Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (57389)

Vierailija
56781/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun sanat olivat ilkeitä ja törkeitä, vaikka eivät tasapainoa horjuta, niin voisit herätä katsomaan peiliin ja kascaa henkisesti.

Siksi siis loistan poissaololla. Nauti siitä!

Vilkaisisit joskus niitä viestejä, jotka olet usuttanut muut kirjoittamaan puolestasi. Onko vähemmän ilkeää ja törkeää tahria isän kuolinvuode porttovaimosi tuotoksilla, käydä joukolla yksinäisen kimppuun, tehdä rikoksia ja kostit kostamisen perään pikkujutuista.

Tuntemattomille ihmisille levittelit törkeitä juttuja ja suoria valheita ja sait aikaan 20 vuoden joukkokiusaamisen. Tungit väkisin ihmisen elämään 20 vuoden jälkeen kiusataksesi ja ilkkuaksesi lisää ja väitit muille, että sinua ahdistellaan, valehtelit, vedätit ja vääristelit ja teit koko ajan lisää rumia tekoja. Sopukaan ei kelvannut sulle ilman mautonta kostoiskua. Tekosi olivat ilkeitä ja törkeitä, sanasi pelkkiä valheita.

Psykoosi. Mene hoitoon.

DARVO: psykologinen manipulointistrategia, jota väärintekijät, narsistit ja häiritsijät käyttävät vastuun pakoiluun, kun heidät yritetään asettaa vastuuseen teoistaan.

Yksinäsi rageet kaipausketjussa roikkumassa. Jätä pakkomielteen kohteesi ilman huomiota ja elämä näyttää terveemmältä.

Haluan vain, että tämä sairas kiusaaminen loppuu ja oikeus toteutuu. Sitä miestä en halua nähdä enää ikinä.

Vierailija
56782/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeti ei ottaisi lalttari naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56783/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä katkerat kalkit täällä mesoaa het aamusta. Itsellä suurin probleema miten selvitä ison aamukahvikorvapuustin kitusiini yhdessä leivän kanssa. Jompi kumpi on liikaa. Kumman jätän syömättä? 

Saman suuntainen probleema minullakin: joisinko espresson vai ottaisinko ihan perinteisen kahvin. Tai ehkä molemmat? Kaivatulle samalla hyvää sunnuntaita. 

Vierailija
56784/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä katkerat kalkit täällä mesoaa het aamusta. Itsellä suurin probleema miten selvitä ison aamukahvikorvapuustin kitusiini yhdessä leivän kanssa. Jompi kumpi on liikaa. Kumman jätän syömättä? 

Syö leipä ja anna itsellesi korvapuusti sanan alkuperäisessä merkityksessä. Kätevää, ei lihota eikä vie tilaa vatsassa!

En ole masokisti. Osaan myös nauttia elämästä pienin ja hieman suuremmin tavoin. Söin molemmat, vaikka teki hetken tiukkaa vatsalaukussani.

Vierailija
56785/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei ole mitään positiivista sanottavaa entisen kaivatun ja vaimonsa tempuista. Tuskin heilläkään olisi, jos osat olivat toisinpäin.

Onko ne silti pakko tänne jakaa, vai kaipaatko tosiaan niitä temppuja?

Muistutukseksi heille. Ettei kaikki vika ollut minussa, vaikka siihenhän he pyrkivät. 

Syyttivätkö yksin sinua? Eikö se siis ollut totta?

Kyllä, kaikki käännettiin niin hoville, että minä olen kamala ihminen, kateellinen ahdistelija, häirikkö, autisti, narsisti, mt-ongelmainen h__ra, kunnianloukkaaja, läski vanhapiika, jolla pakkomielle hyveellisestä perheenisästä, jonka olin nähnyt kerran kadulla ja muita mukavia ja herttaisia valheita.

Minulla ei koskaan

ihastumista kuvatulla tavalla 

ukkomieheen, eikä ongelmia

kenenkään exäni entisen tai

nykypuolison kanssa. Erojeni syynä 

ei myöskään ole ollut mieheni 

halu lähteä toisen henkilön kelkkaan.

Sama toisinpäin; en ole jättänyt miestäni

> toiseen rakastumisen takia. 

Siinä mielessä ei mtn draamaa. 

Sopuisia, yhteistyössä toteutettuja,

siistejä eroprosesseja.

Ainoat selvästi

'oudot naiset'/miehet >

jopa kuôlintoiveita minulle 

kirjoittaneet mt-caset ovat

ilmentyneet vain anonyymipalstoilla:

tuikituntemattomia, àggrèssiivisia

tai øbsession minuun kehittäneitä,

kuten køpfofiliaf3tisisti-mies tai Mikkelin

nainen, joka väitti 'tuntevansa exäni'

ja suhteilevansa tämän kanssa. Ei

pidä paikkaansa. Tekaistua draamaa. Ilmiselvästi psykoosisairaiden, 

epävakaiden; jlln tapaa mieleltään sairastuneiden ja ilmiselvästi alentuneesti syyntakeellisten puheita. E

Vierailija
56786/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolita korvapuusti tai jaa vaikka neljään osaan, sitten voit herkutella lopuilla palasilla myöhemmin.

Vierailija
56787/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoille tauskia.

Vierailija
56788/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään yhteydenoton vuoksi piti peilata sitä mitä sisimmältäni olen ja pohtia voisinko ottaa vastaan toisen syvän surun hänen menetyksistään. Roolini elämässä ovat tiukassa, vaikka osaan monia asioita rajata pois tapahtumattomiksi. Käyn näitä kamppailuja myös unimaailmassani. 
Samalla tulin pohtineeksi, mitä kuonaa jotkut ihmiset tahtomattaan nostaisivat pintaan, vaikka itse olisi ne jo käsitellyt läpi onnistuneesti.

