Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54563)
---
Case Ella Varis, 28,
vielä via YLE.
---
Tämä aihe koskettaa minua,
sillä olen poliisin kasvattama tytär
sekä jossain vaiheessa kävi mielessä
> PolAmkiin hakeminen. Ei kuitenkaan
siinä määrin haaveammatti kuin
medikaaliala, joka on intohimoni. E
Minulta ei yhtäkään nimetöntä
kommenttia. Kaikki signeerattuina.
OgE/ E/ x
Mietin sitä ettet kohdatessa tosiaan oikeastaan jutellut mulle. Mutta en toisaalta mäkään sulle kun ajattelin, että se olisi ilmiselvää. Sitten kuitenkin huomaan miten sun puhumattomuus vaivaa mua.
Terkkuja intohimoiselle ja arvostavalle miehelle🥰
Ei mulla tämän enempää tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitä ettet kohdatessa tosiaan oikeastaan jutellut mulle. Mutta en toisaalta mäkään sulle kun ajattelin, että se olisi ilmiselvää. Sitten kuitenkin huomaan miten sun puhumattomuus vaivaa mua.
Et kuitenkaan ole sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä noloa jos sanoo kaipaavansa, eikä edes tiedä mitä toiselle kuuluu ja mitä hänen elämässään tällä hetkellä menee. Tai missä hän on. Jos asiat on noin niin olet sössinyt pahasti.
Itse olet nolo. Jos on vaikka tullut jätetyksi ja ghostatuksi niin ei siinä välttämättä ole tarvinut mitään sössiä, se on voinut olla toisen osapuolen ratkaisu ihan muista syistä. Ja kyllä sitä voi kaivata vuosia tai lopun elämäänsä.
Totta. Jätetty voi vain arvailla, mihin ja miksi kaivattu katosi. Ei se ikävöinti ole ohi hetkessä.
Sivusta
Totta. Voisi sitä edes sanoa ettei kiinnosta puskaan pinkomisen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan ole sinä.
Kokeile.
Naiselta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan ole sinä.
Kokeile.
Naiselta miehelle.
Milläs kokeilen? Et se oo sinä.
Mietin tänään sinua J. Kysyisitpä miten voin. Melkein laitoin viestin taas sulle
Vierailija kirjoitti:
Mietin tänään sinua J. Kysyisitpä miten voin. Melkein laitoin viestin taas sulle
J täsmää, mutta et oo laitellut mulle viestejä.
Oisitpa se sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa se sä.
Eikä täsmää.
Viime yönä taas ei muuta kuin seksiunia. Tämähän alkaa olla sietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko jo kotona?
Kyllä oon jo palannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa se sä.
Eikä täsmää.
Kyllä se oikeasti täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa se sä.
Eikä täsmää.
Kyllä se oikeasti täsmää.
Eipäs täsmää kun ihan toinen kirjain.
En ole. Kävin nyt moneen päivään ja äkisti pois.