Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58777)
Siitä olen varma, että minua olet vedättänyt pahiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin skippaisin mieluusti mustikkametsän ja menisin kaipaamani kanssa suoraan sänkyyn! 😍😘
Vain mustikkametsän kautta 🤗
Menkää vaan ihan rauhassa mustikkaan, meillä on kivemmat harrastukset😎
Ollaan toki jo kaivatun kanssa luonnon helmassa, harrastakaa te vaan vauva.fi:tä! Kivat väännöt teille!
Vierailija kirjoitti:
Miten joku pystyy tekemään toiselle tällaista? Ei ymmärrä.
Joko päivän terapia riittää, vai vastailenko viel hetken sinulle?
Ei saa kusipäitä riviin xD 😘
En voi vaikuttaa kaikkeen. Kukaan ei voi. Yritän parhaani ja parhaat teot jäävät ihmisiltä huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Minut on suggeroitu
Se tuntuu pehmeältä ja sileältä.
Vierailija kirjoitti:
Minut on suggeroitu
Mitäs se meinaa?
Vierailija kirjoitti:
Miks ei voi olla ihan normaaleja ihmisiä, jotka käyttäytyvät normaalisti ja joiden sanaan voi luottaa ja joiden maailma on jäsentynyt lineaarisesti ja joille valkoinen ei ole musta eikä norsu ole kirahvi.
Minä täällä hei, ehkä joku päivä näet minut ja vielä tunnustatkin.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei ole olemassakaan. Sinuutta ei ole, on vain naamioita ja pelejä.
Kaikki kuuluvat pakettiin. Miksi et sellaisenaan hyväksy?
Huomenna on mun nimipäivä. En ole koskaan viettänyt niitä enkä oikein muistanutkaan mutta nyt se tuli mieleeni täysin yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut on suggeroitu
Mitäs se meinaa?
Sogeroitu. Siis tehty brassit.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikista asioista teille tulisi kaivatun kanssa mustikassa riitaa?
Kyllä sellainen keksitään.
Et ole tainnut kaivattusi nähdä koko kesänä. Hän pakenee sinua luultavasti siksi että olet ollut hänelle paska. Hän on saanut tarpeeksi paskuudestasi! Joku muu osaa kohdella häntä paljon paremmin. Oma menetyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut kaivattusi nähdä koko kesänä. Hän pakenee sinua luultavasti siksi että olet ollut hänelle paska. Hän on saanut tarpeeksi paskuudestasi! Joku muu osaa kohdella häntä paljon paremmin. Oma menetyksesi.
Niin kai sitten, voi olla. Itse epäilen kaiken olleen yksipuolista kiinnostusta. Pettymys päällimmäinen tunne.
Joo me ei juoda kahvii