Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53623)
Vierailija kirjoitti:
Istuin kerran vieressäsi niin että välillä hipaisimme. Tiesitkö että mietin sitä melkein joka päivä. Olen hullu.
Oliko se isossa salissa, sinä vasemmalla puolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun läsnäoloa. Kaipaan typeryyttäs. Kaipaan sun määräilyä. Kaipaan sun jokaista vikaa. Joka tekee sinusta sinut.
Hänessä pelkkää vikaa?
Ei Ogelle
En minä omasta mielestäni määräilevä ollut sinulle mies, enkä tosin typeräkään, käytetään synonyymia "tietämätön". Ei kaikkea voi tietää heti alkuun kun ollaan oppimassa/tekemässä uutta.
Olen laatutietoinen. En seurustele itseäni kehittymättömimpien kanssa. En halua regressioitunutta romanttista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tehdään näiden tunteiden kanssa? Tämä on enemmän löytämistä kuin mitään muuta.
Nussitaan nyt alkuun kokeeksi, päätellään sitten jatkot.
Hän ei puhu noin karkeasti. Sama asia kauniisti ilmaistuna häneltä kävisi kyllä
No rakastellaan rajusti sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olen laatutietoinen. En seurustele itseäni kehittymättömimpien kanssa. En halua regressioitunutta romanttista suhdetta.
Mutta piparia kyllä jaat vaikka minkälaisille luolamiehille!
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä kaivatun kanssa joskus uimaan. Ja seistäis syvässä vedessä lähellä toisiamme. Mikä huumaava hetki.
Siinä tekisi mieli aika paljon halailla
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. En kaipaa ongelmia.
Olisi toisen ihmisen hyväksikäyttöä jos EO luvulla korkeammalla tasolla oleva ryhtyisi suhteeseen itseään taantuneemman kanssa.
Täytyy osata keskustella ja sanoa mikä vaivaa. Vituttaa ihmiset jotka myhäilevät passiivisesti, siitä tulee vaivaantunut olo josta seuraa tarve kysyä mikä nyt on. Jos ei osaa sanoa niin jatkossa katson seurani muualta.
Vierailija kirjoitti:
*kehittymättömämpien. Mutta tiedän sen, et edes pieraisisi suuntaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. En kaipaa ongelmia.
Selvä se. Ei multa kumminkaan.
*Kaikki täältä on merkattuja. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin kerran vieressäsi niin että välillä hipaisimme. Tiesitkö että mietin sitä melkein joka päivä. Olen hullu.
Oliko se isossa salissa, sinä vasemmalla puolella?
Olin oikealla puolella.
Terveisiä "saareen" Etelä-Helsinkiin.
Minun kanssani ei pärjää jos yrittää manipulaatioita. Olen liian läsnä ja vaikutan. Se yleensä työntää pahimmat pois.
Mua saa manipuloida jos se tarkoittaa flirttiä ja jännitystä sopivasti
Olen kyllä saanut palautetta siitä kuinka kiva on kun seurassani saa olla oma itsensä. Siksi arvostan puhumista.
Ei haittaa yhtään jos kaivattu manipuloi mua tekemään ihanuuksia
Vierailija kirjoitti:
Mua saa manipuloida jos se tarkoittaa flirttiä ja jännitystä sopivasti
Minä en tykkää, tuosta tilanteesta tiedän että tasoero on liian suuri. Pidän itsellisistä ihmisistä, toki huumori ja leikkimielisyys on ok kunhan se ei mene liian oksettavaksi.
Olet ehkä sittenkin täällä. 💕