Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58594)
Harmi että mun silmät on enemmän vihreät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin masentunut, et en jaksa oikein mitään. 😕
Milläs sut sais nousemaan ylös masennuksen suosta
Kahden viikon päästä alkaa työt. Silloin on pakko ryhdistäytyä. Ehkä se arjen struktuurikin helpottaa olemista.
Vierailija kirjoitti:
Äh, low ja high, 😁 ihan kuin jossain pelissä low level ja high level. Ei mun juttu.
naisena arvostan psyykkisesti ja fyysisesti turvallista, puolia pitävää luotettavaa miestä. Hälle olen aina se "high level" omana itsenäni. Vikoineen päivineen, samoin mies mulle.
Tämän lisäksi pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa, vetovoimaa, jeps🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää kuntosalille, lenkille, uimaan, tai vaikka pyöräilemään, jos liikaa kiukuttaa.
Ei suomitädit jaksa nousta sohvalta ennen kuin on aika raahautua sänkyyn nukkumaan
Tätä lausetta oon kuullu vain sellaisilta miehiltä, jotka eivät saa kuin maksullisilta.
Mieluummin maksullinen timmi kuin ilmainen punkeromummo
Rahat loppu kun oot täällä?
Ei sille kukaan ilmaiseksi anna, edes se punkeromummo😂
Tämä sisältää oletuksen että haluaisin suominaisilta mitään, oli hintalappu millainen vaan
Sivusta: Mikset sitten kirjoita eri kielellä, jos oletat kansainvälisten naisten olevan linjoilla sinua odottamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon pusuja sulle. Oon taas tuijotellut sun kuvia tuntitolkulla. Ei tässä ole mitään järkeä tässä mun touhussa. Tunteita on ihan valtavasti liikaa. Mitä sulle sanoisin muuta kuin et rakastan sua ihan älyttömästi ja siks en osaa sanoa mitään järkevää. Ja miten toivoisinkaan, et ne tunteet ois molemminpuolisia ja meillä olisi vielä tänä vuonna yhteinen elämä. 💔
Tunteista kannattaa kertoa.
No voi tehdä itsestä ihan naurettavan, kun toinen kohtelee viileästi. En ainakaan irl enää uskalla kertoa enempää. Aion sanoa, et haluaisin tavata, mut enempää tunteitani en uskalla tässä vaiheessa kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon pusuja sulle. Oon taas tuijotellut sun kuvia tuntitolkulla. Ei tässä ole mitään järkeä tässä mun touhussa. Tunteita on ihan valtavasti liikaa. Mitä sulle sanoisin muuta kuin et rakastan sua ihan älyttömästi ja siks en osaa sanoa mitään järkevää. Ja miten toivoisinkaan, et ne tunteet ois molemminpuolisia ja meillä olisi vielä tänä vuonna yhteinen elämä. 💔
Ei muuta ku viestiä. Vastaan kyllä.
Hyviksistä puhutaan eniten selän takana pahaa, koska niiden sädekehä pännii joitakin. Vaikkei ne edes itse tiedosta sitä sädekehää, kun ei ne ehdi miettiä semmosia.🧚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa tykkäily ja kyttäily ei ole yhteydenpitoa😂 kyllästynyt tähän someaikaan ja tekoälyn pakkosyöttöön.
Aikanaan kun oli tili facebookissa ja miehiä myös kaverilistalla, niin mikä spekulaatio joillakin oli siitä kenen kanssa mulla on flirttiä ja suhdetta kehitteillä parisuhteesta eroamisen jälkeen. 😂
ei siis ollut yhdenkään kanssa flirtin flittiä tai suhteen tynkää tai edes kiinnostusta herånnyt. Some julkaisuista ei kannata tehdä oman mielikuvituksen mukaisia oletuksia😂
Tuo on jännä ilmiö. Silloin just kun on vaan omassa rauhassa kotonaan ilman mitään mieskontakteja käy aina kaikki spekulaatiot ja juorut kovimmalla. Mulle aina silloin tarjotaan lastenhoitoapua jotta "pääsen omiin menoihin"(joihin pääsisin muutenkin) ja sit istun aivan yksin kotona ilman ketään 🥲 Ja toisaalta luoja varjele, jos edes vähän ihastut johonkuhun niin yhtäkkiä muutut magneetiksi joka vetää metsässäkin puoleensa kaikki karhut ja miehet mitä kilometrin säteellä on 😅 eri
Itse en korjaa edes juoruja aina, jos ei multa kysytä miten asiat ovat, koska on oikeasti huvittavaa mitä juttuja ihmiset voikaan mielikuvituksellaan aikaan saada😂 kertoo myös ihmisestä paljon.
Näin on enkä minäkään aina korjaa. Ihan siistiä olla pahis ihmisten silmissä. Tästä näkökulmasta katsottuna tilanne on niin uniikki ja herkullinen että siitä pitää nauttia.
Mua ei onneksi pahikseksi ole koskaan leimattu.
No ei minuakaan ennen mutta nyt olen pahamaineista eksäänikin pahempi. Hän saattaa olla hyvin kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on kyllä hankala uskoa, et niin komea ja ihana ilmestys kuin hän vastailisi mun viesteihin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää kuntosalille, lenkille, uimaan, tai vaikka pyöräilemään, jos liikaa kiukuttaa.
Ei suomitädit jaksa nousta sohvalta ennen kuin on aika raahautua sänkyyn nukkumaan
Tätä lausetta oon kuullu vain sellaisilta miehiltä, jotka eivät saa kuin maksullisilta.
Mieluummin maksullinen timmi kuin ilmainen punkeromummo
Rahat loppu kun oot täällä?
Ei sille kukaan ilmaiseksi anna, edes se punkeromummo😂
Tämä sisältää oletuksen että haluaisin suominaisilta mitään, oli hintalappu millainen vaan
Sivusta: Mikset sitten kirjoita eri kielellä, jos oletat kansainvälisten naisten olevan linjoilla sinua odottamassa?
Sinä oletat minun olettavan koska et kykene käsittelemään tätä asiaa muuten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi tehdä itsestä ihan naurettavan, kun toinen kohtelee viileästi. En ainakaan irl enää uskalla kertoa enempää. Aion sanoa, et haluaisin tavata, mut enempää tunteitani en uskalla tässä vaiheessa kertoa.
Varovasti tunnustellen
Mietin olenko pahentanut vai parantanut sun mainetta.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on kyllä hankala uskoa, et niin komea ja ihana ilmestys kuin hän vastailisi mun viesteihin. 😊
Vähän itseluottamusta nainen, se on seksikästä ja sillä hurmaa kenet vaan. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyviksistä puhutaan eniten selän takana pahaa, koska niiden sädekehä pännii joitakin. Vaikkei ne edes itse tiedosta sitä sädekehää, kun ei ne ehdi miettiä semmosia.🧚
Juu ja sinä olet tietysti tällainen hyvis.
Tavoitteena on että muut miehet ovat kateellisia ja naiset kiehuvat raivosta
Vaikka myöntyisin kaikkiin toiveisiisi, antaisin itsestäni kaiken, en voi pidättää vapaata sielua valitsemasta jotakuta toista kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja sinä olet tietysti tällainen hyvis.
Itse sitä on jäävi arvioimaan. Tuo oli vain havainto tosielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän itseluottamusta nainen, se on seksikästä ja sillä hurmaa kenet vaan. -Sivusta
Varmasti, mutta ei sitä voi mistään tyhjästä kehittää. Vielä, kun on mieli matalalla, niin loppukin itsevarmuus on tiessään.
Vierailija kirjoitti:
Mietin olenko pahentanut vai parantanut sun mainetta.. :)
😄😆 Eräs henkilö on sekoittanut omaa lähtemätöntä vaikutustaan kaikkeen siten että maineestani on tullut... ööö oudon muistettava. Kaikki hänen vikansa! Senkin syyllinen😘🤗😇