Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (58336)

Vierailija
58041/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita, joita toivon parisuhteelta. Kommunikaatio on avointa ja suoraa. Toisen rajoja kunnioitetaan. Ei jätetä toista arvailemaan/tulkitsemaan piiloviestejä.

Samaa mieltä. Avointa ja suoraa, ilman keskustelupalstaa ja julkisesti "tunnisteita" kirjoittaen. Pitäisi osata lähestyä muuta kautta kuin palstan kautta. Tämä on mun käsitys arvostuksesta. 

Miksi ette sitten tee niin? Minä yritin, mutta olin liian salamyhkäinen, joten ei onnistunut eli mahdollisuus meni. Menkää ja tehkää, kuten opetatte. Sivusta

Olen tehnytkin. Syy palstailuun ei kuulu muille kirjoittajille. Ihmisellä on oikeus päättää mitä haluaa julkisesti edes anonyyminä tuoda esille.

Ihmisellä on oikeus päättää mitä haluaa tuoda yksityisasioissaan julkisesti julki, esim. Palstan yksilöitävissä tunnisteissa kannattaa miettiä miten kaivattu saattaa reagoida niihin. Ei kaikki halua nettiin niin sanotusti.

Vierailija
58042/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäinen niistelysi ja kröhintäsi antaa sinusta huonon vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58043/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.

Ei varmasti ollut sulle edes tarkoitettu. Tuskin sua kaipaa. Jos ei ole minkäänlaisia yhteystietoja eikä irl kontaktia, niin ei kukaan täällä palstalaiselta yhteyttä penää. Eikä yhteyttä voi VAATIA. Yhteyttä otetaan ja pidetään yllä, jos halua ja kiinnostusta on. Jos suoraan yhteyteen ei vastata eikä sitä ylläpidetä, on selkeä merkki, ettei sitä edes haluta.

Vierailija
58044/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikusta asiaa -lähestyminen on nimenomaan sitä, että yrittää kunnioittaa toisen rajoja ja antaa toiselle kunniallisen tien kieltäytyä ilman, että tarvitsee tehdä asioista kiusallisia. Eri asia on, toimiiko. Joskus olisi ihan hyvä, jos ymmärtäisi, että ei ole pahat mielessä.

Kokeiltu on. Ekalla kerralla tuli ärsyyntynyt tiuskaisu ja napit takas korviin. Toisella kerralla ei edes ottanut nappeja pois korvista tai nenää irti puhelimesta, seisoin vaan idioottina siinä vieressä ties kuinka pitkään. Kolmatta kertaa en yritä.

No en minäkään yrittäisi tuossa tilanteessa. Aika todella selvää viestintää siltä toiselta, että haluaa olla rauhassa. sivusta

Turhaan huutelet sivusta kun et tiedä tilanteesta kaikkea.

Vierailija
58045/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet toiselle asioita, joita itse teet.

Eikös pettäjätkin aina epäile kumppania kaikenlaisesta, vaikka itse ovat mitä ovat. 

Miten sä nyt tuon pettämiseksi analysoit😂🙄 

Vierailija
58046/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa sanoa toi kasvotusten. Ei tavoita täällä ketään.

Vierailija
58047/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita, joita toivon parisuhteelta. Kommunikaatio on avointa ja suoraa. Toisen rajoja kunnioitetaan. Ei jätetä toista arvailemaan/tulkitsemaan piiloviestejä.

Samaa mieltä. Avointa ja suoraa, ilman keskustelupalstaa ja julkisesti "tunnisteita" kirjoittaen. Pitäisi osata lähestyä muuta kautta kuin palstan kautta. Tämä on mun käsitys arvostuksesta. 

Miksi ette sitten tee niin? Minä yritin, mutta olin liian salamyhkäinen, joten ei onnistunut eli mahdollisuus meni. Menkää ja tehkää, kuten opetatte. Sivusta

Hyvin sanottu tuo salamyhkäisyys! Miehet puhuvat niitä näitä ja kuvittelevat, että nainen näkee ne tunteet pään sisällä. Sitten umpihumalassa avaudutaan. Joka toinen lause on "anteeks, kun mä oon vähän humalassa"

Sama koskee myös naisia. 

Tarpeeksi monta kertaa olen luovuttanut ja jättänyt rauhaan, kun nainen mm. vastaa lyhyesti jos edes ollenkaan, kääntää selän, keskittyy puhelimeensa, siirtyy kauemmas, välttelee katsekontaktia, tuhahtelee, pyörittelee silmiään jne. Ja sitten jos törmätään kuukausien tai vuosien päästä, tullaan kolmen promillen kännissä roikkumaan kaulaan ja kysellään miksen tehnyt aloitetta vaikka nainen oli NIIN selvästi ihastunut?

Vierailija
58048/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
58049/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivattu on palstan ulkopuolelta. Ei kaipaa palstalaista. Odotan suoraa yhteyttä puhelimitse ja uskallusta puhua kasvokkain. Miten toimin itsekin. Jos noin ei ole, ihminen ei ole sopiva mulle. Mitään en vaadi enkä inise. Heido!

Vierailija
58050/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL  tähänkin

Vierailija
58051/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu on palstan ulkopuolelta. Ei kaipaa palstalaista. Odotan suoraa yhteyttä puhelimitse ja uskallusta puhua kasvokkain. Miten toimin itsekin. Jos noin ei ole, ihminen ei ole sopiva mulle. Mitään en vaadi enkä inise. Heido!

En myöskään kaipaa humalaisia baarissa notkujia. En edes muista koska olisin ollut humalassa, eikä tarvitsekkaan muistaa.

Vierailija
58052/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään kaipaa humalaisia baarissa notkujia. En edes muista koska olisin ollut humalassa, eikä tarvitsekkaan muistaa.

En minäkään mitään noista, mut en myöskään tollasia nillittäjiä.

Vierailija
58053/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt osui oikeaan kohtaan😂 tähän on hyvä päättää tämä.

Vierailija
58054/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt osui oikeaan kohtaan😂 tähän on hyvä päättää tämä.

😘

Vierailija
58055/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei todellakaan mitään palstan mielikuvitusihmisuhteita, vaan aitoa suoraa yhteyttä ja silmiin katsomista, keskustelua, kosketusta yms. 

Vierailija
58056/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mitään noista, mut en myöskään tollasia nillittäjiä.

😂

Vierailija
58057/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
58058/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitsi tykkää mustikoista. 

Missä muodossa?

Vierailija
58059/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.

Ei varmasti ollut sulle edes tarkoitettu. Tuskin sua kaipaa. Jos ei ole minkäänlaisia yhteystietoja eikä irl kontaktia, niin ei kukaan täällä palstalaiselta yhteyttä penää. Eikä yhteyttä voi VAATIA. Yhteyttä otetaan ja pidetään yllä, jos halua ja kiinnostusta on. Jos suoraan yhteyteen ei vastata eikä sitä ylläpidetä, on selkeä merkki, ettei sitä edes haluta.

Niin kai se on. Monesti vaan itse toivoisi, että yhteydenpidon hiipumiseen olisi joku muu syy. 😕 Sivu

Vierailija
58060/58336 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nyt luonnon kauneus ei saisi vähän(paljon) haaveilemaan rakastelusta sellaisessa miljöössä tähtien alla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan