Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53790)
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma, että jos rakastaa omaansa, pääsee kyllä halutessaan eroon tunteista toisiin. Jos taas elättelee "toiveita" siksi, että on kiva haaveilla ja nautiskella siitä, hakea romantiikkaa ja jännitystä toisen kanssa, ei varmaan pääsekään.
Nuo on varmaankin niitä kuuluisia valintoja. Tulee mieleen sanonta:
"Et voi estää lintuja lentämästä pääsi yli, mutta voit estää niitä tekemästä pesää hiuksiisi."
Mitä olisi elämä ilman
Lintuja
Laulua
Tanssia
Ilman kuin valoa
Ilman auringon väreilevää kuviota lehvien läpi
Ilman sinua
Olet tervetullut tekemään pesän tai vaikka kymmenen
Kiitos harmaiden vilijonkkien
Jotka muistuttavat miksi niin kovin pidän sinusta joka
Lempeästi ja avoimesti katsot ihmisiä
Kakkos-jankkaaja kyllästyttääääää 😴 Paras poistua. Tulinkin vain tarkistamaan nimelläni saapuneet rakkauskirjeet. 😇💌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisin yli jos en näkisi että hän on myös vähän sekaisin tästä, mitä tämä sitten onkin.
Tai oikeastaan yllättävän paljon, ehkä jopa enemmän kuin minä jos se on mahdollista
Missä näet sen?
t. Ihan sekaisin miehestä
Sen näkee kun pasmat menee sekaisin. Joko olen todella pelottava tai hän on ihastunut
Kohta on aikaa etsiä sinut ja viedä loputkin vapaa-aikasi. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma, että jos rakastaa omaansa, pääsee kyllä halutessaan eroon tunteista toisiin. Jos taas elättelee "toiveita" siksi, että on kiva haaveilla ja nautiskella siitä, hakea romantiikkaa ja jännitystä toisen kanssa, ei varmaan pääsekään.
No kaikki eivät rakasta sitä sen hetkistä "omaansa" niin paljon että hän olisi se elämän rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muna seisoo kovana
Ei se muuten kyllä seisokaan.
Taidat olla aika nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisin yli jos en näkisi että hän on myös vähän sekaisin tästä, mitä tämä sitten onkin.
Tai oikeastaan yllättävän paljon, ehkä jopa enemmän kuin minä jos se on mahdollista
Pah, luultavasti sulla on vaan suuret luulot itestäs
Kaivattuni, en ole pätkääkään kiinnostunut kakkosestasi. Tai kenenkään. Peräreiällä on maailmassani vain yksi tehtävä eikä se liity seksiin kuinkaan. Peppusi on muuten kiva katseltava ja kosketeltava.
Vierailija kirjoitti:
Taidan mennä oven taakse uikuttamaan, että ei jää puheen asteelle
Nukun kynnysmatolla ensi yön.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut sinuun todellisena ihmisenä, epätäydellisenä. En fantasiaan.
Uskon. Se vain on surullista, että todellisen minun kanssa et halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä huomaa mokansa ja virheensä liian myöhään. Toivon jokaiselle kohtalontoverille uutta tilaisuutta. Rukoilen sitä 🙏 Ehkäpä näin saan sen myös omalle kohdalle. Olisin siitä ikuisesti kiitollinen.
Onhan sulla ollut aikaa enemmän kuin talvi- ja jatkosota yhteensä kestivät.
Niin sinullakin.
Käytin tilaisuuteni heti alussa.
Kirjoittaisipa kaivattuni minulle runon, tiedän että hän osaa kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on varmaankin niitä kuuluisia valintoja. Tulee mieleen sanonta:
"Et voi estää lintuja lentämästä pääsi yli, mutta voit estää niitä tekemästä pesää hiuksiisi."
Nimenomaan. Siksi ei parane luppailla liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Sun tulkinta asioiden korjaamisesta = paluu ketjuun höpisemään
Mun käsitys = oikeassa elämässä tapahtuneet selvitetään oikeassa elämässä
harhat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut sinuun todellisena ihmisenä, epätäydellisenä. En fantasiaan.
Uskon. Se vain on surullista, että todellisen minun kanssa et halua olla.
Todellinen sinä on naimisissa toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä uskovaisia hakkuva ateisti tunki itse aloitukseeni jankkaamaan uskonnosta ja haukkumaan eli provosoi tahallaan porukkaa puhumaan uskonnosta, kunnes sai tyypit takajaloilleen ja puolustuskannalle ja sitten voi taas haukkua, millaisia uskovaiset ovat. Ihan tarkoituksellista ilkeilyä. Ateismisi ei ainakaan tee sinusta kovinkaan ylevää ihmistä.
Tuo kaava toistuu täällä tasaisin väliajoin. Kova tarve jankata, jostain kumman syystä. Yleensä kun ihminen on välinpitämätön jotain asiaa kohtaan, ohittaa sen olankohautuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa kaivattuni minulle runon, tiedän että hän osaa kirjoittaa
En ole runoilija.
Antaisitko kakkosta? Saataisiin palsta rauhoittumaan.