Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (57990)
Tajusin juuri, että esim. kotona en valita oloistani koskaan vaan suren yksinäni silloin, kun suren. Keskityn kuuntelemaan toisten murheita. Sitten onkin erikoista, että kun tänne kirjoitan käsitykseni tästä jutusta, minut nähdään negatiiviseksi. On vaikea olla kaipaamisessa toiveikas ja valoisa, jos niille ei ole perusteita. Olisi aika kolkkoa kirjoitella jotakin, mitä ei voi itse allekirjoittaa. Kaipausta se ei silti poista, vaikka olisin hyvin valmis jo pääsemään tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Joskus omenat vain eivät sovi puuhunsa, putoavat huonosti ja mädäntyvät nopeasti. (minä)
Oliko sulla hyvät vanhemmat?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään kaivatun vanhemmista eikä kyllä tarttekaan tietää, jos hän ei halua. Eräälle poliitikolle saattais olla sukua.
Eräälle isolle organisaatiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus omenat vain eivät sovi puuhunsa, putoavat huonosti ja mädäntyvät nopeasti. (minä)
Oliko sulla hyvät vanhemmat?
En kommentoi sitä. En koe, että se on nyt soveliasta ja se olisi tietenkin vain minun mielipiteeni.
Enää vähän aikaa ennen kuin palaat. Ehkä sittenkin selviän.
Juteltiin vain kevyesti kerran kesäisiä juttuja, mutta jäin miettimään että miten sulla menee ja onko kaikki hyvin. En edes tiedä miksi jäin miettimään tätä kun et antanut aihetta. En viitsi ahdistella, mutta oon olemassa jos kaipaat juttuseuraa tai vaan jotakuta kenen kanssa istua pimeässä.
Asiat eivät ole mustavalkoisia, eikä niitä voi typistää muutamaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko pilkahtaa, toivotan ihanaa kesäpäivää, kirkasta mieltä ja onnellisia kohtaamisia!
Säätiedotus uhkaili huomiselle pilkahduksen ja siitä etiäpäin viikoksi vettä niskaan.
Akkain viikko nääs ja Saara nauraa.
Vierailija kirjoitti:
ps. äitini on ehkä parempi kuin kuvittelet
Vietätkö paljon aikaa äitisi kanssa?
Ihmisten elämään vaikuttaa myös kokemukset siellä kodin ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps. äitini on ehkä parempi kuin kuvittelet
Vietätkö paljon aikaa äitisi kanssa?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun sanat olivat ilkeitä ja törkeitä, vaikka eivät tasapainoa horjuta, niin voisit herätä katsomaan peiliin ja kascaa henkisesti.
Siksi siis loistan poissaololla. Nauti siitä!
Vilkaisisit joskus niitä viestejä, jotka olet usuttanut muut kirjoittamaan puolestasi. Onko vähemmän ilkeää ja törkeää tahria isän kuolinvuode porttovaimosi tuotoksilla, käydä joukolla yksinäisen kimppuun, tehdä rikoksia ja kostit kostamisen perään pikkujutuista.
Tuntemattomille ihmisille levittelit törkeitä juttuja ja suoria valheita ja sait aikaan 20 vuoden joukkokiusaamisen. Tungit väkisin ihmisen elämään 20 vuoden jälkeen kiusataksesi ja ilkkuaksesi lisää ja väitit muille, että sinua ahdistellaan, valehtelit, vedätit ja vääristelit ja teit koko ajan lisää rumia tekoja. Sopukaan ei kelvannut sulle ilman mautonta kostoiskua. Tekosi olivat ilkeitä ja törkeitä, sanasi pelkkiä valheita.
🥱🥱🥱
Ei ole kohteliasta suureen ääneen haukotella, kun toinen avautuu itselleen merkityksellisistä asioista. Suurimmalle osalle ihmisiä tällainen opetetaan jo kotona. Sivusta
Risoo huonot ja väärät oletukset mitä ihmiset tekee.
Naisten viikolla sataa aina
AI-yhteenveto
Kokemusmaailma viittaa yksilön henkilökohtaiseen näkemykseen, tunteisiin ja havaintoihin maailmasta. Se rakentuu eletyn elämän, muistojen ja vuorovaikutuksen pohjalta. Termin syvällinen ymmärtäminen auttaa hahmottamaan, miksi ihmiset reagoivat ja tulkitsevat asioita eri tavoin.
Tiettyjä asioita en voi edes kommentoida, en edes anonyymisti, koska jotkut ovat niin rajuja.
20 v. nuoremmalle miehelle kesäterveisiä.
*Jotkut ihmiset
Rajuja, uhkaavia
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihanaa E-miestä. 🥰
Minäkin🥰 Neljä kirjainta. Onkohan sama?
Ansku ajatuksissani.