Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53744)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun housuista löytyy?
Nukkaa näyttää olevan, ei tarvitse monia pesuja college vaatteille että ovat nukassa ja vierut.
Päätin lopettaa collegeiden ostamisen ja käytän kaikkia muita. Nyt saa taas enemmän farkkua ja keinonahkaa/nahkaakin. Myös tuulihousuja, verkkareita etc. saa taas enemmän joten vältän pölyäviä materiaaleja, ne sotkevat myös muita vaatteita pesussa ja muutenkin.
Jos ihastuksenne kuolee yhteen anonyymiin kirosanaan, tuskin viesti joka kuvaa jonkun olevan todella sekaisin ihastuksesta on suunnattu teille
Minä olen todella ihastunut enkä uskoisi että kaivattu yleensä kiroilee. Kerran kuulin hänen kiroavan ja reaktio oli miettiä onko jokin hänellä huonosti <3
Taidan mennä oven taakse uikuttamaan, että ei jää puheen asteelle
Olen ihastunut sinuun todellisena ihmisenä, epätäydellisenä. En fantasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisin yli jos en näkisi että hän on myös vähän sekaisin tästä, mitä tämä sitten onkin.
Pääsisit yli, jos vaikka olisit uskollinen omallesi.
Ei mulla ole omaa.
Ja älä sinä kusipää tule taas kaipausketjuun saarnaamaan.
Sivusta: ajattelin aiemmasta viestistä että tämän haaveilen olevan minulle kun osuu niin hyvin, mutta kielenkäyttö toisessa viestissä sitten paljasti ettei voisi olla kaivattuni. Tai jos olisi, olisin pahasti erehtynyt luonteestaan ja tyylistään eikä ihastumiselle niin ollen olisikaan pohjaa.
Mikä hinku ihmisillä on tulla juuri tähän ketjuun kiillottamaan sädekehää? Jos tunnistit itsesi ensimmäisestä viestistä niin mene ja kerro kaivatullesi miten tärkeä hän on
Tämä ketju on täynnä toisilleen tuntemattomia
"Kiillottamaan sädekehää?" Itse en kyllä pidä minään erityisenä sädekehänä kommunikontia ilman sortumista lapselliseen räyhäämiseen ja alatyylisyyksiin pienimmästäkin syystä, vaan ihan normaalina ja oikeastaan itsestään selvänä asiana jota aikuisilta odottaa. Jopa tällaisella anonyymillä palstalla.
Ilmeisesti kyseessä on juuri sellainen kulttuuriero, joiden vuoksi suurin osa ihmisistä pariutuu tutkitustikin oman viiteryhmänsä sisällä. En selvästi ole poikkeus tähän sääntöön, ja totta puhuen AV:lla "keskustelu" ei ole muutenkaan vaikuttanut kovin antoisalta kokeilulta, joten lienee aika lopettaa ja palata toisenlaisiin ryhmiin.
Kiitos että autoit päätöksen saavuttamisessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä huomaa mokansa ja virheensä liian myöhään. Toivon jokaiselle kohtalontoverille uutta tilaisuutta. Rukoilen sitä 🙏 Ehkäpä näin saan sen myös omalle kohdalle. Olisin siitä ikuisesti kiitollinen.
Onhan sulla ollut aikaa enemmän kuin talvi- ja jatkosota yhteensä kestivät.
Niin sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisin yli jos en näkisi että hän on myös vähän sekaisin tästä, mitä tämä sitten onkin.
Tai oikeastaan yllättävän paljon, ehkä jopa enemmän kuin minä jos se on mahdollista
Missä näet sen?
t. Ihan sekaisin miehestä
``Sinä tunnet minut paremmin kuin tuntee kukaan muu..`
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisit yli, jos vaikka olisit uskollinen omallesi.
Ei mulla ole omaa.
Ja älä sinä kusipää tule taas kaipausketjuun saarnaamaan.