Jos käyt kamppailuja unimaailmassa ja pelkäät kuonan nousua pintaan, et ole oikeasti käsitellyt asioita. Silloin olet vain lakaissut ne maton alle tai korkeintaan kaivanut maahan piiloon. Kuvittelet käsitelleesi asiat pohtimalla hetken ja sulkemalla ne mielestäsi, mutta todellinen tunne ja kipu tulee esiin kun kohtaat samanlaisen tilanteen. 

Vierailija
56789/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei ole mitään positiivista sanottavaa entisen kaivatun ja vaimonsa tempuista. Tuskin heilläkään olisi, jos osat olivat toisinpäin.

Mitä temppuja tekivät?

Kaikenlaista ollut vuosien mittaan. Nettikiusaamisen lisäksi hakkeroivat laitteeni, nöyryyttivät julkisesti yrittäessäni saada sovintoa aikaan ja lahjoivat eksäni salakuvaamaan seksiä kanssani, kiristivät tällä videolla ja pakottivat saman J-miehen "kontrolloimaan" minua (tietojen urkkimista ja lisää palstakiusaamista, uhkailua, lyömistä ja huorittelua). Korpilakia toteutettu eksien avulla, jatkuvaa henkistä väkivaltaa S24:llä ja täällä, tavoitteena ilmeisesti ollut ajaa mut itsemurhaan.

Vierailija
56790/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä temppuja tekivät?

Kaikenlaista ollut vuosien mittaan. Nettikiusaamisen lisäksi hakkeroivat laitteeni, nöyryyttivät julkisesti yrittäessäni saada sovintoa aikaan ja lahjoivat eksäni salakuvaamaan seksiä kanssani, kiristivät tällä videolla ja pakottivat saman J-miehen "kontrolloimaan" minua (tietojen urkkimista ja lisää palstakiusaamista, uhkailua, lyömistä ja huorittelua). Korpilakia toteutettu eksien avulla, jatkuvaa henkistä väkivaltaa S24:llä ja täällä, tavoitteena ilmeisesti ollut ajaa mut itsemurhaan.

Sä oot niin paljon kirjoitellu vastauksia mun viesteihin, et sun ei kannattais ollenkaan lukee foorumeita, kun omit ihan kaiken.

Vierailija
56791/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon olla sulle hyvin hellä.

Vierailija
56792/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan miestä, joka sai mut syttymään katsellaan. Toivottavasti vielä kohdataan oikeassa elämässä, eikä vain mun unissa.

Vierailija
56793/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan naista joka teki saman jäänsinisillä silmillään.

Vierailija
56794/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopyllyt. Kyllä kävi kipiää jalkaan.Nyt voisin kurittaa letukoita.

Vierailija
56795/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä temppuja tekivät?

🥱🥱🥱

Vierailija
56796/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun sanat olivat ilkeitä ja törkeitä, vaikka eivät tasapainoa horjuta, niin voisit herätä katsomaan peiliin ja kascaa henkisesti.

Siksi siis loistan poissaololla. Nauti siitä!

Vilkaisisit joskus niitä viestejä, jotka olet usuttanut muut kirjoittamaan puolestasi. Onko vähemmän ilkeää ja törkeää tahria isän kuolinvuode porttovaimosi tuotoksilla, käydä joukolla yksinäisen kimppuun, tehdä rikoksia ja kostit kostamisen perään pikkujutuista.

Tuntemattomille ihmisille levittelit törkeitä juttuja ja suoria valheita ja sait aikaan 20 vuoden joukkokiusaamisen. Tungit väkisin ihmisen elämään 20 vuoden jälkeen kiusataksesi ja ilkkuaksesi lisää ja väitit muille, että sinua ahdistellaan, valehtelit, vedätit ja vääristelit ja teit koko ajan lisää rumia tekoja. Sopukaan ei kelvannut sulle ilman mautonta kostoiskua. Tekosi olivat ilkeitä ja törkeitä, sanasi pelkkiä valheita.

🥱🥱🥱

Vierailija
56797/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle yksikin syy, minkä vuoksi en veisi tätä juttua poliisille? Tähän mennessä olen saanut vain katua, etten tehnyt niin 2022 keväällä.

Vie ihmeessä. Miksi et vie? Ei tarvii täällä käsitellä asioita, jotka voi hoitaa alta pois irl. Asiasi ei kuulu ketjuun.

Vierailija
56798/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolita korvapuusti tai jaa vaikka neljään osaan, sitten voit herkutella lopuilla palasilla myöhemmin.

Hah, ei ikinä tulisi mieleenkään.

Vierailija
56799/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät ja ylimieliset hymiöt sopivat hyvin mulle tämän äärimmäisen epäterveen ihmissuhteen päätepisteeksi. Mitään muuta en oikeastaan näiltä narsisteilta odottanutkaan.

Vierailija
56800/57388 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle yksikin syy, minkä vuoksi en veisi tätä juttua poliisille? Tähän mennessä olen saanut vain katua, etten tehnyt niin 2022 keväällä.

Vie ihmeessä. Miksi et vie? Ei tarvii täällä käsitellä asioita, jotka voi hoitaa alta pois irl. Asiasi ei kuulu ketjuun.

Älä yritä kirjoittaa järkeä noille. Niiden elämantapa on vatvoa ja uhriutua "julkisesti" eri alustoilla. Vuodesta toiseen