Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58530)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadu, muutakuin että se tapahtui silloin kun kummatkin oltiin liian kännissä.
Mikä tapahtui?
Antauduimme kosketusten vietäväksi, suoraan syvään päätyyn. Huomisesta työpäivästä tulee mielenkiintoinen...
Siitä mitään mielenkiintoista tule, kaikkien parhaaks, hää ignooraa sut, sit kun kyselet perään, ghoustaa, ja that's it, tänne päädyt ruikuttaa ja ulvomaan 😊👍😁 niin tuo sun juttus vaan menee
Sun hymiöt ei sovi sun viestiin.Itse käytän noita kahta enkä kirjoita tuollaisia inhottavuuksia.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Kerro sit huomenna kuin kävi. Tuo on satavarma juttu ja valmistaudu siihen niin et tipu niin lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu multa.
Niin tuo toinen oli sulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadu, muutakuin että se tapahtui silloin kun kummatkin oltiin liian kännissä.
Mikä tapahtui?
Antauduimme kosketusten vietäväksi, suoraan syvään päätyyn. Huomisesta työpäivästä tulee mielenkiintoinen...
Siitä mitään mielenkiintoista tule, kaikkien parhaaks, hää ignooraa sut, sit kun kyselet perään, ghoustaa, ja that's it, tänne päädyt ruikuttaa ja ulvomaan 😊👍😁 niin tuo sun juttus vaan menee
Sun hymiöt ei sovi sun viestiin.Itse käytän noita kahta enkä kirjoita tuollaisia inhottavuuksia.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Kerro sit huomenna kuin kävi. Tuo on satavarma juttu ja valmistaudu siihen niin et tipu niin lujaa.
Mä olen sivusta teidän jutuista.Silti olet vain ilkeä ihminen.
Nyt löyty hyvä mustikkapaikka👍
Vierailija kirjoitti:
Nyt löyty hyvä mustikkapaikka👍
Onko sen verran raihallinen, et siel on kiva "poimii mustikoita"?
Siihen kysymykseen että mitä teen sadepäivinä mökillä... Mulla on paljon tilaa luoville harrastuksilleni ja niissä saan kyllä kulumaan vaikka miten paljon aikaa. Ei oo vielä ideat loppuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen itsekin lapsen tai pari jonkun toisen kanssa. Katsotaan sitten uudestaan meitä.
Varmaan kerrot kaivatullesi myös?
Ei sekään kertonut minulle.
Haluisin etsiä rauhallisen luontopaikan erään kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luen tätä ketjua? En mä sua täältä saa ja voin vaan entistä huonommin. Halusin sut vaan niin paljon ja sitten en halunnut hyväksyä sitä, että mahis meni (tai sitä ei edes ollut) niin jumituin tänne.
Oli se. Ja on edelleen.
Et sä voi sanoa noin kun et tiedä.
Tiedänpäs.
Mitenkä niin? Väitätkö olevasi juuri se tietty ihminen jolle kirjoitan?
Todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mamma..
Kuinka monta kertaa olet runkannut videolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma..
Liikaa ikää. Mammat sanoo ettei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamma..
Koko ajan kun muna tokenee edellisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mamma..
Pappa taas haksahtanut AI sloppiin
Joskus se vaan jää pää vetävän käteen ja se on hyvä tunnustaa
Suukko kaivatulle🥰