Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54690)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy sinuakaan.
En näy, olen taas täällä kaukana peltomaisemissa.
Kaivattu taitaa olla järvimaisemissa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta joka tapauksessa. Tosin silläkään ei ole merkitystä.
Tykkään myös sinusta, olet merkittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan minä kaipaan mutta nyt näin päikkäreillä unta sinusta. Ikävän tunne oli kertaa kymmenen, kunnes kissa herätti.Unessa olin kirjoittamassa jo sinulle ,että en voi olla ilman sinua.Ikäväkin tekee aaltoliikettä.Välillä rypee ja sitten taas helpottaa.
Kauniita unia ja toivon ,että edes mietit voisiko tästä tulla jotain.😊😁
Ei se mieti sua ollenkaan, ikinä. Olet yksinäinen kusipää kirjoittelemassa kaipausketjussa.
Miksi sinä olet tällä? Mitä sä saat tosta, et lyöt lyötyjä?
Olisin halunnut oikean ihmissuhteen, sinä et. Sulle tulee uusia, joita kaipailla, joten et menetä mitään. Minä menetän rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan minä kaipaan mutta nyt näin päikkäreillä unta sinusta. Ikävän tunne oli kertaa kymmenen, kunnes kissa herätti.Unessa olin kirjoittamassa jo sinulle ,että en voi olla ilman sinua.Ikäväkin tekee aaltoliikettä.Välillä rypee ja sitten taas helpottaa.
Ei se mieti sua ollenkaan, ikinä. Olet yksinäinen kusipää kirjoittelemassa kaipausketjussa.
Ehei, sinä olet yksinäinen ja onneton. YRITÄT levittää surkeaa oloasi muille.Ei onnistu sori.Meillä on kaunis kesä ja näemme kaivatun kanssa ihan pian. Koita sinä jaksaa siellä luukussasi.😁😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä noloa jos sanoo kaipaavansa, eikä edes tiedä mitä toiselle kuuluu ja mitä hänen elämässään tällä hetkellä menee. Tai missä hän on. Jos asiat on noin niin olet sössinyt pahasti.
Itse olet nolo. Jos on vaikka tullut jätetyksi ja ghostatuksi niin ei siinä välttämättä ole tarvinut mitään sössiä, se on voinut olla toisen osapuolen ratkaisu ihan muista syistä. Ja kyllä sitä voi kaivata vuosia tai lopun elämäänsä.
Totta. Jätetty voi vain arvailla, mihin ja miksi kaivattu katosi. Ei se ikävöinti ole ohi hetkessä.
Sivusta
Haloo! Kukaan järjellä varustettu ihminen ei kaipaa VUOSIA jotain ghoustaajaa! Sama kuin antasi luvan tehdä lisää henkistä väkivaltaa.
*ghostaaja
*ghoustaaja
Olet väärässä. Kirjoitetaan ilman u:ta.
*ghoustaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, sinä olet yksinäinen ja onneton. YRITÄT levittää surkeaa oloasi muille.Ei onnistu sori.Meillä on kaunis kesä ja näemme kaivatun kanssa ihan pian. Koita sinä jaksaa siellä luukussasi.😁😊
Haista vit-tu.
Oho, vaikka sää mitä parhain, niin pakkomielteiset varattuja jahtaavat moraalivajeiset taas vauhdissa. :D Äkkiä pois
Sinun edessäsi olen polvillani.
Vierailija kirjoitti:
Oho, vaikka sää mitä parhain, niin pakkomielteiset varattuja jahtaavat moraalivajeiset taas vauhdissa. :D Äkkiä pois
Ohhoh, onpas sulla harhat. Parasta poistua ja mennä mauttimaan kesästä jos noin jo puristaa.
Äläkä säiky, itse kaipaan ihan passiivisen kauniisti ja moraali korkealla sekä hyvin hiljaisesti varattuani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on suussasi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko täällä vahtimassa omaasi, ja luulet että jokainen tänne kirjoittava koittaa viedä hänet sinulta? Jos näin on niin varmasti joku viekin.
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaivattu joskus mun edessä polvillaan, tai jotain vastaavaa, jos em. ei tunnu omalta. 😊
Vielä sanon, että olit väärässä siitä mitä juhannuksen jälkeen tapahtuu. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia, jonka elämästäsi haluaisin, olet sinä.
Lapset tulee samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy sinuakaan.
En näy, olen taas täällä kaukana peltomaisemissa.
Eikö muakaan näkyis jos me kierittäis ruispellossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on suussasi?
Paha ientulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia, jonka elämästäsi haluaisin, olet sinä.
Lapset tulee samassa paketissa.
Hänellä ei ole alaikäisiä lapsia.