Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58703)
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on pokkaa esiintyä uskovaisena?
Ei rakastuminen varmaan kenenkään jumaluskoa yleensä vie…
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia ***i. 🌞🥰
Samoin. Oot tosi komee siinä kuvassa missä me molemmat ollaan😍Nuku hyvin💕
Vierailija kirjoitti:
Tiedän näytän rotalta ja eikä mul ole kalenterista nimipäivää xD
Toiset eivät näytä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen varma, että minua olet vedättänyt pahiten.
Minä en ainakaan ole vedättänyt. Sanoin moneen kertaan, että valehtelen syystä x. Oma vika sit, jos uskoo juttuja.
Valehtelet oikeassa elämässä ja ketjussa kerrot syyn., mutta et oikaise asioita vaan pidät valheet voimassa.
Enpäs, valehtelin ja johdin harhaan vain täällä. Oikea elämäni ei kuulu teille muille.
Valehtelija valehtele jopa siitä, mistä valehtelee.
Whatever, tuskin oli edes mulle. Mutta narsistisille ja pelaileville juorukelloille ei kannata puhua totta. Levittävät pskaa susta joka tapauksessa, joten parempi, että se on täyttä sepitettä, jonka kuka tahansa tuttu tai läheinen huomaa heti valheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaapin kokoinen T mustikkamättäällä 😘
Oot nähny?
Mielikuvissani T:n vahvat käsivarret 🥰
Mua ei ainakaan voi syyttää harhaanjohtamisesta. Seison kaiken takana mitä olen tehnyt irl tai täällä ja ne ovat linjassa keskenään. On ollu puhtaat jauhot pussissa. Mua kyllä johdettiin harhaan, mutta en ole syyttelevää tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin orastava suhde kaatuu? Ainakin omalla kohdalla ihan välittömästi näihin:
- pelailu
- manipulointiyritykset
- "valkoiset" valheet (joita tosin ei taida olla olemassakaan, on vain valheita ja totuus...)
- aggressiivisuus
- toisen alentaminen puheilla, eleillä tai teoilla.
Näistä kun pysyy erossa, ei voi mennä pahasti pieleen.
Mun kanssa on turvallista. Pelailen mutta hyvässä hengessä. En valehtele, ei tarvitse. En ole petollinen ja olen tukiessanikin rehellinen. Kuulemma täydellinen ihminen.
"Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin" 😂
Samoin. Oot tosi komee siinä kuvassa missä me molemmat ollaan😍Nuku hyvin💕
Tää vastaus meni jostain ihmeen syystä väärään viestiin! Asia korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Näytät tavalliselta ja sinusta saa tavallisen ihmisen vaikutelman. Olet silti kaikkea muuta.
Samaan tapaan kuin Auer?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakastuminen varmaan kenenkään jumaluskoa yleensä vie…
Ei olekaan siitä kyse vaan siitä, miten voi selittää itselleen kaiken valehtelun, juonittelun ja muun haitallisen touhun. Ilmeisesti niin, että ei koe syyllisyyttä tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet enää osaa liehitellä naista? Lapsenakin naapurin poika toi suklaata 🥰 Terkut sinulle pieni herrasmies!
Eräs poika päiväkodissa ilmotti, että se rakentaa mulle sitten talon isona. Leikittiin paljon yhdessä sillon pienenä. Mutta kun se halus mm. auttaa haalarin kanssa niin olin vaan ärsyyntynyt, eihän sitä nyt itsenäinen tyttöihminen apua tarvitse. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina kiva klassikko. (Vaikka ei mulle ollutkaan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen varma, että minua olet vedättänyt pahiten.
Minä en ainakaan ole vedättänyt. Sanoin moneen kertaan, että valehtelen syystä x. Oma vika sit, jos uskoo juttuja.
Valehtelet oikeassa elämässä ja ketjussa kerrot syyn., mutta et oikaise asioita vaan pidät valheet voimassa.
Enpäs, valehtelin ja johdin harhaan vain täällä. Oikea elämäni ei kuulu teille muille.
Joku x siellä vilahti. Ei minulta
eikä liity minuun. Pelkkää palstan käsikirjoitushöttöä. Kukaan minun
läheiseni ei kirjoita täällä. Serkkuni
ei edes lue. Iltaa. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet enää osaa liehitellä naista? Lapsenakin naapurin poika toi suklaata 🥰 Terkut sinulle pieni herrasmies!
Eräs poika päiväkodissa ilmotti, että se rakentaa mulle sitten talon isona. Leikittiin paljon yhdessä sillon pienenä. Mutta kun se halus mm. auttaa haalarin kanssa niin olin vaan ärsyyntynyt, eihän sitä nyt itsenäinen tyttöihminen apua tarvitse. 😄
Mun kaIvattu on tuollainen vieläkin. 😁
Satu:
Olipa kerran maailman söpöin ruskeasilmäinen poika
jatka
Vierailija kirjoitti:
Näytät tavalliselta ja sinusta saa tavallisen ihmisen vaikutelman. Olet silti kaikkea muuta.
Hyvä niin. Tavallisuus on vain naamio ja sisältä voi olla se oma hupsu ja eloisa itsensä.
Kaikkee hyvää ja tylsää sulle :D
Kiinni jäit Bitch!! XD
Maanantaisin usein ajattelen sua. Mietin mitä sulle kuuluu. Maistutko vielä hyvälle. Ja kaikkea muuta... 😊