Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58340)
Tikusta asiaa -lähestyminen on nimenomaan sitä, että yrittää kunnioittaa toisen rajoja ja antaa toiselle kunniallisen tien kieltäytyä ilman, että tarvitsee tehdä asioista kiusallisia. Eri asia on, toimiiko. Joskus olisi ihan hyvä, jos ymmärtäisi, että ei ole pahat mielessä.
Oli kiva nähä sut eilen. Nähtäispä viel tällä viikolla.
Tänään on eka päivä kun tuntuu siltä, että tästähän ollaan menossa yli hiljalleen. 😊
Kaipaan yhteisiä hetkiä ja keskusteluja. Sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joita toivon parisuhteelta. Kommunikaatio on avointa ja suoraa. Toisen rajoja kunnioitetaan. Ei jätetä toista arvailemaan/tulkitsemaan piiloviestejä.
Samaa mieltä. Avointa ja suoraa, ilman keskustelupalstaa ja julkisesti "tunnisteita" kirjoittaen. Pitäisi osata lähestyä muuta kautta kuin palstan kautta. Tämä on mun käsitys arvostuksesta.
Miksi ette sitten tee niin? Minä yritin, mutta olin liian salamyhkäinen, joten ei onnistunut eli mahdollisuus meni. Menkää ja tehkää, kuten opetatte. Sivusta
Olen tehnytkin. Syy palstailuun ei kuulu muille kirjoittajille. Ihmisellä on oikeus päättää mitä haluaa julkisesti edes anonyyminä tuoda esille.
Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on eka päivä kun tuntuu siltä, että tästähän ollaan menossa yli hiljalleen. 😊
Hyvä sulle. Se onkin ainut mahdollisuus tässä, kun mihinkään todelliseen ei ole vuosienkaan aikana löytynyt haluja. Sivusta varmaan
Vierailija kirjoitti:
Tikusta asiaa -lähestyminen on nimenomaan sitä, että yrittää kunnioittaa toisen rajoja ja antaa toiselle kunniallisen tien kieltäytyä ilman, että tarvitsee tehdä asioista kiusallisia. Eri asia on, toimiiko. Joskus olisi ihan hyvä, jos ymmärtäisi, että ei ole pahat mielessä.
Kokeiltu on. Ekalla kerralla tuli ärsyyntynyt tiuskaisu ja napit takas korviin. Toisella kerralla ei edes ottanut nappeja pois korvista tai nenää irti puhelimesta, seisoin vaan idioottina siinä vieressä ties kuinka pitkään. Kolmatta kertaa en yritä.
Elämä heiluttelee edessäni houkutusta, johon haluaisin uppoutua joka solullani.
En vaadi suoraa kommunikaatiota, jatkan vain matkaani sinne missä sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltu on. Ekalla kerralla tuli ärsyyntynyt tiuskaisu ja napit takas korviin. Toisella kerralla ei edes ottanut nappeja pois korvista tai nenää irti puhelimesta, seisoin vaan idioottina siinä vieressä ties kuinka pitkään. Kolmatta kertaa en yritä.
No en minäkään yrittäisi tuossa tilanteessa. Aika todella selvää viestintää siltä toiselta, että haluaa olla rauhassa. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Elämä heiluttelee edessäni houkutusta, johon haluaisin uppoutua joka solullani.
Kulta-Katriina, apteekin kaunotar vai naapurihuvilan misu?
Kuka haluaa kertoa syvimmistä tunteistaan tietäen, että kaiken piti olla pelkkää hauskanpitoa.
Entä jos on vain väsynyt sylikissa
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa kertoa syvimmistä tunteistaan tietäen, että kaiken piti olla pelkkää hauskanpitoa.
Sanopa muuta. Kuka haluaa olla vain yksi naurettava pelle kaikkien seitsemän muun joukossa?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kolmansille osapuolille puhuminen sekoittaisi pakkaa entisestään. Triangulaatio on narsistin vanha vedätyskeino, jolla luo turvattomuutta ja ristiriitoja ja tuo useampia osapuolia mukaan konfliktiin. Lisää valheita, väärinkäsityksiä ja draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kolmansille osapuolille puhuminen sekoittaisi pakkaa entisestään. Triangulaatio on narsistin vanha vedätyskeino, jolla luo turvattomuutta ja ristiriitoja ja tuo useampia osapuolia mukaan konfliktiin. Lisää valheita, väärinkäsityksiä ja draamaa.
Kiitos tiedosta. Näin kävi. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Minulle täytyy kommunikoida suoraan ja avoimesti mutta minun ei tarvitse kuin odottaa. Olen sillä tavalla diiva.
Ehkä sillä ei vain ole sulle mitään asiaa. Ei kai se diivailua ole
Lämpimiä ajatuksia tähän koleaan päivään, kaipaamalleni.
Jos odottaa suoraa ja avointa kommunikaatiota, ei muuta kuin kommunikoimaan! Ei se ketjussa tapahdu.