Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54416)
En tietenkään odottele vuosia ilman keskustelua (?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit jo ratkaisuja niin olisiko aika ottaa askel ja puhua oikeasti?
Olisi. Sitähän minä pyysin jo aiemmin viestillä. Millon juteltais?
Edelliseen jatkoa..tää oli eka viesti tänne tänään. Mikään muu ei oo multa tähän mennessä.
Leppeää kesäyötä ja unta kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Tulethan vielä sinne? 😥 Tämä ei voi jäädä tähän
Jos tarkoitat paikkaa jossa olemme tavanneet niin en tule sinne enää, mutta ei johdu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat paikkaa jossa olemme tavanneet niin en tule sinne enää, mutta ei johdu sinusta.
Olisi kamalaa jos tämä olisi omalta kaivatulta enkä näkisi häntä enää 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatulla on kaikki tarpeelliset ja tarpeettomat yhteystiedot ja mahdollisuus ehdottaa näkemistä. Ohi siis?
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Mulla tuo miettiminen saattaa viedä vuosia. En osaa arvioida, koska on se päivä, kun mietinnöt käyvät toteen. Joskus se on, mutta ajatukset kypsyvät omaan tahtiinsa, mitä en osaa ennustaa.
Tosissasi ajattelit miettiä VUOSIA ja sitten vasta puhua oikeasti.. ??? Mitä helvettiä. Kaivatullasi ehtii siinä ajassa olla uusi puoliso ja kymmenen lasta.. no ehkä ei ihan mutta sinne päin
Suudelma kaulallesi ja huulillesi
Vierailija kirjoitti:
😘😇😍😎🤩
Ei E. 🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Ainoaan paikkaan missä ollaan aina nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Mulla tuo miettiminen saattaa viedä vuosia. En osaa arvioida, koska on se päivä, kun mietinnöt käyvät toteen. Joskus se on, mutta ajatukset kypsyvät omaan tahtiinsa, mitä en osaa ennustaa.
Ei E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatulla on kaikki tarpeelliset ja tarpeettomat yhteystiedot ja mahdollisuus ehdottaa näkemistä. Ohi siis?
ohi
Vähän mua pidemmälle naiselle sellasia terveisiä, että oot uskomattoman kuuma, olit sitten työ- tai salivaatteissa.
Olen antanut omalle kaivatulleni henkisesti aikaa toimia korkeintaan vuoden loppuun ja sitten katoan kuvioista oman järkeni säilyttämiseksi. :) Tuli mieleen tuosta vuosien vitkuttelijasta.
Vierailija kirjoitti:
Leppeää kesäyötä ja unta kaipaamalleni.
Tänä yönä ei tule uni ainakaan minulle😇
"Vaikea sanoa. Mulla tuo miettiminen saattaa viedä vuosia. En osaa arvioida, koska on se päivä, kun mietinnöt käyvät toteen. Joskus se on, mutta ajatukset kypsyvät omaan tahtiinsa, mitä en osaa ennustaa."
On tainnut viedä jo vuosia. Siksi en enää uskokaan, että tässä tulisi sillä tavalla valmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn aina samoina päivinä samaan aikaan eli ohi varmaan?
Käyn ehkä tällä viikolla siellä missä on aiemmin ”nähty”..