Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58498)
Vierailija kirjoitti:
Sinuun on paras suhtautua niin, että mikään sanomasi ei ole totta. Mikään ei ole mitään, koska mikä tahansa voi olla ihan mitä tahansa. Missään ei ole mitään järkeä ja tarkoitus on ilmeisesti luoda kaaosta ja hajottaa mahdollisimman paljon. Jäljelle jää vain itkeviä naisia ja lapsia.
Hyvä tapa ilmaista, ettei toiseen voi luottaa. Ilman luottamusta ei ole mitään, ei ystävyyttä, rakkautta, toivoa tai totuutta merkityksellisyydestä puhumattakaan. Pelkkiä eri tilanteisiin sopivia valheita, jotka rikkovat sekä valehtelijan että valheiden vastaanottajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu:
Olipa kerran maailman söpöin ruskeasilmäinen poika
jatkajoka tapasi maailman söpöimmän sinisilmäisen tytön...
Sitten kului monia monia vuosia…
Ollaan elämämme loppuun asti onnellisia yhdes, joku maa Salli just sen eutanasian , varataanko jo liput meidän hautajaisiin?
Opelle hyvää yötä kun meet.
Tv5lla menee ketjuun sopiva leffa. Virtuaalitodellisuus jossa työtön vie naiskirurgin sinne aivan toiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun työpaikkarakkaus
Olis kiva olla all-around rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkee hyvää ja tylsää sulle :D
Kiinni jäit Bitch!! XD
Mitä mä nyt tein?
Varmaan olit olemassa, liian nätti ja kiva. Ei siihen muuta tarvii. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu:
Olipa kerran maailman söpöin ruskeasilmäinen poika
jatkajoka tapasi maailman söpöimmän sinisilmäisen tytön...
Sitten kului monia monia vuosia
eikä kumpikaan tiennyt mitä tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuun on paras suhtautua niin, että mikään sanomasi ei ole totta. Mikään ei ole mitään, koska mikä tahansa voi olla ihan mitä tahansa. Missään ei ole mitään järkeä ja tarkoitus on ilmeisesti luoda kaaosta ja hajottaa mahdollisimman paljon. Jäljelle jää vain itkeviä naisia ja lapsia.
Hyvä tapa ilmaista, ettei toiseen voi luottaa. Ilman luottamusta ei ole mitään, ei ystävyyttä, rakkautta, toivoa tai totuutta merkityksellisyydestä puhumattakaan. Pelkkiä eri tilanteisiin sopivia valheita, jotka rikkovat sekä valehtelijan että valheiden vastaanottajan.
Häneen ei voikaan luottaa, koska hän puhuu mitä milloinkin. Minulla ei ole mitään tarvetta valehdella hänelle enkä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes…
Eräänä toukokuisena iltana…
jatka
Ei Erika V vilja Eerika...
Sorru mut mammat saa traumoi Eee yms
Noi nimet. Laita vaan oma vauva foorumi vaik uuteen kotiin eli tee uusi saitti ystävä hyvä 🥰 biaatch
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes…
jatka
Näin hänen kauniin siluettinsa aamuhämärässä vilkkaan kosken törmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on pokkaa esiintyä uskovaisena?
Uskovaisena esiintyminen näyttää olevan uskovaisille vain kätevä suojakilpi. Sen taakse on helppo piilottaa omat ennakkoluulot ja valtapelit, koska uskonnollista julkisivua käyttämällä kuvitellaan, että omat teot ovat arvostelun ja kaikkien lakien yläpuolella. Todellisuudessa se ei ole uskoa, vaan oman
edun tavoittelua hyväksi moraaliksi naamioituna.
Tämä jatkuva hurskauden esittäminen palstalla paljastaa vain sen, että uskonto on heille pelkkä sosiaalinen alistamisen ja orjuuttamisen työkalu. Kyse ei ole aidosta vakaumuksesta, vaan halusta nostaa itsensä muiden yläpuolelle ja kerätä pisteitä omassa pienessä sisäpiirissä. Jossa kulissit pysyvät pystyssä vain niin kauan, kun kukaan ei katso heidän tekojaan tarkemmin.
Kun esiintyy tarpeeksi hurskaana ja äänekkäänä uskovaisena palstalla, niin sillä saa luotua itselleen koskemattomuuden kuplan, jonka takana voi toimia aivan omien etujensa mukaisesti ja kuvitella olevansa muiden arvostelun ja lakien yläpuolella.
Uskovaisen rooli otetaan käyttöön siksi, että se antaa heille helpon tavan tuomita muita ja tuntea harhaista moraalista ylemmyyttä, vaikka omat teot kulissien takana eivät kestäisi päivänvaloa.
Ei ollut sinulle. Keskimäärin uskovaiset ovat luotettavia ja sydämestään elävät, kuten opettavat. Joten ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun työpaikkarakkaus
Mulla on sit tapana viedä töitä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet enää osaa liehitellä naista? Lapsenakin naapurin poika toi suklaata 🥰 Terkut sinulle pieni herrasmies!
Eräs poika päiväkodissa ilmotti, että se rakentaa mulle sitten talon isona. Leikittiin paljon yhdessä sillon pienenä. Mutta kun se halus mm. auttaa haalarin kanssa niin olin vaan ärsyyntynyt, eihän sitä nyt itsenäinen tyttöihminen apua tarvitse. 😄
Ihana että teillä oli kuvio heti selvillä 😄 Mulle kävi niin päin että lapsuuskaveripoika onnistui esittämään täysin platonista. Ja oon hyvä lukemaan eleitä. Sit oon tietty suhtautunut häneen kuin tyttökavereihin ja varmaan tyyliin vaihtanut vaatteet läsnäollessaan. Kun olin muuttamassa pois niin hänen kaverinsa kertoi hänen tunteensa mulle. Ei siis itse pystynyt mutta oli vieressä eikä kieltänyt. Olin ihan järkyttynyt että miten joku voi vuosia peittää sellaista! 😳 Parempi kun he sanovat heti suoraan 😅 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes…
jatka
Näin hänen kauniin siluettinsa aamuhämärässä vilkkaan kosken törmällä.
Ja silloin nainen ajatteli…
Multa ei bitch-viestejä.
Kun mä puhun läheiseni kanssa,
niin me emme koskaan juorua
muiden asioista. Edes serkkuni kanssa:
emme puhu yhteisistä sukulaisistamme.
E