Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58530)
Voi kumpa naiset oppisivat rakkauden. Nainen on perusluonnoltaan häirikkö.
Teen itsekin lapsen tai pari jonkun toisen kanssa. Katsotaan sitten uudestaan meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadu, muutakuin että se tapahtui silloin kun kummatkin oltiin liian kännissä.
Mahdotonta, en käytä päihteitä.
Miksi sitten vastaat viestiit joka ei SELVÄSTIKÄÄN ollut sinulle? Ei voi kuin ihmetellä tuota järjen köyhyyttä! 🤦🏻🤣sivu
Vierailija kirjoitti:
"Vahvemman kuuluisi suojata, ei latistaa heikompaa."
Hyvin sanottu, viisas kaipaaja. Olet ihmisyyden ytimessä: mihin vahva vahvuutensa käyttää. Olisi monella oppimista.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadu, muutakuin että se tapahtui silloin kun kummatkin oltiin liian kännissä.
Mikä tapahtui?
Antauduimme kosketusten vietäväksi, suoraan syvään päätyyn. Huomisesta työpäivästä tulee mielenkiintoinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luen tätä ketjua? En mä sua täältä saa ja voin vaan entistä huonommin. Halusin sut vaan niin paljon ja sitten en halunnut hyväksyä sitä, että mahis meni (tai sitä ei edes ollut) niin jumituin tänne.
Paljon on elämässä tekemistä ja kestämistä, jos Internetin anonyymipalsta saa voimaan pahoin.
Ymmärrätkö elämää ja ihmisten erilaisuutta, yksilöllisyyttä? Hyvä että sä olet vahva, mutta kaikki ei ole. Vahvamman kuuluisi suojata, ei latistaa heikompaa. Itsekin olen henkisesti vahva, eikä mun vointi näistä heilu suuntaan ei toiseen, ei kuutenkaan ole tarvetta nujertaa ketään.
Huonosti voivalle toivotan hyvää jatkoa💛
Älä viitsi saarnata tietämättä yhtään minkälainen ihminen on minkäkin kirjoituksen takana. Minä en nujertanut yhtään ketään, vaan totesin hyvin simppelin faktan. Ja se, että ei ymmärrä pysyä pois tai olla tekemättä jotain, josta tulee huono olo, on täysin ihmisen itsensä aiheuttamaa. Tätä kun ei yhtään ketään tai mikään mahti pakota lukemaan. Toivottavasti päiväsi parani, kun sait leikkiä pyhimystä. Minä yritän olla sitä hyvin monelle tuolla liven puolella.
Voisit soittaa vaik 24/7 n>m
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsäkin mihin elämänsä käyttää: itseensä, läheisiinsä, lähimmäisiinsä, nauttiakseen, rakentaakseen, tuhotakseen, tehdäkseen paremman maailman...
Ylipäänsä paasaat tätä itsestäänselvyyttä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeää miehen luottamus ja luotettavuus. Mun puolella olo. En voisi olla ihmisen kanssa joka on mua vastaan ja alentaisi, mitätöisi ja nälvisi.
Tämä. Pahinta on, jos huomaa sen olevan pelkkää esitystä hyötymistarkoituksessa, silmän palvontaa. Luottamus, arvostus ja kunnioitus katoaa saman tien, jos tietää miehen puhuvan pahaa selän takana kuin alhainen juoruakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luen tätä ketjua? En mä sua täältä saa ja voin vaan entistä huonommin. Halusin sut vaan niin paljon ja sitten en halunnut hyväksyä sitä, että mahis meni (tai sitä ei edes ollut) niin jumituin tänne.
Oli se. Ja on edelleen.
Et sä voi sanoa noin kun et tiedä.
Tiedänpäs.
Mitenkä niin? Väitätkö olevasi juuri se tietty ihminen jolle kirjoitan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se. Ja on edelleen.
Et sä voi sanoa noin kun et tiedä.
Tiedänpäs.
Mitenkä niin? Väitätkö olevasi juuri se tietty ihminen jolle kirjoitan?
Ei kannata hankkia harhoja ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsäkin mihin elämänsä käyttää: itseensä, läheisiinsä, lähimmäisiinsä, nauttiakseen, rakentaakseen, tuhotakseen, tehdäkseen paremman maailman...
Ylipäänsä paasaat tätä itsestäänselvyyttä palstalla?
En passaa. Tuli vain mieleeni tuosta edellisestä. Itsekkyyden vuosituhannella puuttuu itseä isompi missio.
Vierailija kirjoitti:
Teen itsekin lapsen tai pari jonkun toisen kanssa. Katsotaan sitten uudestaan meitä.
Puhut lapsen elämästä kuin huutokauppatavarasta.Lapsi on lahja,muista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tapahtui?
Antauduimme kosketusten vietäväksi, suoraan syvään päätyyn. Huomisesta työpäivästä tulee mielenkiintoinen...
Siitä mitään mielenkiintoista tule, kaikkien parhaaks, hää ignooraa sut, sit kun kyselet perään, ghoustaa, ja that's it, tänne päädyt ruikuttaa ja ulvomaan 😊👍😁 niin tuo sun juttus vaan menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tapahtui?
Siitä mitään mielenkiintoista tule, kaikkien parhaaks, hää ignooraa sut, sit kun kyselet perään, ghoustaa, ja that's it, tänne päädyt ruikuttaa ja ulvomaan 😊👍😁 niin tuo sun juttus vaan menee
Sun hymiöt ei sovi sun viestiin.Itse käytän noita kahta enkä kirjoita tuollaisia inhottavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu? 🌞🥰
Ihan kiva päivä. Tuulista ja vilpoista vaihteeksi ja ulkona touhunnut.
Tänään oli mukava ulkoilla, kun ei ollu ihan niin tuskasen kuuma.
Rakastan järjestystä. Silti olen sählä ja epäjärjestelmällinen.
Ei miehenkään elämä ole helppoa, varsinkaan vahvoilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kerrot kaivatullesi myös?