Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (57990)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään yhteydenoton vuoksi piti peilata sitä mitä sisimmältäni olen ja pohtia voisinko ottaa vastaan toisen syvän surun hänen menetyksistään. Roolini elämässä ovat tiukassa, vaikka osaan monia asioita rajata pois tapahtumattomiksi. Käyn näitä kamppailuja myös unimaailmassani.
Samalla tulin pohtineeksi, mitä kuonaa jotkut ihmiset tahtomattaan nostaisivat pintaan, vaikka itse olisi ne jo käsitellyt läpi onnistuneesti.Jos käyt kamppailuja unimaailmassa ja pelkäät kuonan nousua pintaan, et ole oikeasti käsitellyt asioita. Silloin olet vain lakaissut ne maton alle tai korkeintaan kaivanut maahan piiloon. Kuvittelet käsitelleesi asiat pohtimalla hetken ja sulkemalla ne mielestäsi, mutta todellinen tunne ja kipu tulee esiin kun kohtaat samanlaisen tilanteen.
En käy unissa kamppailuja asioista, en avannut asiaa oikein ulkopuolisille. Oli kyse rooleihin liittyvistä asioista. Kamppailu oli väärä käsite, pahoittelut. Et tunne minua ja et tiedä mitään tästä asiasta. Mielestäni elämässä on asioita ja ilmiöitä, kuten henkilöhistoriat, jotka kulkevat mukana aina. Vaikka ne on käsitellyt. Saattavat tulla tunteina pintaan. Ei traumoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle yksikin syy, minkä vuoksi en veisi tätä juttua poliisille? Tähän mennessä olen saanut vain katua, etten tehnyt niin 2022 keväällä.
Vie ihmeessä. Miksi et vie? Ei tarvii täällä käsitellä asioita, jotka voi hoitaa alta pois irl. Asiasi ei kuulu ketjuun.
En halunnut eskaloida keissiä. He siirtyivät ilkeistä sanoista törkeisiin tekoihin, en minä. Ja niin tehdessäni olisin kuulemma ollut samanlainen kuin he vuonna 2006. Mutta ei kai tässä mikään muu enää auta. Näistä asioista ääneen puhuminen ja omien asioiden edistäminen oikeusteitse ei ole mitään kostamista, jos on joutunut rikosten kohteeksi, vaikka he niin muille väittäisivät.
Kim Wilde on kyllä vallaton.
Vierailija kirjoitti:
Jeti ei ottaisi lalttari naista.
Ok (peace)
Aurinko pilkahtaa, toivotan ihanaa kesäpäivää, kirkasta mieltä ja onnellisia kohtaamisia!
Oon pahoillani. Best intentions. Road to hell
Jne.
Vierailija kirjoitti:
Laitoit minut nettiin ja maailma alkoi vajota. Tahtoisimme esiin, elämää kuuluisi elää koko maailmassa.
Olen yrittänyt irl... mutta irl on yhtä viallinen ellei viallisempi. - sivusta
Sopiiko raparperipiirakkaan laittaa puolukoita eli tarkoitus on valmistaa puolukkaraparperipiirakka.
Tosi asia on, että todellisessa elämässä asiat eivät toimi ja pitää olla yksin ja keskittyä tuntemattomiin. Näin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko pilkahtaa, toivotan ihanaa kesäpäivää, kirkasta mieltä ja onnellisia kohtaamisia!
Säätiedotus uhkaili huomiselle pilkahduksen ja siitä etiäpäin viikoksi vettä niskaan.
Uhuh kyllä se on levättävä nukkumisen jälkeen
ps. äitini on ehkä parempi kuin kuvittelet
Ilman luottamusta mikään ei onnistu. Sopu, ystävyys, rauha, kauniit sanat ja teot, läheiset ihmissuhteet, merkityksellisyys tekojen ja elämän arvokkuuden taustalla, kaikki on pelkkää valheellista kudelmaa ilman luottamusta, joka syntyy helpoiten yhteisistä arvoista.
isäni olisi varmaan erittäin mieleesi
Joskus omenat vain eivät sovi puuhunsa, putoavat huonosti ja mädäntyvät nopeasti. (minä)
En tiedä mitään kaivatun vanhemmista eikä kyllä tarttekaan tietää, jos hän ei halua. Eräälle poliitikolle saattais olla sukua.
Okay then bye bye then 👋