Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54416)
Välttely tekee hyvvee. En vaan jaksa uskoa ikäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunainen
Meidän talo voisi olla vaaleanpunainen 🥰
Kerran me täällä vain eletään, ihan sama mitä tapahtuu tulevaisuudessa, en jaksa enää hillitä itseäni ja olla järkevä. Mä en enää paina jarrua jos vielä toiste saan tilaisuuden sun kanssas. Kuukauden jo katunut menetettyä tilaisuutta ja kiusaus vain kasvanut sen jälkeen. Kyllä meistä on tulossa se työpaikan kuumin juoru, tunnen sen joka solullani. Miehelle, kuka tuoksui tänään samalle kuin silloin kuin syleiltiin.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattuni, mulla on idea. Otetaan mukaan viisasten juomaa ja viisautta lisäävä poreamme. Siellä voisimme puhua toisillemme järkeä :)
Oliko sulla myös se automaattisesti kuoriutuva bikinien yläosa? Laitan itse sitten vesiliukoiset speedot. Ne ovat järkivalinta.
Vierailija kirjoitti:
Torstaita kohti mennään🧃
Vaihdoin pillimehun jo kokikseen. Aika kasvattaa niin nopeasti. Itse juon vain kahvia.
Haluan sinua ja haluan sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattuni, mulla on idea. Otetaan mukaan viisasten juomaa ja viisautta lisäävä poreamme. Siellä voisimme puhua toisillemme järkeä :)
Oliko sulla myös se automaattisesti kuoriutuva bikinien yläosa? Laitan itse sitten vesiliukoiset speedot. Ne ovat järkivalinta.
Huh...
Vierailija kirjoitti:
CM
Tänään? Miksiköhän katsoi niin jännästi. Oletkohan... poliisi? Tuli sellaiset vibat.
Kai tää on nyt sitä ikää, kun alkaa kuulla ympäriltä vähän liikaa tarinoita siitä, miten kaikki voi muuttua hetkessä. Siitä tuli sellaine olo, että kerranhan täällä eletään.
Vierailija kirjoitti:
ikävä
Niin on, istun tässä kaipailemassa. Mutta tiedän, että olet kuitenkin siellä suunnalla.
Mietin vain kukahan täällä juoruaa asioitani jatkuvasti. Voin kyllä vastata kysymyksiinkin. Esikoinen ei juonut kokista varmasti edes koko alakoulun aikana, söi monipuolisesti kotiruokaa jne. Niin ne elämäntyylit sitten vaihtelevat. Luotan prosessiin, Jumalan siunausta.
Keksi-ikä on ihmisen parasta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tää on nyt sitä ikää, kun alkaa kuulla ympäriltä vähän liikaa tarinoita siitä, miten kaikki voi muuttua hetkessä. Siitä tuli sellaine olo, että kerranhan täällä eletään.
Näin se on. Opin jo nuorena tämän, tieto on pysynyt mielessä ja on auttanut monessa hetkessä jolloin on tullut mieleen auttamaan.
Dök dek klääh?