Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (53345)

Vierailija
53281/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi iso ikävä sua rakas m(n). oltaispa kiinni toisissamme, siinä haluaisin olla ikuisuuden. toiv törmätään jossain niin tarjoan halin ihan niin kun vanhaan hyvään aikaan. olen soiton ja/tai viestin päässä. toiv saataisi toisemme lopultakin.

Vierailija
53282/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena ihmettelen näitä, jotka varattujen kanssa vehtaavat. Kaipaan itsekin, mutta en varattua koskaan. Miehiä riittää maailmassa, mutta vain yksi on se oikea. Mutta en antaisi edes lupaa  itselleni ihastua varattuun. Se on heti minulle mission imposible ja alhaista. En saisi mitään iloa semmoisesta, että yritän rikkoa muiden ihmissuhteita. Se on sairasta, narsistisen ihmisen touhuilua. Ja loppuviimeks:  ymmärtäähän tuon, millainen aarre lopulta olisi mies, joka puolisoaan kanssani pettäisi. Ja jos vielä lapsia olisi kuviossa kärsimässä… 

Etkö miehenä sitten ihmettelisi asiaa?

Kyllä se ajatus, että mies ajattelee munallaan eikä muulla ole merkitystä ,taitaa aika sitkeästi elää naisten keskuudessa.

sivusta

Me naiset saadaan niin paljon lähestymisiä varatuilta miehiltä, että vähemmästäkin menee usko ja luottamus. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53283/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Olen varattu nainen ja kaivattu on varattu. Täähän on ihan platonisella ajatuksen tasolla miksi täällä olen. Todellisuudessa ollaan molemmat kai jumissa omassa elämässämme ja muutos olisi liian kivualiasta ja hankalaa. 

Mutta nään että molemmat pakenee kai omalla tavallaan. Ajattelen, että yhdessä olisi varmaan hyvä mutta tää kaikki muu tekee siitä sen että se olisi liian raskasta. Another lifetime another life. Ehkä seuraavassa elämässä.

Mitään seuraavia elämiä ei ole eikä tule. Elämä on tässä ja nyt. Sivu.

Vierailija
53284/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää saada kaivattu mun lähelle asumaan niin vois sitten katsoa perään, paitsi pitäis itekkin päättää missä asua

Sun ei vapaana pidä katsoa kenenkään perään, vaan elää omaa elämääsi vapaana ihmisenä.

Vierailija
53285/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin haluaisin jutella kaivattuni kanssa kasvotusten nyt enemmän kuin ennen. Ehkä meille tulee siihen mahdollisuus ja jo hyvinkin pian, ainakin, jos se minusta on kiinni. 🙂

Miten ajattelit asiaa järjestää? 

Ajattelin sanoa suoraan, että haluaisin nähdä hänet. Hän voi sitten vastata mitä haluaa. Voi käydä niin, että kieltäytyy, mut oonpahan ainakin yrittänyt sitten ja tehnyt kaikkeni tän eteen.

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.

Niin, ei mua oikeastaan haittaa, vaikka tulisi pakit, kyllä mä ne kestän. En vaan haluaisi häiriköidä, se mua ehkä enemmän stressaa. Lisäks oon  saanut jokseenkin viileää reagointia mun tunteenilmaisuihin tai niiden yrityksiin, niin ei voi ollenkaan olla varma tuleeko vihreetä valoa tai muuta. Pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
53286/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää saada kaivattu mun lähelle asumaan niin vois sitten katsoa perään, paitsi pitäis itekkin päättää missä asua

Sun ei vapaana pidä katsoa kenenkään perään, vaan elää omaa elämääsi vapaana ihmisenä.

Kyl mä vähän haluan katsoa, tai voi kaivattukin katsoa mun perään… sellasta luonnollista huolehtimista

Vierailija
53287/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi asua koiran kanssa. On aina lempeää seuraa.😏

Kissoja ennemmin. Oikea lukumäärä kissoja on aina n+1, jolloin n=jo olemassa olevien määrä.

Vierailija
53288/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua niin älyttömästi. Kaipuu on kuitenkin vain unelmointia. Se ei katso silmiin, toivota hyvää yötä, keitä aamukahvia, kosketa, kannusta, kuuntele, pese selkää, ehdota yhteistä tekemistä, hymyile, jne. jne. 

Vierailija
53289/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa muutenkin nämä kollektiiviset rangaistukset, vaikka et ole tavannut koskaan ko. henkilöä.

Hei opetelkaa lainaamaan. Mihin viestiin tää vastaus? Vai onko terveiset kaivatulle?

Vierailija
53290/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕

Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚

Voisinpa olla tykönäsi. 🥰 Halittelisin sinua oikein paljon. Saisit oikein ison halin nyt. 😍

Inhoan nykyään näitä hellepäiviä kun keho ei siedä lämmintä yhtään. 😒 Enkä osaa pukeutua helteellä. Mulla olisi mekko se vaan näyttää liian laittomalta. 😄 Pitäisin päällä mutta se herättäisi liikaa huomiota.

-M.K.K

Vierailija
53291/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mies, haluaisin nähdä sinua mutta en mitenkään uskalla ehdottaa. Uskon että tiedät kyllä että haluan. Voisitko mitenkään olla se joka kysyy?

Voisin. Olen toisaalta oppinut että kovin usein ei kannata kysyä jos ei tule vastausta tai jotain epämääräistä kieltäytymistä ja tekosyytä.

Sivusta suunta eteenpäin.

Olen avoin ehdotuksille.

Vierailija
53292/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimesin Black Opsin uudelleen porttauksessa hahmoluokkani 'Ihanatar'-nimellä.

Vierailija
53293/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua niin älyttömästi. Kaipuu on kuitenkin vain unelmointia. Se ei katso silmiin, toivota hyvää yötä, keitä aamukahvia, kosketa, kannusta, kuuntele, pese selkää, ehdota yhteistä tekemistä, hymyile, jne. jne. 

Vaimosi huolehtii kaikesta tuosta.

Vierailija
53294/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut, mutta se käy järkeen.

Vierailija
53295/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Olen varattu nainen ja kaivattu on varattu. Täähän on ihan platonisella ajatuksen tasolla miksi täällä olen. Todellisuudessa ollaan molemmat kai jumissa omassa elämässämme ja muutos olisi liian kivualiasta ja hankalaa. 

Mutta nään että molemmat pakenee kai omalla tavallaan. Ajattelen, että yhdessä olisi varmaan hyvä mutta tää kaikki muu tekee siitä sen että se olisi liian raskasta. Another lifetime another life. Ehkä seuraavassa elämässä.

Mitään seuraavia elämiä ei ole eikä tule. Elämä on tässä ja nyt. Sivu.

Luulen ,että tietävät tämän.

Toisesta sivusta

Vierailija
53296/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä teet työt sen puolesta. Kätevää.

Vierailija
53297/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimesin Black Opsin uudelleen porttauksessa hahmoluokkani 'Ihanatar'-nimellä.

Siistii

Vierailija
53298/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi huolehtii kaikesta tuosta.

On n—> m 

Ap

Vierailija
53299/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin haluaisin jutella kaivattuni kanssa kasvotusten nyt enemmän kuin ennen. Ehkä meille tulee siihen mahdollisuus ja jo hyvinkin pian, ainakin, jos se minusta on kiinni. 🙂

Miten ajattelit asiaa järjestää? 

Ajattelin sanoa suoraan, että haluaisin nähdä hänet. Hän voi sitten vastata mitä haluaa. Voi käydä niin, että kieltäytyy, mut oonpahan ainakin yrittänyt sitten ja tehnyt kaikkeni tän eteen.

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.

Niin, ei mua oikeastaan haittaa, vaikka tulisi pakit, kyllä mä ne kestän. En vaan haluaisi häiriköidä, se mua ehkä enemmän stressaa. Lisäks oon  saanut jokseenkin viileää reagointia mun tunteenilmaisuihin tai niiden yrityksiin, niin ei voi ollenkaan olla varma tuleeko vihreetä valoa tai muuta. Pikemminkin päinvastoin.

Ole vaan yhteydessä. Tappio on pienempi kuin se ettei yritä. Kuulostaa siltä että yhteydenpito on kuitenkin helppoa.

Vierailija
53300/53345 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaivatulleni !