Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54970)
Vierailija kirjoitti:
Mul on oma palstarakas 🥰🥰💜💜💚💚
JKa kohta se on IRL. 🥰🥰
Lupaan lähettää rakkauskirjeen jos saan osoitteen. Tosin jos saan osoitteen niin saatan myös eksyä oven taakse
Vierailija kirjoitti:
Lupaan lähettää rakkauskirjeen jos saan osoitteen. Tosin jos saan osoitteen niin saatan myös eksyä oven taakse
Voit olla kävelevä rakkauskirje 💌
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ketju on yhdentekevää höpinää. Miksi kaivata ihmistä, joka ei kaipaa sua. Jos kaipaisi olisi yhteys. Itse ainakin haluan todellisen ihmisen kanssa vuorovaikutteisen yhteyden palstahaaveilun sijaan. Täällä vain ilkeilyä, trollausta ja moraalisaarnaa anonyymeille.
Alahan kaivata ja viestiä irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ketju on yhdentekevää höpinää. Miksi kaivata ihmistä, joka ei kaipaa sua. Jos kaipaisi olisi yhteys. Itse ainakin haluan todellisen ihmisen kanssa vuorovaikutteisen yhteyden palstahaaveilun sijaan. Täällä vain ilkeilyä, trollausta ja moraalisaarnaa anonyymeille.
Et sitte malttanut olla puuttumatta, terveiset sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Oispa oma rakas.
Tai edes mustikoita -Sivusta
Olisipa rinnalla ihminen, jolle kelpaisi ja joka rakastaisi ja joka olisi mulle "tehty" ja äärimmäisen rakas. Ei ole rinnalla häntä, mutta minä olen rannalla. Ruikuttamassa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuttuminen kulkee geeneissä. Ja vain niissä tapauksissa missä on järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa oma rakas.
Tai edes mustikoita -Sivusta
Niitä saa, kun kävelee lähimpään mehtään. Ei vaikeaa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Oispa oma rakas.
Rakas, ranta ja rahaa. Rarara. 🤪😌
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Sivusta ihastelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa oma rakas.
Rakas, ranta ja rahaa. Rarara. 🤪😌
Ranta mulla jo on, rahaakin riittävästi.
Turhaan paukuttelet henkseleitäsi. Mene rouvasi luo äläkä tule tänne ilkkumaan, kun et kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait mitä kerjäsit. Turhimmista urputtajista turhimpia ovat kaltaisesi ketjussa aikansa viettävät jotka keskittyvät vain haukkumaan ketjun ja sen osallistujien turhuutta ja typeryyttä. Kuin ihminen joka valitsee istua paskasaaviin lopuksi elämäänsä ja sitten käyttää sen elämänsä paskasaavista valittamiseen. Mikä helvetin tauti aivojanne riivaa?
Liisan viestit lämmittää aina <3
Tässä on jotain outoa, minä kun vähennän viestejä niin hän lisää
MM