Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53851)
Miehen on oltava koira ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut sinuun todellisena ihmisenä, epätäydellisenä. En fantasiaan.
Uskon. Se vain on surullista, että todellisen minun kanssa et halua olla.
Todellinen sinä on naimisissa toisen kanssa.
Sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisin yli jos en näkisi että hän on myös vähän sekaisin tästä, mitä tämä sitten onkin.
Tai oikeastaan yllättävän paljon, ehkä jopa enemmän kuin minä jos se on mahdollista
Missä näet sen?
t. Ihan sekaisin miehestä
Sen näkee kun pasmat menee sekaisin. Joko olen todella pelottava tai hän on ihastunut
Ota asiasta selkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin vain liihoittelit ohitseni sanomatta sanaakaan. Mikä oli tarkoituksesi? Nyt se jäi arvoitukseksi.
Sanoivat, että minulla on kepeä luonne. Siksi liihoittelen, enkä malta pysähtyä. Ujo olen kyllä, vaikka näky kovasti miellyttikin, enkä uskaltanut sanoa mitään. Sitten jäin vain haikailemaan.
Sinultahan voi mennä kaikki onni ohitsesi tuolla tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut sinuun todellisena ihmisenä, epätäydellisenä. En fantasiaan.
Olen myös ihastunut kaivattuuni juuri sellaisena kuin hän on. Hän on tärkeä ja erityinen, enkä vaadi häntä muuttumaan.
Et kai sinä huviksesi minua vilkuile toistuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin vain liihoittelit ohitseni sanomatta sanaakaan. Mikä oli tarkoituksesi? Nyt se jäi arvoitukseksi.
Sanoivat, että minulla on kepeä luonne. Siksi liihoittelen, enkä malta pysähtyä. Ujo olen kyllä, vaikka näky kovasti miellyttikin, enkä uskaltanut sanoa mitään. Sitten jäin vain haikailemaan.
Niinpä, vaikka tunnustelenkin tilannetta, se rohkeus toimia ajallaan saattaa puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Minun miehen ei. Olen allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, vaikka tunnustelenkin tilannetta, se rohkeus toimia ajallaan saattaa puuttua.
Et ole riittävän kiinnostunut. Siksi minunkaan ei tehnyt mieli tehdä asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vain kiinnostuksesta ja tykästymisestä.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt työksenikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
No en nyt niin tarkkaan muista milloin viimeksi mutta viimeisen viikon aikana viimeksi. Olen jo tottunut siihen että on myös äänettömiä filmejä. Niitäkin katsoo mielellään ja ajattelee asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsella ihmisiä, jotkut ovat ihan hauskojakin. Siksikin saatan joskus hymyillä.
Kiitos harmaiden vilijonkkien