Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54416)
Vierailija kirjoitti:
Kai tää on nyt sitä ikää, kun alkaa kuulla ympäriltä vähän liikaa tarinoita siitä, miten kaikki voi muuttua hetkessä. Siitä tuli sellaine olo, että kerranhan täällä eletään.
Siksi kannattaa panostaa hetken huumaan.
Rakastan sua. Olisin onnellinen sun kanssa ja haluisin tehdä yhdessä asioita. Aika paljon ajattelen sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tää on nyt sitä ikää, kun alkaa kuulla ympäriltä vähän liikaa tarinoita siitä, miten kaikki voi muuttua hetkessä. Siitä tuli sellaine olo, että kerranhan täällä eletään.
Kyllä, kannattaa ottaa elämän tarjoamat hetket vastaan, kaikki on meille vain rakkaudella tuotua. Sivusta.
Elän nyt elämäni parasta aikaa. Jos kuitenkin jotain saisin muuttaa, niin sen, ettei mun tartteis lähettää sulle terveisiä viestiketjun kautta. 😉
Vierailija kirjoitti:
On tää ollu kyllä yks kovimmista koettelemuksista ever
Sama, voimat vähissä.
Hei kaivattuni, anteeksi suora kysymys, mutta miksi olette yhä yhdessä kun et vaikuta onnelliselta? Vai näenkö väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kannattaa ottaa elämän tarjoamat hetket vastaan, kaikki on meille vain rakkaudella tuotua. Sivusta.
Kyllä. Vanhat laitetaan kierrätykseen ja otetaan uutta tilalle heti jos vähänkin joutuu kohtaamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattuni, anteeksi suora kysymys, mutta miksi olette yhä yhdessä kun et vaikuta onnelliselta? Vai näenkö väärin.
Olen tavallaan jumissa ja toisaalta kannan huolta toisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ajattelinkin että voisi olla. Haluatko että katoan?
Joskus mietin että ehkä me voitaisiin välillä vähän kantaa toisiamme
Vierailija kirjoitti:
Eikös se oo rakkaudessa ihan suotavaa.
Ne kaikkein tunkeilevimmat kysymykset eivät ole sitten multa.
Parempi, jos en tuu sinne enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se oo rakkaudessa ihan suotavaa.
En mä tiedä rakastaako kaivattu mua. Mulla on huonompi itsetunto kuin päällepäin näkyy, olen tehnyt jo enemmän kuin oikeasti uskallan. Tarvisin häneltä jotain selvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ajattelinkin että voisi olla. Haluatko että katoan?
En missään nimessä. Etsin ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Puhu mulle järkeä.
Ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi, jos en tuu sinne enää.
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Ne kaikkein tunkeilevimmat kysymykset eivät ole sitten multa.
🤦🤦🤦
On tää ollu kyllä yks kovimmista koettelemuksista ever