Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58777)
Tiedän näytän rotalta ja eikä mul ole kalenterista nimipäivää xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kireän kiukkupussin kanssa ei tietenkään kannata mennä metsään.
Kireyteenkin on yleensä jokin selvitettävissä oleva syy. sivusta
Joskus se voi olla seksin puute. Kannata harrastaa seksiä ensin ja sit mennä sinne metsään.
Nii että vika on aina toisessa eikä itsessä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin orastava suhde kaatuu? Ainakin omalla kohdalla ihan välittömästi näihin:
- pelailu
- manipulointiyritykset
- "valkoiset" valheet (joita tosin ei taida olla olemassakaan, on vain valheita ja totuus...)
- aggressiivisuus
- toisen alentaminen puheilla, eleillä tai teoilla.
Näistä kun pysyy erossa, ei voi mennä pahasti pieleen.
Mun kanssa on turvallista. Pelailen mutta hyvässä hengessä. En valehtele, ei tarvitse. En ole petollinen ja olen tukiessanikin rehellinen. Kuulemma täydellinen ihminen.
"Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin" 😂
24h huoltoasemat takas niin ei tarvi talvella seiniä
Hyvää yötä ja kauniita unia ***i. 🌞🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tekisi mieli kirjoittaa koko nimi. En tietenkään tee niin.
laita omasi.
koko nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei ole olemassakaan. Sinuutta ei ole, on vain naamioita ja pelejä.
Kaikki kuuluvat pakettiin. Miksi et sellaisenaan hyväksy?
Et hyväksy keneltäkään toiselta toimintaa, jota itse harrastat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivupanon ottamista harkinnut uudesta kaivatusta.
Valintoja elämä täynnä, sivusta.
Sellainen voi piristää. Mutta mun tuurilla sillä on kuitenkin mikromuna.
Eikös ne kundit oo yleensä todella hyviä nuolemaan?
Ei ainakaan eksä ollut. Se luuli että sillä oli isokin muna ja lisäksi oli sitä mieltä nuoleminen on miestä nöyryyttävää 🙃 terveisinä, etten ainakaan kaipaa! Sivu
Joku päivä kysyn sua ulos ja jos oot varattu tai et kiinnostunut tai vaivaantunut, että edes kysyin niin sit oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kuviltelmasi muistolle hautajaiset. Olit kaunis haave.
Valitse sitten hyvät virret. Ja mielellään lusikkaleipiä... Ja joku mehevä kakku.
Satuhahmoille ei lauleta virsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on mun nimipäivä. En ole koskaan viettänyt niitä enkä oikein muistanutkaan mutta nyt se tuli mieleeni täysin yllättäen.
Aika monella on tällä viikolla. Nimipäivät on ihania! 🍓 Synttäreihin liittyy usein kaikenlaista, mutta nimpparikahvit voi juoda iloisin mielin ilman paineita. Maaseudullakin ennen vanhaan poikettiin naapuriin kahville nimipäivänä matalalla kynnyksellä. (No, nykyisin varmaan sielläkään harva muistaa mitään muuta kuin omaa puhelintaan tuijotella.)
Muistan, kun yksi poika tuli nimppareilleni ja sukulainen tunki ovesta sisään. Ei nähty pojan kanssa enää. 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen varma, että minua olet vedättänyt pahiten.
Minä en ainakaan ole vedättänyt. Sanoin moneen kertaan, että valehtelen syystä x. Oma vika sit, jos uskoo juttuja.
Valehtelet oikeassa elämässä ja ketjussa kerrot syyn., mutta et oikaise asioita vaan pidät valheet voimassa.
Ihanaa iltaa Ihanattarelle!
Vierailija kirjoitti:
Välillä tekisi mieli kirjoittaa koko nimi. En tietenkään tee niin.
Omasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin orastava suhde kaatuu? Ainakin omalla kohdalla ihan välittömästi näihin:
- pelailu
- manipulointiyritykset
- "valkoiset" valheet (joita tosin ei taida olla olemassakaan, on vain valheita ja totuus...)
- aggressiivisuus
- toisen alentaminen puheilla, eleillä tai teoilla.
Näistä kun pysyy erossa, ei voi mennä pahasti pieleen.
Mun kanssa on turvallista. Pelailen mutta hyvässä hengessä. En valehtele, ei tarvitse. En ole petollinen ja olen tukiessanikin rehellinen. Kuulemma täydellinen ihminen.
"Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin" 😂
Niinkin saattaa käydä vaikka kuinka täydellinen olisikin, se on todiste inhimillisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei ole olemassakaan. Sinuutta ei ole, on vain naamioita ja pelejä.
Kaikki kuuluvat pakettiin. Miksi et sellaisenaan hyväksy?
Et hyväksy keneltäkään toiselta toimintaa, jota itse harrastat.
Ei minulle sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on mun nimipäivä. En ole koskaan viettänyt niitä enkä oikein muistanutkaan mutta nyt se tuli mieleeni täysin yllättäen.
Aika monella on tällä viikolla. Nimipäivät on ihania! 🍓 Synttäreihin liittyy usein kaikenlaista, mutta nimpparikahvit voi juoda iloisin mielin ilman paineita. Maaseudullakin ennen vanhaan poikettiin naapuriin kahville nimipäivänä matalalla kynnyksellä. (No, nykyisin varmaan sielläkään harva muistaa mitään muuta kuin omaa puhelintaan tuijotella.)
Totta nuo maaseudun nimpparikahvit! Aina unohdan sen ja onnistun osumaan isälle käymään nimppareinaan ja tajuan kun isä alkaa etsiä lautasliinoja että kaikki naapurit varmasti ilmestyy yhtäkkiä paikalle. Joka vuosi, itsestään ja kutsumatta 😊 Ja pääsen aina paniikkileipomaan. Kesänimpparit nyt vaan vaatii mansikkakakkua.
Minä en ainakaan ole vedättänyt. Sanoin moneen kertaan, että valehtelen syystä x. Oma vika sit, jos uskoo juttuja.