Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (54620)

Vierailija
54541/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voisi edes ghostata romanttisessa mielessä, se vaatisi että on ollut jonkinlainen tapailusuhde, seurustelusuhde tai muu oikea ihmissuhdekuvio, jossa on pidetty henkilökohtaisesti yhteyttä jollakin tavalla. Aika itsestäänselvyys mielestäni, ellei sitten elä joissakin harhoissa.

Tämä🌞

Vierailija
54542/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan mä sulle liian vanha, tai niin nähty, tai liian jotain muuta. Tai en jotain tarpeeksi. Näitä mietin enkä uskalla lähestyä sua… miehelle.

Häntä pystyyn. Pitää ensin arvostaa itseään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54543/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan tänne paljon vähemmän kuin luulet.

Et sä edes ole täällä. Oot vaan mun päässä. Elät tasapainoista elämääsi ja oot varmaan muutenkin ihan erilainen kuin mitä kuvittelin. Täällä on vain me hullut, harhailemassa toisillemme.

Vierailija
54544/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään sinua J. Kysyisitpä miten voin. Melkein laitoin viestin taas sulle 

J täsmää, mutta et oo laitellut mulle viestejä.

Oisitpa se sä.

Ei olla nyt laiteltu mutta käytännössä mä laitoin viimeisen viestin. Ja sit kaikki poistoon. Yhteisellä päätöksellä. Ap 

Vierailija
54545/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on tämä, jos en tiedä varmasti kenen kanssa puhun, on vaikeaa avautua omista tunteistaan. Varsinkin jos henkilö kieltää olleensa täällä palstalla…ja käytös muualla on erilaista.

Vierailija
54546/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on tämä, jos en tiedä varmasti kenen kanssa puhun, on vaikeaa avautua omista tunteistaan. Varsinkin jos henkilö kieltää olleensa täällä palstalla…ja käytös muualla on erilaista.

🤦🤦🤦🤣🤣🤣

Vierailija
54547/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitus oli työntää mut pois... onnistuit.

Mitä tein?

Vierailija
54548/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi jopa vetää yks yhteen, että kyseinen henkilö ei ole se, kenen kanssa luulet keskustelevasi palstalla. 

Vierailija
54549/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan mä sulle liian vanha, tai niin nähty, tai liian jotain muuta. Tai en jotain tarpeeksi. Näitä mietin enkä uskalla lähestyä sua… miehelle.

Se kun on varattu niin älä lähesty. Olit ilmiselvä ja naurettava siinä miten oikeesti luulit, että sä jotenkin päihittäisit miehen oman naisen. Se ylimielisyys huokui susta niin kauas. Anna olla akkeli kuule vain

Vierailija
54550/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olis tehny mieli pysäyttää ja hypätä haliin, ihanin olento.

Vierailija
54551/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla?

Vierailija
54552/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko jo kotona?

En. Istun vielä kotisi lähellä kylmä juoma kädessä ja mietin, että jos olisit tässä, niin sanosit varmaan jotain tyyliin: rankka , mut hauska päivä rantavahtina. -sivusta

Vierailija
54553/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään sinua J. Kysyisitpä miten voin. Melkein laitoin viestin taas sulle 

J täsmää, mutta et oo laitellut mulle viestejä.

Oisitpa se sä.

Ei olla nyt laiteltu mutta käytännössä mä laitoin viimeisen viestin. Ja sit kaikki poistoon. Yhteisellä päätöksellä. Ap 

Ei täsmää. Mulla on kyllä ollut kaivatun numero ja laittoi kerran viestiä muttei romanttista ja ei olla sittemmin viestitelty..

Välillä mietin että onko niin että pitää musta paljon ja on siksi kylmää vai nauraako selän takana ja on siksi kylmä. Tiedostan olevani sellainen ihminen kenestä yleensä joko pidetään tai sitten ei pidetä. Välimalleja on hyvin vähän.

Vierailija
54554/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun on varattu niin älä lähesty. Olit ilmiselvä ja naurettava siinä miten oikeesti luulit, että sä jotenkin päihittäisit miehen oman naisen. Se ylimielisyys huokui susta niin kauas. Anna olla akkeli kuule vain

Taitaa jokaisen talutushihnassa pysyvän miehen takana on wihainen waimo. Sitten on ne miehet jotka pysyy vaimojensa rinnalla vahtimattakin... Kummatkaan tuskin kiinnostaa yhtäkään järkevää ihmissuhdetta etsivää naista.

Vierailija
54555/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta oli, unohtui.

Vierailija
54556/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista alkuiltaa kaivatulleni !

Vierailija
54557/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei ole mitään järkeä roikkua ihmisessä joka aiheuttaa pahaa oloa. Mies esti mut wa ja snäpissä, koska en antanut enää. Eilen otti yhteyttä kinus js ruikutti panoa, ja kun pyysin estoja pois ei suostunut. Elli aikeenaan oli panna ja pitää estolla 🤣 Esto ei aina ole syystä laitettu kuten täällä sanotaan, vaan manipuloija laittaa sen kostoksi kun ei saa mitä haluaa. Kaks kertaa on minut estetty ja näissä molemmissa sama syy, kun seksiä ei ole tippunut. Terveiset idiootille.

Olihan se syystä - ei halua että pidät yhteyttä. Miks kaipaat tota?

Vierailija
54558/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on paljon parempaa ilman tätä palstaa. Suosittelen muillekin muuta tekemistä.

Ei tää kyllä multa mitään ota jos nyt ei annakaan. Miten te otatte tän aina niin vakavasti?

Eikä se, että käy täällä, tarkoita sitä, ettäkö elämässä ei olisi muutakin. Itsellä ainakin sekä arki että juhla vähän liian täynnä, joten hyvä just paeta välillä täysen hömpän pariin tänne.

Vierailija
54559/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä noloa jos sanoo kaipaavansa, eikä edes tiedä mitä toiselle kuuluu ja mitä hänen elämässään tällä hetkellä menee. Tai missä hän on. Jos asiat on noin niin olet sössinyt pahasti.

Itse olet nolo. Jos on vaikka tullut jätetyksi ja ghostatuksi niin ei siinä välttämättä ole tarvinut mitään sössiä, se on voinut olla toisen osapuolen ratkaisu ihan muista syistä. Ja kyllä sitä voi kaivata vuosia tai lopun elämäänsä.

Totta. Jätetty voi vain arvailla, mihin ja miksi kaivattu katosi.  Ei se ikävöinti ole ohi hetkessä.

Sivusta

Haloo! Kukaan järjellä varustettu ihminen ei kaipaa VUOSIA jotain ghoustaajaa! Sama kuin antasi luvan tehdä lisää henkistä väkivaltaa.

*ghostaaja

Vierailija
54560/54620 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko päivänä ollut netin päässä, joten en täälläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi