Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54690)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia, jonka elämästäsi haluaisin, olet sinä.
Narsistitutka helähti. Onneksi teikäläiset aina joku bongaa, joten eiköhän jää rikkomishaaveesi haaveiksi vain. Hyi olkoon.
On erittäin törkeää leimata ketään yhden virkkeen perusteella, joka ei edes sisältänyt yhtikäs mitään rikkomista. Uskon psykiatria, en palstailkeilijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia, jonka elämästäsi haluaisin, olet sinä.
Narsistitutka helähti. Onneksi teikäläiset aina joku bongaa, joten eiköhän jää rikkomishaaveesi haaveiksi vain. Hyi olkoon.
Narsistin tutka
Kaipaan sinua, mutta en haluaisi enää kaivata. Syyn tiedät.
Ihanaa iltaa pupu! Rakastan sua! 🧡
Kun yhteistä tulevaisuutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään ymmärrä, et miten joku voi kolahtaa näin kovaa ilman että mitään on ollu.
Sulla on se ilo ja hymy ja virne.
Mulla on se kans myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään ymmärrä, et miten joku voi kolahtaa näin kovaa ilman että mitään on ollu.
Se tarkoittaa, että kolautit itse itseäsi. Iloitse tai ole iloitsematta hyvästä mielikuvituksestasi.
Kyllä mä kerkesin sen verran tutustua häneen et...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa, että kolautit itse itseäsi. Iloitse tai ole iloitsematta hyvästä mielikuvituksestasi.
Kyllä mä kerkesin sen verran tutustua häneen et...
No haista sit vit-tu.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kaipaan komiaa miestä, enkä lopeta kaipaamasta. 😘
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle joka kolahdit kovaa. 🌞🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on se ilo ja hymy ja virne.
Mulla on se kans myös.
Komistuksella on ihana hymy johon ihastuin😍 -sivusta
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä. Enkä voi vastustaakaan tätä tunnetta. Sanokoot mitä hyvänsä. Teki mieli aina hymyillä, kun näin sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kaipaan komiaa miestä, enkä lopeta kaipaamasta. 😘
Juu, varmasti moni kaipaa. Ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä noloa jos sanoo kaipaavansa, eikä edes tiedä mitä toiselle kuuluu ja mitä hänen elämässään tällä hetkellä menee. Tai missä hän on. Jos asiat on noin niin olet sössinyt pahasti.
Itse olet nolo. Jos on vaikka tullut jätetyksi ja ghostatuksi niin ei siinä välttämättä ole tarvinut mitään sössiä, se on voinut olla toisen osapuolen ratkaisu ihan muista syistä. Ja kyllä sitä voi kaivata vuosia tai lopun elämäänsä.
Totta. Jätetty voi vain arvailla, mihin ja miksi kaivattu katosi. Ei se ikävöinti ole ohi hetkessä.
Sivusta
Haloo! Kukaan järjellä varustettu ihminen ei kaipaa VUOSIA jotain ghoustaajaa! Sama kuin antasi luvan tehdä lisää henkistä väkivaltaa.
*ghostaaja
*ghoustaaja
Olet väärässä. Kirjoitetaan ilman u:ta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy sinuakaan.
En näy, olen taas täällä kaukana peltomaisemissa.
Ainahan minä kaipaan mutta nyt näin päikkäreillä unta sinusta. Ikävän tunne oli kertaa kymmenen, kunnes kissa herätti.Unessa olin kirjoittamassa jo sinulle ,että en voi olla ilman sinua.Ikäväkin tekee aaltoliikettä.Välillä rypee ja sitten taas helpottaa.
Kauniita unia ja toivon ,että edes mietit voisiko tästä tulla jotain.😊😁
Haluaisin sitoa haavasi, ennen kuin päästät irti otteestani.