Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (58340)

Vierailija
58001/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottaa suoraa ja avointa kommunikaatiota, ei muuta kuin kommunikoimaan! Ei se ketjussa tapahdu.

Vierailija
58002/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikusta asiaa -lähestyminen on nimenomaan sitä, että yrittää kunnioittaa toisen rajoja ja antaa toiselle kunniallisen tien kieltäytyä ilman, että tarvitsee tehdä asioista kiusallisia. Eri asia on, toimiiko. Joskus olisi ihan hyvä, jos ymmärtäisi, että ei ole pahat mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58003/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva nähä sut eilen. Nähtäispä viel tällä viikolla. 

Vierailija
58004/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on eka päivä kun tuntuu siltä, että tästähän ollaan menossa yli hiljalleen. 😊

Vierailija
58005/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan yhteisiä hetkiä ja keskusteluja. Sinua. 

Vierailija
58006/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita, joita toivon parisuhteelta. Kommunikaatio on avointa ja suoraa. Toisen rajoja kunnioitetaan. Ei jätetä toista arvailemaan/tulkitsemaan piiloviestejä.

Samaa mieltä. Avointa ja suoraa, ilman keskustelupalstaa ja julkisesti "tunnisteita" kirjoittaen. Pitäisi osata lähestyä muuta kautta kuin palstan kautta. Tämä on mun käsitys arvostuksesta. 

Miksi ette sitten tee niin? Minä yritin, mutta olin liian salamyhkäinen, joten ei onnistunut eli mahdollisuus meni. Menkää ja tehkää, kuten opetatte. Sivusta

Olen tehnytkin. Syy palstailuun ei kuulu muille kirjoittajille. Ihmisellä on oikeus päättää mitä haluaa julkisesti edes anonyyminä tuoda esille.

Vierailija
58007/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.

Vierailija
58008/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on eka päivä kun tuntuu siltä, että tästähän ollaan menossa yli hiljalleen. 😊

Hyvä sulle. Se onkin ainut mahdollisuus tässä, kun mihinkään todelliseen ei ole vuosienkaan aikana löytynyt haluja. Sivusta varmaan

Vierailija
58009/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikusta asiaa -lähestyminen on nimenomaan sitä, että yrittää kunnioittaa toisen rajoja ja antaa toiselle kunniallisen tien kieltäytyä ilman, että tarvitsee tehdä asioista kiusallisia. Eri asia on, toimiiko. Joskus olisi ihan hyvä, jos ymmärtäisi, että ei ole pahat mielessä.

Kokeiltu on. Ekalla kerralla tuli ärsyyntynyt tiuskaisu ja napit takas korviin. Toisella kerralla ei edes ottanut nappeja pois korvista tai nenää irti puhelimesta, seisoin vaan idioottina siinä vieressä ties kuinka pitkään. Kolmatta kertaa en yritä.

Vierailija
58010/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä heiluttelee edessäni houkutusta, johon haluaisin uppoutua joka solullani. 

Vierailija
58011/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi suoraa kommunikaatiota, jatkan vain matkaani sinne missä sitä on.

Vierailija
58012/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on. Ekalla kerralla tuli ärsyyntynyt tiuskaisu ja napit takas korviin. Toisella kerralla ei edes ottanut nappeja pois korvista tai nenää irti puhelimesta, seisoin vaan idioottina siinä vieressä ties kuinka pitkään. Kolmatta kertaa en yritä.

No en minäkään yrittäisi tuossa tilanteessa. Aika todella selvää viestintää siltä toiselta, että haluaa olla rauhassa. sivusta

Vierailija
58013/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä heiluttelee edessäni houkutusta, johon haluaisin uppoutua joka solullani. 

Kulta-Katriina, apteekin kaunotar vai naapurihuvilan misu?

Vierailija
58014/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa kertoa syvimmistä tunteistaan tietäen, että kaiken piti olla pelkkää hauskanpitoa. 

Vierailija
58015/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on vain väsynyt sylikissa

Vierailija
58016/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa kertoa syvimmistä tunteistaan tietäen, että kaiken piti olla pelkkää hauskanpitoa. 

Sanopa muuta. Kuka haluaa olla vain yksi naurettava pelle kaikkien seitsemän muun joukossa?

Vierailija
58017/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kolmansille osapuolille puhuminen sekoittaisi pakkaa entisestään. Triangulaatio on narsistin vanha vedätyskeino, jolla luo turvattomuutta ja ristiriitoja ja tuo useampia osapuolia mukaan konfliktiin. Lisää valheita, väärinkäsityksiä ja draamaa.

Vierailija
58018/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kolmansille osapuolille puhuminen sekoittaisi pakkaa entisestään. Triangulaatio on narsistin vanha vedätyskeino, jolla luo turvattomuutta ja ristiriitoja ja tuo useampia osapuolia mukaan konfliktiin. Lisää valheita, väärinkäsityksiä ja draamaa.

Kiitos tiedosta. Näin kävi. Sivu

Vierailija
58019/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.

Ehkä sillä ei vain ole sulle mitään asiaa. Ei kai se diivailua ole

Vierailija
58020/58340 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä ajatuksia tähän koleaan päivään, kaipaamalleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi