Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58340)
Vierailija kirjoitti:
En kadu, muutakuin että se tapahtui silloin kun kummatkin oltiin liian kännissä.
Mikä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Miksi luen tätä ketjua? En mä sua täältä saa ja voin vaan entistä huonommin. Halusin sut vaan niin paljon ja sitten en halunnut hyväksyä sitä, että mahis meni (tai sitä ei edes ollut) niin jumituin tänne.
Paljon on elämässä tekemistä ja kestämistä, jos Internetin anonyymipalsta saa voimaan pahoin.
Mulle on tärkeää miehen luottamus ja luotettavuus. Mun puolella olo. En voisi olla ihmisen kanssa joka on mua vastaan ja alentaisi, mitätöisi ja nälvisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luen tätä ketjua? En mä sua täältä saa ja voin vaan entistä huonommin. Halusin sut vaan niin paljon ja sitten en halunnut hyväksyä sitä, että mahis meni (tai sitä ei edes ollut) niin jumituin tänne.
Oli se. Ja on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on elämässä tekemistä ja kestämistä, jos Internetin anonyymipalsta saa voimaan pahoin.
Ymmärrätkö elämää ja ihmisten erilaisuutta, yksilöllisyyttä? Hyvä että sä olet vahva, mutta kaikki ei ole. Vahvamman kuuluisi suojata, ei latistaa heikompaa. Itsekin olen henkisesti vahva, eikä mun vointi näistä heilu suuntaan ei toiseen, ei kuutenkaan ole tarvetta nujertaa ketään.
Huonosti voivalle toivotan hyvää jatkoa💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se. Ja on edelleen.
Et sä voi sanoa noin kun et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen sama tilanne.
Miten teidän mahiksenne meni?
Heti perässä trölli. Tottakai. 🤕
'Oltiin molemmat kännissä.'
Minulla eivät Alkon tuotteet liity
yhdenkään miehen tapaamiseen,
sillä eivät kapakasta/baaritiskiltä
ole koskaan löytyneet. Nyt menen.
Tiedättehän. En etsi täältä seuraa
enkä IRL kontakteja. Viihdyn yksin.
Totuus on myös se, että tunnen oloni
vieraaksi suomalaisten keskuudessa.
Tämä tuntemus ei ole koskaan minua
jättänyt. On tiettyjä maita ja kaupunkeja,
joissa oloni on kotoisa. Täällä olen
ikuinen muukalainen. E
Vierailija kirjoitti:
Söpö puutarhuri katosi
Päiväunilla haaveilemassa. Helteet ihan sekoittaneet pään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se. Ja on edelleen.
Tai sitten ei ole. Sivusta
"Vahvemman kuuluisi suojata, ei latistaa heikompaa."
Hyvin sanottu, viisas kaipaaja. Olet ihmisyyden ytimessä: mihin vahva vahvuutensa käyttää. Olisi monella oppimista.
Vierailija kirjoitti:
En kadu, muutakuin että se tapahtui silloin kun kummatkin oltiin liian kännissä.
Mahdotonta, en käytä päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Hotellissa sopisi.
Vihdoin asiallista kirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu? 🌞🥰
Ihan kiva päivä. Tuulista ja vilpoista vaihteeksi ja ulkona touhunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se. Ja on edelleen.
Et sä voi sanoa noin kun et tiedä.
Tiedänpäs.
En ole kommentoinut
missään muissakaan
ketjuissa. Kävin valmentaja
Annia puivassa (en tunne häntä)
ja yhdessä finanssiteemaisessa
tunteja sitten.
Ei muita avattuja ketjuja tänään.
Sivusto palvelee viihdetarkoitustaan
- mutta ei kokemukseni perusteella ole
mikään leppoisa hyvän-mielen-
tsemppitori, jossa 'akkuni latautuisi'
eikä henkensä/ilmapiirinsä puolesta näin ollen minun suosikkialustani.
Pyrin aina fiksuun kielenkäyttöön
ja diplomatiaan. En käytä alustaa
minään 'kiukkuni oksennuskuppina'
enkä (yhä elävien) läheisteni asioiden analysoimiseen. Tämän katson kuuluvan
lojaaliuden kategoriaan. Koskee myös
exiäni. Ei pahaa sanottavaa
heistä kenestäkään. Päinvastoin. Sama
ex-anopeistani.
Hyvää alkuiltaa. E