Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58052)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein riitä huumori. Ostin kompromentoituneen puhelimen tilalle kalliin puhelimen, hyvällä tietoturvalla. Tai niin luulin.
Annoin mahdollisuuden lopettaa stalkkaus.
Ei jää muuta vaihtoehtoa kuin rikosilmoitus. En olisi halunnut tähän lähteä. En voi sietää stalkkereita, rottia, jotka tunkeutuvat laittomasti toisten yksityisyyteen.
Tämä ahdistus vei terveyden. Olen alkanut lihomaan, enkä saa nukuttua. Enää en kaipaa ketään, olen täysin turta siltä osin. Tunnen syvää inhoa ja vihaa. Minulla on täysi oikeus tunteisiini ja rikosilmoitukseen.
Kenelle tämä on osoitettu? Nainen? Mies? Itse olen kärsinyt myös epäluuloista, mutta kannattaa muistaa ja tietää, että tuollaiset skenaariot ovat äärettömän kalliita ja vaikeita toteuttaa nykyaikaisille laitteille ja ohjelmistoille ilman, että oikeasti tietäisit ladanneesi jotain. Enemmän valtion tason ja yritysmaailman hommaa tuo.
On helppo omia kaikenlaisia sattumia foorumeilta ja irl. Niitä oikeasti tapahtuu paljon, vaikka niiden taustalla ei ole mitään.
N>M
Totta tämä valitettavasti on. Ensin luulin, että näppärät teinit pelleilevät. Sattumalta kyseessä olikin "työkaverit".
Tekoälyä kannattaa myös varoa. Aikanaan se sai minut uskomaan skenaarioihin, joista nyt on eri mieltä.
Jos jotkut vieroitusviestit olivat sinulta, niin kerro tunnisteet, niin yritän itsekin löytää keinon. Se olisi kyllä mulle vaikea tehtävä.
Vttu että näihin vuosiin mahtuu paljon itkua ja arvottomuuden tunnetta ns. kaivatun hyvin erikoisen 'murustelu'toiminnan johdosta. Omituista pelailua sanon minä 🥱
Ootko vielä lomalla? Toivottavasti ollut kiva päivä, itelläin ok, meni unessa, syyessä ja kävellessä sekä siusta haaveillessa. Naiselle lounaaseen.
Nainen, aamulla sit mustikkaan😉
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Olisikohan nyt aika tuoda julkisesti esille sun negatiiviset puolet, virheet ja piirteet. Vajoisiko yhtä alas, kuin sä.
Totta, totuus ei pala tulessakaan ja kiusaaja näyttää vain oman typeryytensä.
Hyvää huomenta ihanalle neitoselle. 🌞🥰
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joita toivon parisuhteelta. Kommunikaatio on avointa ja suoraa. Toisen rajoja kunnioitetaan. Ei jätetä toista arvailemaan/tulkitsemaan piiloviestejä.
Hienoa. Kommunikoit suoraan ja avoimesti ketjussa tai kolmannen osapuolen kanssa/kautta irl.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan nyt aika tuoda julkisesti esille sun negatiiviset puolet, virheet ja piirteet. Vajoisiko yhtä alas, kuin sä.
Anna tulla. Kestän kyllä, kun tiedän ne itsekin ja saatan oppia uuttakin. Toimii paremmin kuin kaikki mahdolliset halventaviksi tarkoitetut haukkumasanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua olla mun lähellä. Et halua katsoa mua. Et halua puhua mulle. Ei tunnu hyvältä.
Anna mennä. - sivulta
Pakko se kai on.
Vierailija kirjoitti:
Asioita, joita toivon parisuhteelta. Kommunikaatio on avointa ja suoraa. Toisen rajoja kunnioitetaan. Ei jätetä toista arvailemaan/tulkitsemaan piiloviestejä.
Samaa mieltä. Avointa ja suoraa, ilman keskustelupalstaa ja julkisesti "tunnisteita" kirjoittaen. Pitäisi osata lähestyä muuta kautta kuin palstan kautta. Tämä on mun käsitys arvostuksesta.
Hyvää nimipäivää ***** Johanna 🌹
Eikä vain parisuhteelta vaan ihmissuhteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Avointa ja suoraa, ilman keskustelupalstaa ja julkisesti "tunnisteita" kirjoittaen. Pitäisi osata lähestyä muuta kautta kuin palstan kautta. Tämä on mun käsitys arvostuksesta.
Miksi ette sitten tee niin? Minä yritin, mutta olin liian salamyhkäinen, joten ei onnistunut eli mahdollisuus meni. Menkää ja tehkää, kuten opetatte. Sivusta
Mitä aiot R?