Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (58594)

Vierailija
58161/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa ehkä ihana.

Muista hana.

Vierailija
58162/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos törmätään tai sovitaan tapaaminen jossain rakas nainen niin lupaan tehdä aloitteen. meidän juttu on varmasti täyttä unelmaa, sen verran sähköä, kaipausta ja erittäin syvä yhteys joka kestää varmasti kaiken.

Toivottavasti törmättäisiin. Vielä toteutumatonta unelmaa, ja jokin käsittämätön  magneettikenttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58163/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken jo päiviä.

Vierailija
58164/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikusta asiaa et saisin olla sun kans edes hetken. Huomaatkohan sen

Vierailija
58165/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasken jo päiviä.

Miksi? Mulla ei oo enää ovulaatioita.

Vierailija
58166/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasken jo päiviä.

Milloin sulla laskettuaika on?

Vierailija
58167/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että eräs T kaipaa minua.

Vierailija
58168/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikusta asiaa et saisin olla sun kans edes hetken. Huomaatkohan sen

Otitko Takun tunteita huomioon?

Vierailija
58169/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että eräs T kaipaa minua.

Mäkin. T

Vierailija
58170/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää kuntosalille, lenkille, uimaan, tai vaikka pyöräilemään, jos liikaa kiukuttaa. 

Juuri sopiva sääkin ulkona liikkumiseen.

Vierailija
58171/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin masentunut, et en jaksa oikein mitään. 😕 

Vierailija
58172/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I kaipaa ja odottaa viestiä

Vierailija
58173/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto oot söpö! Ei tuu työnteosta mitään!

Vierailija
58174/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun T:t, ketä kaipaatte?

Vierailija
58175/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa tykkäily ja kyttäily ei ole yhteydenpitoa😂 kyllästynyt tähän someaikaan ja tekoälyn pakkosyöttöön.

Aikanaan kun oli tili facebookissa ja miehiä myös kaverilistalla, niin mikä spekulaatio joillakin oli siitä kenen kanssa mulla on flirttiä ja suhdetta kehitteillä parisuhteesta eroamisen jälkeen. 😂

ei siis ollut yhdenkään kanssa flirtin flittiä tai suhteen tynkää tai edes kiinnostusta herånnyt. Some julkaisuista ei kannata tehdä oman mielikuvituksen mukaisia oletuksia😂 

Tuo on jännä ilmiö. Silloin just kun on vaan omassa rauhassa kotonaan ilman mitään mieskontakteja käy aina kaikki spekulaatiot ja juorut kovimmalla. Mulle aina silloin tarjotaan lastenhoitoapua jotta "pääsen omiin menoihin"(joihin pääsisin muutenkin) ja sit istun aivan yksin kotona ilman ketään 🥲 Ja toisaalta luoja varjele, jos edes vähän ihastut johonkuhun niin yhtäkkiä muutut magneetiksi joka vetää metsässäkin puoleensa kaikki karhut ja miehet mitä kilometrin säteellä on 😅 eri

Itse en korjaa edes juoruja aina, jos ei multa kysytä miten asiat ovat, koska on oikeasti huvittavaa mitä juttuja ihmiset voikaan mielikuvituksellaan aikaan saada😂 kertoo myös ihmisestä paljon.

Näin on enkä minäkään aina korjaa. Ihan siistiä olla pahis ihmisten silmissä. Tästä näkökulmasta katsottuna tilanne on niin uniikki ja herkullinen että siitä pitää nauttia.

Vierailija
58176/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pusuja sulle. Oon taas tuijotellut sun kuvia tuntitolkulla. Ei tässä ole mitään järkeä tässä mun touhussa. Tunteita on ihan valtavasti liikaa. Mitä sulle sanoisin muuta kuin et rakastan sua ihan älyttömästi ja siks en osaa sanoa mitään järkevää. Ja miten toivoisinkaan, et ne tunteet ois molemminpuolisia ja meillä olisi vielä tänä vuonna yhteinen elämä. 💔

Vierailija
58177/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa tykkäily ja kyttäily ei ole yhteydenpitoa😂 kyllästynyt tähän someaikaan ja tekoälyn pakkosyöttöön.

Aikanaan kun oli tili facebookissa ja miehiä myös kaverilistalla, niin mikä spekulaatio joillakin oli siitä kenen kanssa mulla on flirttiä ja suhdetta kehitteillä parisuhteesta eroamisen jälkeen. 😂

ei siis ollut yhdenkään kanssa flirtin flittiä tai suhteen tynkää tai edes kiinnostusta herånnyt. Some julkaisuista ei kannata tehdä oman mielikuvituksen mukaisia oletuksia😂 

Tuo on jännä ilmiö. Silloin just kun on vaan omassa rauhassa kotonaan ilman mitään mieskontakteja käy aina kaikki spekulaatiot ja juorut kovimmalla. Mulle aina silloin tarjotaan lastenhoitoapua jotta "pääsen omiin menoihin"(joihin pääsisin muutenkin) ja sit istun aivan yksin kotona ilman ketään 🥲 Ja toisaalta luoja varjele, jos edes vähän ihastut johonkuhun niin yhtäkkiä muutut magneetiksi joka vetää metsässäkin puoleensa kaikki karhut ja miehet mitä kilometrin säteellä on 😅 eri

Itse en korjaa edes juoruja aina, jos ei multa kysytä miten asiat ovat, koska on oikeasti huvittavaa mitä juttuja ihmiset voikaan mielikuvituksellaan aikaan saada😂 kertoo myös ihmisestä paljon.

Näin on enkä minäkään aina korjaa. Ihan siistiä olla pahis ihmisten silmissä. Tästä näkökulmasta katsottuna tilanne on niin uniikki ja herkullinen että siitä pitää nauttia.

Mua ei onneksi pahikseksi ole koskaan leimattu.

Vierailija
58178/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon pusuja sulle. Oon taas tuijotellut sun kuvia tuntitolkulla. Ei tässä ole mitään järkeä tässä mun touhussa. Tunteita on ihan valtavasti liikaa. Mitä sulle sanoisin muuta kuin et rakastan sua ihan älyttömästi ja siks en osaa sanoa mitään järkevää. Ja miten toivoisinkaan, et ne tunteet ois molemminpuolisia ja meillä olisi vielä tänä vuonna yhteinen elämä. 💔

Piti olla 🧡

Vierailija
58179/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin masentunut, et en jaksa oikein mitään. 😕 

Milläs sut sais nousemaan ylös masennuksen suosta

Vierailija
58180/58594 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun T:t, ketä kaipaatte?

Nuorempaa, fiksua ja kaunista naista, jolla on valloittavat vaaleansiniset silmät ja söpö hymy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä