Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54970)
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Seuraava kierroksessa. Onnea tälle "ainoalle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa oma rakas.
Rakas, ranta ja rahaa. Rarara. 🤪😌
Ranta mulla jo on, rahaakin riittävästi.
No mullakin, tavallaan, rakaskin jossain merkityksessä…
Vierailija kirjoitti:
Turhaan paukuttelet henkseleitäsi. Mene rouvasi luo äläkä tule tänne ilkkumaan, kun et kaipaa.
Haloo, pitäisiköhän herätä? Paljon Suomessa on asukkaita? Onko hieman outoa kuvitella täällä vastavuoroisesti kirjoittelevansa jonkun tietyn ihmisen kanssa? Ja olisiko mietinnän paikka mennä vaikka elämässä eteenpäin eikä asua jossain huuhaa-ketjussa? Etenkin ne jotka kaipaavat varattuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa rinnalla ihminen, jolle kelpaisi ja joka rakastaisi ja joka olisi mulle "tehty" ja äärimmäisen rakas. Ei ole rinnalla häntä, mutta minä olen rannalla. Ruikuttamassa tietenkin.
Oletko kalamiehen koira vai merimiehen rouva?
Apteekin kaunotar ja Kultakutri, paetkaa vielä, kun voitte.
Tyypillä on uusia kierroksella ja epäilee, että mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Naapuri läimäs ulko-oven kiinni niin kovaa että pamautin pierun varren kera 😱
Terrierityttö meillä olis varmasti paljon puhuttavaa, kun vaan päästäis johonkin rennompaan paikkaan, kuin missä ollaan aiemmin tavattu. Mä haluaisin oikeasti tutustuu sinuun paremmin. 🌞🥰
Vierailija kirjoitti:
Turhaan paukuttelet henkseleitäsi. Mene rouvasi luo äläkä tule tänne ilkkumaan, kun et kaipaa.
Mikäs vanha katkero siellä nyt määkii…??
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo, pitäisiköhän herätä? Paljon Suomessa on asukkaita? Onko hieman outoa kuvitella täällä vastavuoroisesti kirjoittelevansa jonkun tietyn ihmisen kanssa? Ja olisiko mietinnän paikka mennä vaikka elämässä eteenpäin eikä asua jossain huuhaa-ketjussa? Etenkin ne jotka kaipaavat varattuja ihmisiä.
Mikä sinulla on varattuja kaipaavia vastaan? Asiat ei ole aina niin mustavalkoisia, varatut eivät aina edes kerro olevansa varattuja. Minäkin sellaiseen ihastuin ja enpä voinut sydänparkaani suojella.
Annoin haisuli juustomunalle just p*rsettä 🤮 Nyt hänen ominaishaju leijuu kaikkialla ja on pinttynyt ihooni 🤮 Haisen!!! Miten ihminen voi haista tuollaiselle uitetulle koiralle. No kulli oli puhas tällä kertaa. Siitä +
En mä edes käytä mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voisin paeta mutta en halua🥰
🐥
Vierailija kirjoitti:
En mä edes käytä mustikoita.
Ei niitä käytetä, pöpi. Niihin mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs vanha katkero siellä nyt määkii…??
Sivusta
Kerro vain nimesi. Sinä taidat olla vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Jos ei halua sydänsuruja.
Open oma rakas.