Sivusta: ajattelin aiemmasta viestistä että tämän haaveilen olevan minulle kun osuu niin hyvin, mutta kielenkäyttö toisessa viestissä sitten paljasti ettei voisi olla kaivattuni. Tai jos olisi, olisin pahasti erehtynyt luonteestaan ja tyylistään eikä ihastumiselle niin ollen olisikaan pohjaa.
Mikä hinku ihmisillä on tulla juuri tähän ketjuun kiillottamaan sädekehää? Jos tunnistit itsesi ensimmäisestä viestistä niin mene ja kerro kaivatullesi miten tärkeä hän on
Tämä ketju on täynnä toisilleen tuntemattomia
"Kiillottamaan sädekehää?" Itse en kyllä pidä minään erityisenä sädekehänä kommunikontia ilman sortumista lapselliseen räyhäämiseen ja alatyylisyyksiin pienimmästäkin syystä, vaan ihan normaalina ja oikeastaan itsestään selvänä asiana jota aikuisilta odottaa. Jopa tällaisella anonyymillä palstalla.
Ilmeisesti kyseessä on juuri sellainen kulttuuriero, joiden vuoksi suurin osa ihmisistä pariutuu tutkitustikin oman viiteryhmänsä sisällä. En selvästi ole poikkeus tähän sääntöön, ja totta puhuen AV:lla "keskustelu" ei ole muutenkaan vaikuttanut kovin antoisalta kokeilulta, joten lienee aika lopettaa ja palata toisenlaisiin ryhmiin.
Kiitos että autoit päätöksen saavuttamisessa!
Tämä ketju on kaipausta varten. Ei sinun pätemistäsi varten.
Miksi et kirjoita tänne jotain kaunista ihastuksellesi?
Vierailija kirjoitti:
Oi mikä ihana ilta. Voi tapahtua mitä vaan.
Nurkan takaa saattaa kettu kurkistella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puhuttavaa meillä olisi?
Ei varmaan mitään. Enää. Silti tunteet on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastuksenne kuolee yhteen anonyymiin kirosanaan, tuskin viesti joka kuvaa jonkun olevan todella sekaisin ihastuksesta on suunnattu teille
Minä olen todella ihastunut enkä uskoisi että kaivattu yleensä kiroilee. Kerran kuulin hänen kiroavan ja reaktio oli miettiä onko jokin hänellä huonosti <3
Näinhän tuolla nimenomaan todettiin.
Silmäni suljen
Sinut nään
Unessa kanssasi kuljen
Pelkään milloin taas herään
.
🔵Pyysin myös nimeäni toistuvasti
luvatta tuotemainontaan käyttänyttä yrittäjää > ottamaan A.S.A.P. yhteyden
sähköpostiini, jotta voisimme sopia kiusallisen, yhä avoimen asian. ;--))
*Tein tälle tiettäväksi, että ottaisin
mielelläni vastaan digilahjakortin
tai vaihtoehtoisesti
> tuotepktn kotiini >
postin/M.huollon/DHL:n kautta.
.
Pktti voisi sisältää juuri ne tuotteet,
joita hän 'E-naisen omiksi suosikeiksi'
on täällä minulta lupaa kysymättä
väittänyt/markkinoinut. Ei minusta kohtuuton korvauspyyntö ollenkaan.
Joku roti ja moraali on sentään oltava.
.
Pakko sitä joskus on kakistaa
mielen päältä raskaina vaivaavat
asiat ulos eikä hautoa kaikkea sisällään.
Sanan voimalla mennään, ei
sentään voida olettaa
> 'telepatian mestareita' tai 'näkijäoraakkeleita' ihmisten olevan. E
Vierailija kirjoitti:
Taidan mennä oven taakse uikuttamaan, että ei jää puheen asteelle
Olisitpa hän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että löydän joskus sinut, joka haluat minut kokonaan.
Sama toive. Hänellä on ihminen, jonka joskus halusi ja haluaa yhä.
Sivusta, EI pidä paikkaansa! Naiselta
Joku taitaa olla puutteessa kun rienaa seksijuttuja jatkuvasti.