heiluttele virtuaaliavaimiaan ketjussa. Sinä et sitä tee, koska nautit valtapeleistäsi.
Ai vitsi... 😍 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida olla tarpeeksi ihana, kun viestiä ei kuulu...
Tai liiankin. -Sivusta
Sitä en usko. Liian ihanalle laittaa viestin vaikka harmaan kiven läpi.
Mä en tule ikinä laittamaan kaivatulleni viestiä, vaikka pidän häntä upeinpana naisena mihin olen törmänny. Syy on minussa itsessäni. -Edelleen sivusta
Miksi? Nainen varmaan ajattelee ettei kelpaa.
Ei ajattele.
Jokainen nainen tietää että mies lähestyy, jos nainen on tarpeeksi upea.
Jaahas niinkö taas 🤦🏻👍 Kaikilla miehillä ei ole kanttia lähestyä upeita naisia
Lisäyksenä siis että tilanne jossa naisen ja miehen välillä on selvää kiinnostusta.
Kiinnostunut mies ei välttämättä tee aloitetta vaikka olisi umpirakastunut, jos kiinnostuksenkohteelle voi olla aloitteesta haittaa eli jos on vaikkapa varattu
Sulle ei lähetetty muistiota siitä, että mies ajattelee vain alapäällään ja pillu on ainut, mikä kiinnostaa, kykenemättä tai haluamatta pohtimaan seurauksia millään saralla. /sarcasm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen horoperse on kyllä oltava, jos oman eletyn elämän kautta on kertynyt tilastollisesti merkitsevä kattaus kokemusta erilaisista miehistä ja niiden käytöksestä mniin että uskaltaa väittää ehdottomina totuuksina jyrkkiä väittämiä. Mitä, kolme tuhatta tai jotainko siihen tarvitaan ilman erityistä järjestettyä satunnaisotantaa? Jos ikää on 60 ja aloitti 15-vuotiaana, kolme eri ukkoa joka kuukausi koko ajan on sitten pitänyt testata.
Eikä ole kertaakaan löytynyt sitä oikeaa. Siitäpä elämänohjeita jakoon. XD
???
Kolme kiinnostunutta miestä on aika vähän kauniille naiselle. Miksi hän menisi jokaisen kiinnostuneen kanssa sänkyyn? Mielenkiintoista.
Näiden mielestä kaikki kommunikointi miehen ja naisen välillä tarkoittaa seksiä.
Olisi kohtuullista, että kun houkuttelet naiset ottaman yhteyttä ja kun "uskollisena" puolisona kerrot niistä vaimolleni, kerrot myös sen, miksi naiset ottavat yhteyttä. Syy on liehittelysi.
Nelli Matulan Lemmikki renkutus tähän väliin.
Every knee will bow, just sayin'.
Multa ei ole mitään.
En ole 60, enkä vielä vuosiin 55..
Ei yhdenillan_juttuja eikä
varattujen kanssa jubinoita.. E
Vierailija kirjoitti:
Every knee will bow, just sayin'.
And every tongue will confess.
Montakohan "elämäni rakkautta" sulla tässäkin ketjussa on, saati sitten muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku tekee talkootöinä näitä irl-pakotuksiaan. Toivottavasti on omalle kaivatulleen ehdottanut tapaamista :D
Puhuu järkeä. Jos te pääsette palstakirjoituksillanne ja haaveistanne sanoista tekoihin niin kertokaa toki muillekin😂
Meitä normaaleja ihmisiä ei kiinnosta tuntemattomien teot vaan oma kaivattumme
Kannattaa jättää kaikki palstahaaveilun varaan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai liiankin. -Sivusta
Mä en tule ikinä laittamaan kaivatulleni viestiä, vaikka pidän häntä upeinpana naisena mihin olen törmänny. Syy on minussa itsessäni. -Edelleen sivusta
Ei ajattele.
Jaahas niinkö taas 🤦🏻👍 Kaikilla miehillä ei ole kanttia lähestyä upeita naisia
Lisäyksenä siis että tilanne jossa naisen ja miehen välillä on selvää kiinnostusta.
No jos se upea nainen ei kiinnostuksesta huolimatta näytä selkeetä vihreetä valoa niin mies ei todellakaan lähesty, miks se fudut ottais, kiinnostustahan on monenlaista. Itse teen tätä miehille, jos mun kiinnostaa muutenkin kuin kaverina, niin näytän selkeesti vihreetä valoa, jotta ei jää epäselväks missä mielessä olen kiinnostunut, jos taas ei kiinnosta ja mies on kiinnostunut romanttisesti tmv tavalla niin näytän punaista selkeesti. En reagoi. Oon viilipytty, etäisempi mut ystävällinen.
tollanen mustavalkoinen soft sharp all in one domme olisi kyllä aika fire
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai liiankin. -Sivusta
Ei ajattele.
Ei tuo pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen horoperse on kyllä oltava, jos oman eletyn elämän kautta on kertynyt tilastollisesti merkitsevä kattaus kokemusta erilaisista miehistä ja niiden käytöksestä mniin että uskaltaa väittää ehdottomina totuuksina jyrkkiä väittämiä. Mitä, kolme tuhatta tai jotainko siihen tarvitaan ilman erityistä järjestettyä satunnaisotantaa? Jos ikää on 60 ja aloitti 15-vuotiaana, kolme eri ukkoa joka kuukausi koko ajan on sitten pitänyt testata.
Eikä ole kertaakaan löytynyt sitä oikeaa. Siitäpä elämänohjeita jakoon. XD
???
Kolme kiinnostunutta miestä on aika vähän kauniille naiselle. Miksi hän menisi jokaisen kiinnostuneen kanssa sänkyyn? Mielenkiintoista.
Niin. Mullakin on tällä hetkellä 5 kiinnostunutta miestä, ja yhtä vaan panen 😍😜 Anttia 🤦🏻 wtf
Suominaisten joutsenmerkki = 💩