Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58703)
Sinusta ei ole yhden naisen mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Every knee will bow, just sayin'.
And every tongue will confess.
Ketä nää on? Ei mä. -muu
Vierailija kirjoitti:
Välillä pitää olla jotain korviketta, jos sua en voi saada. Elämä on liian lyhyt elää ilman pientä seikkailua.
Jos haluat varata minut omaksesi, sun pitää uskaltaa sanoa se ääneen.
Hyiii, siinähän seikkailet, mutta et mun kanssa. Korvikkeiden käyttäjiä en päästä lähellekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelin jo alussa, että pyörität virtuaalihaaremia, mutta kun muuta väitit, uskoin.
Älä ota henkilökohtaisesti, puhun sitä mikä kulloinkin järkevää on, virtuaalihaaremi 😅🤣 jepjep
Älä sinäkään ota henkilökohtaisesti, että tapailen paria miestä ja yhtä naista, joista yksikään et ole sinä. Huomenna saattaa olla toisin. Ei voi tietää. Tai ehkä en tapaile. Sanon vain, mitä kulloinkin sylki suuhun tuo, koska se on järkevää. 🥳🥳🥳🥳
= sait multa lemput?
En ole saanut temppuja. Just vonkasit seksiä.
No miks et antanut, antamalla olisit voinut tehdä tien virtuaalihaaremin kärkeen 😅
Se on tosiasia, jonka kanssa on elettävä. Siksi sinun kanssasi ei tarvitse elää, vaikka olisin halunnutkin, koska olen rakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelin jo alussa, että pyörität virtuaalihaaremia, mutta kun muuta väitit, uskoin.
Älä ota henkilökohtaisesti, puhun sitä mikä kulloinkin järkevää on, virtuaalihaaremi 😅🤣 jepjep
Älä sinäkään ota henkilökohtaisesti, että tapailen paria miestä ja yhtä naista, joista yksikään et ole sinä. Huomenna saattaa olla toisin. Ei voi tietää. Tai ehkä en tapaile. Sanon vain, mitä kulloinkin sylki suuhun tuo, koska se on järkevää. 🥳🥳🥳🥳
= sait multa lemput?
En ole saanut temppuja. Just vonkasit seksiä.
No miks et antanut, antamalla olisit voinut tehdä tien virtuaalihaaremin kärkeen 😅
Rakkautesi on rakkauden irvikuva. Älä puhu rakkaudesta, kun et siitä mitään ymmärrä.
Sana terveinen (monikossa terveiset) tarkoittaa ystävällistä viestiä, tervehdystä tai ilmoitusta joltakulta toiselle.
Sana terveinen (monikossa terveiset) tarkoittaa ystävällistä viestiä, tervehdystä tai ilmoitusta joltakulta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen sulle jotakin erityistä, mihin tarviit kaikkia muita kaipailtaviasi, joiden kanssa haaveilet pussailusta jne.?
Miksi ajattelet että haaveilen pussailusta?
Kun itse kirjoitit.
😘
En oo siellä. Oon täällä. -muu
Antillakin oli näitä virtuaalijuttuja, sanoin sille et sulla voi olla vaikka sata naista mut viimeistään 2vkon päästä palaat mun ovelle 😍😜 ja kuinka ollakaan 2 päivää ja oli ovella, tokasin vaan et sehän kävi nopeesti
Julmaa leikkiä tunteilla ja sydämillä. Sen sinä osaat.
Tekisi kyllä mieli pussailla nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä jotenkin loppui kun emme olleet vastavuoroisesti kiinnostuneita toisistamme. Menetin elämäni naisen.
Jättikö vaimo?
Ei luojan kiitos jättänyt. Hän onneksi on ja pysyy
Jos tuo ei ole trolli, niin sääliksi käy vaimoparka. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot R?
Odotan viestiäsi.
T, sinä viheliäinen mätisäkki. Syö vaikka koirankakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, etten voi sallia sinun käyttävän minua pelkkänä korjausvälineenä elämän kipupisteisiin.
Tekosyitä.
Hoida sitten parisuhteesi kuntoon (tai älä hoida).
Vierailija kirjoitti:
Bäönis kaivetu lämnipän tila
T mieheltä sibusta
Tää on kyl hyvää viihdettä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä T kaipaillut suomi24lla neljää viittä eri aikuista naista 🤣
Saat multa horsman se rentun ruusu onnnn..... Sen poimin tuolta.....