Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin olenko pahentanut vai parantanut sun mainetta.. :)
Kumpaan sulla on ollut pyrkimys?
Ei kumpaankaan, haluaisin että saisimme olla mahdollisimman rauhassa ja pitää toisistamme.
Mikähän sitä sitten teidän tapauksessa edistäisi? Miksi mietit mainetta?
Koska olen vain ihminen. Joku rauhallinen paikka missä voisi tavata ilman uteliaita varmaan riittäisi.
Varmaan tapaamisen ehdottaminen on ainoa ratkaisu tohon, eikö? Ei taida palstalla edistyä.
Sanot sinä, joka olet kaipausketjussa ikävöimässä. Sori mutta meillä naisilla on oma eletty elämä, jossa olemme nähneet miten miehet käytännössä toimivat.
Minä kaipaan miestä, joka kaipaa varmaan myös mutta ei tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, etten voi sallia sinun käyttävän minua pelkkänä korjausvälineenä elämän kipupisteisiin.
Tekosyitä.
Taas joku tekee talkootöinä näitä irl-pakotuksiaan. Toivottavasti on omalle kaivatulleen ehdottanut tapaamista :D
Vierailija kirjoitti:
Jos olen sulle jotakin erityistä, mihin tarviit kaikkia muita kaipailtaviasi, joiden kanssa haaveilet pussailusta jne.?
Onks sulle sanottu et olet tuossa joukossa jotenkin erityinen??
Vierailija kirjoitti:
Taas joku tekee talkootöinä näitä irl-pakotuksiaan. Toivottavasti on omalle kaivatulleen ehdottanut tapaamista :D
Ja ilman että tietää mitä muut kirjoittajat on tehny irl. Vetää aina omia päätöksiään yhdestä tai kahdesta lauseesta.
Kaikki verenimijät, loiset, parasiitit, hyväksikäyttäjät ja hakkerit sun muut nyt ulos mun elämästä tai myrkkypommi räjähtää. Ateenan ludekeikka oli mielenterveydelleni ihan liikaa. Vain rehellisiä, väkivallattomia, puhtaita, taudittomia, rokotettuja, matolääkittyjä ja kaikin puolin muutoinkin hyveellisiä ihmisiä tähän suuntaan, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida olla tarpeeksi ihana, kun viestiä ei kuulu...
Tai liiankin. -Sivusta
Sitä en usko. Liian ihanalle laittaa viestin vaikka harmaan kiven läpi.
Mä en tule ikinä laittamaan kaivatulleni viestiä, vaikka pidän häntä upeinpana naisena mihin olen törmänny. Syy on minussa itsessäni. -Edelleen sivusta
Miksi? Nainen varmaan ajattelee ettei kelpaa.
Ei ajattele.
Jokainen nainen tietää että mies lähestyy, jos nainen on tarpeeksi upea.
Jaahas niinkö taas 🤦🏻👍 Kaikilla miehillä ei ole kanttia lähestyä upeita naisia
Elämä lyhyt, kaivattu myös. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai liiankin. -Sivusta
Mä en tule ikinä laittamaan kaivatulleni viestiä, vaikka pidän häntä upeinpana naisena mihin olen törmänny. Syy on minussa itsessäni. -Edelleen sivusta
Ei ajattele.
Lisäyksenä siis että tilanne jossa naisen ja miehen välillä on selvää kiinnostusta.
Melkoinen horoperse on kyllä oltava, jos oman eletyn elämän kautta on kertynyt tilastollisesti merkitsevä kattaus kokemusta erilaisista miehistä ja niiden käytöksestä mniin että uskaltaa väittää ehdottomina totuuksina jyrkkiä väittämiä. Mitä, kolme tuhatta tai jotainko siihen tarvitaan ilman erityistä järjestettyä satunnaisotantaa? Jos ikää on 60 ja aloitti 15-vuotiaana, kolme eri ukkoa joka kuukausi koko ajan on sitten pitänyt testata.
Eikä ole kertaakaan löytynyt sitä oikeaa. Siitäpä elämänohjeita jakoon. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen sulle jotakin erityistä, mihin tarviit kaikkia muita kaipailtaviasi, joiden kanssa haaveilet pussailusta jne.?
Miksi ajattelet että haaveilen pussailusta?
Kun itse kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä hän onkin. Turha täällä uikuttaa sitä tätä ja tota, jos ei tee asioiden eteen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet että haaveilen pussailusta?
Kun itse kirjoitit.
😘
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen horoperse on kyllä oltava, jos oman eletyn elämän kautta on kertynyt tilastollisesti merkitsevä kattaus kokemusta erilaisista miehistä ja niiden käytöksestä mniin että uskaltaa väittää ehdottomina totuuksina jyrkkiä väittämiä. Mitä, kolme tuhatta tai jotainko siihen tarvitaan ilman erityistä järjestettyä satunnaisotantaa? Jos ikää on 60 ja aloitti 15-vuotiaana, kolme eri ukkoa joka kuukausi koko ajan on sitten pitänyt testata.
Eikä ole kertaakaan löytynyt sitä oikeaa. Siitäpä elämänohjeita jakoon. XD
???
Kolme kiinnostunutta miestä on aika vähän kauniille naiselle. Miksi hän menisi jokaisen kiinnostuneen kanssa sänkyyn? Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Info: Vaaleansinisiä housuja käyttävät apinat ovat hyvin kilttejä. Älä hätistele niitä liikaa!
Info: Vaaleanpunaisia käyttävät ovat tuhmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä hän onkin. Turha täällä uikuttaa sitä tätä ja tota, jos ei tee asioiden eteen mitään.
Oletko tunnistanu kaivattusi täällä uikuttassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai liiankin. -Sivusta
Ei ajattele.
Lisäyksenä siis että tilanne jossa naisen ja miehen välillä on selvää kiinnostusta.
Kiinnostunut mies ei välttämättä tee aloitetta vaikka olisi umpirakastunut, jos kiinnostuksenkohteelle voi olla aloitteesta haittaa eli jos on vaikkapa varattu
Elämä lyhyt, kaivattu pitkä🥰