Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53659)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tehdään näiden tunteiden kanssa? Tämä on enemmän löytämistä kuin mitään muuta.
Nussitaan nyt alkuun kokeeksi, päätellään sitten jatkot.
Hän ei puhu noin karkeasti. Sama asia kauniisti ilmaistuna häneltä kävisi kyllä
No rakastellaan rajusti sitten.
Miksei hellästi?
Intensiivisesti on hyvä, hyvällä vahvalla otteella. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan toivon ovelaa manipulaatiota, flirttiä, salaisuuksia... en toivo että kaivattu esittää asiansa kuin bisnesdiilin
No ohhoh. Suora vaade on mielestäni seksikkäämpää.
Me ollaan niin erilaisia. Liian suora tuntuu liian ronskilta.
Olet oikeassa että joiltakin se onkin sitä, riippuu niin ihmisestä.
Joku antoi luvan manipuloida ihanuuksiin niin mun mielessä oon saanut nyt vapaat kädet aiheuttaa tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Muna seisoo kovana
Etsiydy valitsemasi vaginan luo.
Vierailija kirjoitti:
Joku antoi luvan manipuloida ihanuuksiin niin mun mielessä oon saanut nyt vapaat kädet aiheuttaa tilanteita.
Voitko aiheuttaa tilanteen niin että ulkona on ukkonen ja satumme olemaan kahdestaan jomman kumman kotona viinimahdollisuudella
Nyt ei ole kyse joko-tai-asetelmista. Vaan siitä että en halua tulevan naisystäväni olevan kuin joutuisin lasta kasvattamaan. Itselläni on kypsyminen kohti hysterian tasoisen - kukkoilu-defenssien opettelu - pois estyneisyydestä.
Toivon, että löydän joskus sinut, joka haluat minut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko aiheuttaa tilanteen niin että ulkona on ukkonen ja satumme olemaan kahdestaan jomman kumman kotona viinimahdollisuudella
Vesisateessa kastuminen ensin on myös loistomahdollisuus, koska pitäisi laittaa märät vaatteet kuivumaan ja lämmitellä yhdessä viinilasillisten kera.
Vierailija kirjoitti:
Se siitä rakkaudesta
Niinpä.
En sure sitä, mitä olisi voinut olla vaan sitä, että mitään ei tule. Haave syntyy toiveesta. Kun haave ei enää jaksa elää, jäljelle jää toive, josta syntynyt haave ei kantanut. Toive jää taivasalle palelemaan ilman haaveiden vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesisateessa kastuminen ensin on myös loistomahdollisuus, koska pitäisi laittaa märät vaatteet kuivumaan ja lämmitellä yhdessä viinilasillisten kera.
Erinomaista ajattelua
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että löydän joskus sinut, joka haluat minut kokonaan.
Sama toive. Hänellä on ihminen, jonka joskus halusi ja haluaa yhä.
Vierailija kirjoitti:
En sure sitä, mitä olisi voinut olla vaan sitä, että mitään ei tule. Haave syntyy toiveesta. Kun haave ei enää jaksa elää, jäljelle jää toive, josta syntynyt haave ei kantanut. Toive jää taivasalle palelemaan ilman haaveiden vaatteita.
Kauniisti kirjoitettu. Jos olisit kaivattuni sanoisin että minä toivon niin kauan kuin hän katsoo minua kuin katsoo.
Jaahas, en kerännyt kommenteillani saalista. Tilanne on aika hyvä. Jatkakaa rauhassa jutteluitanne, kivaa iltaa kaikille.
Onnea tulevaisuuteen hänen kanssaan.
Kunnon patonkipaska tuli niin että molskahti 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun läsnäoloa. Kaipaan typeryyttäs. Kaipaan sun määräilyä. Kaipaan sun jokaista vikaa. Joka tekee sinusta sinut.
Miks me erottiin?
Niin miks? Molemmat avas sanaisen arkkunsa. Teki asioita myös kolmansiin osapuoliin liittyen. Ei ole maailman loppu. Kaikki on vielä pelastettavissa
Vierailija kirjoitti:
Kunnon patonkipaska tuli niin että molskahti 😱
Nykyiset pöntöt ovat muutenkin helposti tukkiintuvia.
Me ollaan niin erilaisia. Liian suora tuntuu liian ronskilta.