Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55017)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terrierityttö meillä olis varmasti paljon puhuttavaa, kun vaan päästäis johonkin rennompaan paikkaan, kuin missä ollaan aiemmin tavattu. Mä haluaisin oikeasti tutustuu sinuun paremmin. 🌞🥰
Laita viestiä
Laita tunnisteksi jotain mistä ollaan puhuttu kahdestaan, niin etsin yhteystietosi jostain, kun minulla ei niitä ole.
Pidit mua jäykkänä
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaivatustani kun on niin hyvä ja kunnollinen. Mutta jos kerran elämässä päättää olla holtiton, toivon että minun kanssani.
Olen koko ajan holtiton, mutta myös kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan paukuttelet henkseleitäsi. Mene rouvasi luo äläkä tule tänne ilkkumaan, kun et kaipaa.
Haloo, pitäisiköhän herätä? Paljon Suomessa on asukkaita? Onko hieman outoa kuvitella täällä vastavuoroisesti kirjoittelevansa jonkun tietyn ihmisen kanssa? Ja olisiko mietinnän paikka mennä vaikka elämässä eteenpäin eikä asua jossain huuhaa-ketjussa? Etenkin ne jotka kaipaavat varattuja ihmisiä.
Mikä sinulla on varattuja kaipaavia vastaan? Asiat ei ole aina niin mustavalkoisia, varatut eivät aina edes kerro olevansa varattuja. Minäkin sellaiseen ihastuin ja enpä voinut sydänparkaani suojella.
Niin? Voi hyvänen aika. Pitäisikö mennä eteenpäin? Ei sellaista tunnetta tarvitse ylläpitää
Et ole ikinä tavannut ketään sellaista joka kolahtaa oikein kunnolla, harmi. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En halunnutkaan
Vihdoin viimein sen sait sanottua. Oliko vaikeaa? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinunkaan😊
Olet todella inhottava.
En muuten ole. Mutta puhun asiaa
Jaksankohan sittenkään kuolemaan asti töissä...zzzzz
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinunkaan😊
Olet todella inhottava.
Omiin mielipiteisiin muita pakottava. Mene selvittämään ja saarnaamaan asiaasi muualle. Vaikka läheisillesi. Vai eikö ne kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Latasin wa, tavoittaakseen sut.
Hienoa omatoimisuutta.Sitten vaan koodia.
Siitä olen samaa mieltä, että kenenkään selän takana ei pidä pelailla. 🌞 Erotkaa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan paukuttelet henkseleitäsi. Mene rouvasi luo äläkä tule tänne ilkkumaan, kun et kaipaa.
Haloo, pitäisiköhän herätä? Paljon Suomessa on asukkaita? Onko hieman outoa kuvitella täällä vastavuoroisesti kirjoittelevansa jonkun tietyn ihmisen kanssa? Ja olisiko mietinnän paikka mennä vaikka elämässä eteenpäin eikä asua jossain huuhaa-ketjussa? Etenkin ne jotka kaipaavat varattuja ihmisiä.
Mikä sinulla on varattuja kaipaavia vastaan? Asiat ei ole aina niin mustavalkoisia, varatut eivät aina edes kerro olevansa varattuja. Minäkin sellaiseen ihastuin ja enpä voinut sydänparkaani suojella.
Niin? Voi hyvänen aika. Pitäisikö mennä eteenpäin? Ei sellaista tunnetta tarvitse ylläpitää
Sun pitäis hyvänen aika nyt jo mennä tästä ketjusta eteenpäin pitämästä myrkkypaskatunteitasi yllä toisten kaipauksesta. Sivusta kyllästynyt.
Varmasti moni on kyllästynyt ton jankkaamiseen. Toinen kyllästynyt sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, että kenenkään selän takana ei pidä pelailla. 🌞 Erotkaa ensin.
Mistä olet saanut käsityksen, että olen parisuhteessa?
Moraalittomuuttasiko pitäisi hurrata? Tiedätkö, että tekee ihan pahaa lukea tuollaisia kirjoituksia. Totuus ei pala tulessakaan.
Vierailija kirjoitti:
En muuten ole. Mutta puhun asiaa
Kuinkahan moni sua on pettänyt. Varmaan moni. Kirjoituksistasi päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Jaksankohan sittenkään kuolemaan asti töissä...zzzzz
Ei siellä olla kuin eläkeikään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut käsityksen, että olen parisuhteessa?
Olenko? :D LOL
Onko Maslowin tarvehierarkia tuttu ?
En halunnutkaan