Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53721)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siis laihduta. Ruoka ei maistu, koska olen rakastunut ihmiseen jota en voi saada.
Onko hän antanut sinulle pakit?
Ei ole, mutta hän on varattu.
No ei se ole mikään este höpsö kun se on haaste.
Katsotaan jos olen vielä vuoden päästä tällainen
Ei kun nyt vaan uiskentelet kunnolla tekemisiin kaivattusi kanssa ihan "viattomasti." Pistät vaan parastasi ja olet oikealla hetkellä sitten valmiina.
Tykkään sun asenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Joku antoi luvan manipuloida ihanuuksiin niin mun mielessä oon saanut nyt vapaat kädet aiheuttaa tilanteita.
No, sellainen ei muuten kannata. Voi käydä todella huonosti, sulle siis. Viiraa nyt ilmeisen pahasti, mutta hoitoon hakeutuminen voisi aidosti auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muna seisoo kovana
Olet keittänyt sitä liikaa. Tuliko surumuna
Vähän sinertää armottoman vatkaamisen johdosta :(
Olen aika varma, että jos rakastaa omaansa, pääsee kyllä halutessaan eroon tunteista toisiin. Jos taas elättelee "toiveita" siksi, että on kiva haaveilla ja nautiskella siitä, hakea romantiikkaa ja jännitystä toisen kanssa, ei varmaan pääsekään.
Pääsisin yli jos en näkisi että hän on myös vähän sekaisin tästä, mitä tämä sitten onkin.
Kahlasin vasta nyt päivän viestit läpi. Todella hyvä päätös pysyä pois täältä, niin järkky meininki etenkin aamupäivän viesteissä. Surullinen olo tuli tuosta yhdestä, joka on ottanut elämäntehtäväkseen rienata täällä. Ei voi olla onnellinen ihminen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä huomaa mokansa ja virheensä liian myöhään. Toivon jokaiselle kohtalontoverille uutta tilaisuutta. Rukoilen sitä 🙏 Ehkäpä näin saan sen myös omalle kohdalle. Olisin siitä ikuisesti kiitollinen.
Onhan sulla ollut aikaa enemmän kuin talvi- ja jatkosota yhteensä kestivät.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma, että jos rakastaa omaansa, pääsee kyllä halutessaan eroon tunteista toisiin. Jos taas elättelee "toiveita" siksi, että on kiva haaveilla ja nautiskella siitä, hakea romantiikkaa ja jännitystä toisen kanssa, ei varmaan pääsekään.
Tämä on kaipaus ketju, miksi ihmiset haluaisivat päästä yli? Sun pitää perustaa oma ylipääsemisketju
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä huomaa mokansa ja virheensä liian myöhään. Toivon jokaiselle kohtalontoverille uutta tilaisuutta. Rukoilen sitä 🙏 Ehkäpä näin saan sen myös omalle kohdalle. Olisin siitä ikuisesti kiitollinen.
Varmasti noin tai sitten saat jotain vielä parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisin yli jos en näkisi että hän on myös vähän sekaisin tästä, mitä tämä sitten onkin.
Pääsisit yli, jos vaikka olisit uskollinen omallesi.
Vierailija kirjoitti:
Treenaten laihtuu, tiesitkö.
Jos on ylipainoa, silloin lähinnä.
Joskus yritin muokata vartaloa urheilemalla enemmän eikä se oikeastaan onnistunut, toisaalta taas keho muokkautuu ilman halujakin, liikkui tai ei. Nyt en haluaisi yhtään ns. muokata kehoani enkä halua lihasta.
Vierailija kirjoitti:
💚🙏🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisit yli, jos vaikka olisit uskollinen omallesi.
Ei mulla ole omaa.
Ja älä sinä kusipää tule taas kaipausketjuun saarnaamaan.
Jep alkupään viesteistä tuli mieleen kaksi sanaa:
kiljuva jalopeura ...
Vierailija kirjoitti:
Tai oikeastaan yllättävän paljon, ehkä jopa enemmän kuin minä jos se on mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai oikeastaan yllättävän paljon, ehkä jopa enemmän kuin minä jos se on mahdollista
Entä jos hän onkin ihan muuten vaan sekaisin?
Eikö me olla kaikki vähän sekaisin tässä sekavassa ajassa
Homma on nimenomaan epätasapainossa, kun toinen on itselle elämäni rakkaus, mutta minä en ole sitä hänelle. Siinä sitten rähmällään jaloissa ulisemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla ollut aikaa enemmän kuin talvi- ja jatkosota yhteensä kestivät.
Ei minulta tällaisia.. x