Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53345)
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikinä uskonut, mutta se käy järkeen.
…?
Rakas S, lohduton, loputon ikävä. Olisitpa tässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten osoitat kiinnostustasi?
Yrittämällä viestiä eri tavoin, en ole ollut passiivinen, olen oikeasti viestinyt tietämiini osoitteisiin eri alustoilla ja käynyt kuimillakin ja kortteleissa, porraskäytävissä jopa. Noudattanut lakeja ja hyviä tapoja kuitenkin. Nyt elämäntilanne sellainen että täytyy ryhmittyä uudelleen selvitäkseni muuto
ksista, kuitenkaan en ole irtautumassa tai jättämässä kaivattuain tai luopumassa unelmasta. Ellen kontrolloi tilannetta nyt, tilanne kontrolloi miut kuoppaan. Tätä ulkopuolisten voi olla vaikea käsittää, mutta en ole riippuvainen ulkopuolisten käsityksistä.
Vierailija kirjoitti:
Viittä vaille villi ja vapaa 😘
Ootko mies sitte mun? Joko nähtäis pian?
Aika älytön ikävä. Me nähdään liian vähän. Suukkoja ja silityksiä. Rakas oot. Nuku hyvin.
-Mangusti
Miten joku kehtaa. Tieten tahtoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittä vaille villi ja vapaa 😘
Ootko mies sitte mun? Joko nähtäis pian?
Sulla on mun numero. Voit soittaa siihen, mutta ei sitten mitään haluatko miljonääriksi puheluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haluaisin jutella kaivattuni kanssa kasvotusten nyt enemmän kuin ennen. Ehkä meille tulee siihen mahdollisuus ja jo hyvinkin pian, ainakin, jos se minusta on kiinni. 🙂
Miten ajattelit asiaa järjestää?
Ajattelin sanoa suoraan, että haluaisin nähdä hänet. Hän voi sitten vastata mitä haluaa. Voi käydä niin, että kieltäytyy, mut oonpahan ainakin yrittänyt sitten ja tehnyt kaikkeni tän eteen.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.
Niin, ei mua oikeastaan haittaa, vaikka tulisi pakit, kyllä mä ne kestän. En vaan haluaisi häiriköidä, se mua ehkä enemmän stressaa. Lisäks oon saanut jokseenkin viileää reagointia mun tunteenilmaisuihin tai niiden yrityksiin, niin ei voi ollenkaan olla varma tuleeko vihreetä valoa tai muuta. Pikemminkin päinvastoin.
Ole vaan yhteydessä. Tappio on pienempi kuin se ettei yritä. Kuulostaa siltä että yhteydenpito on kuitenkin helppoa.
No ei se helppoa ole. Kyl mä joudun itseä psyykkaamaan, et saan laitettua viestin. No aika moni muukin asia mulle on toivottoman hankalaa just sosiaalisiin tilanteihin liittyen, et ei oo mitään uutta. Ja jos tuleekin murskatappio, sitä hiukan pelkään.. 😃
..helteinen suukkkonen, täältä kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten osoitat kiinnostustasi?
Yrittämällä viestiä eri tavoin, en ole ollut passiivinen, olen oikeasti viestinyt tietämiini osoitteisiin eri alustoilla ja käynyt kuimillakin ja kortteleissa, porraskäytävissä jopa. Noudattanut lakeja ja hyviä tapoja kuitenkin. Nyt elämäntilanne sellainen että täytyy ryhmittyä uudelleen selvitäkseni muuto
ksista, kuitenkaan en ole irtautumassa tai jättämässä kaivattuain tai luopumassa unelmasta. Ellen kontrolloi tilannetta nyt, tilanne kontrolloi miut kuoppaan. Tätä ulkopuolisten voi olla vaikea käsittää, mutta en ole riippuvainen ulkopuolisten käsityksistä.
Mitä se uudelleen ryhmittyminen ja kontrollointi tarkottaa? Nimimerkillä huolestunut
Hyväksi käyttäminen on härskien hommaa.
Tunteilla leikkiminen kivisydämien
Alhaista on vain ja ainoastaan perseilysi, johon harha kykenee.
Onko nyt eri tilanne kuin alkuvuodesta? Olisko tää kesä jo meidän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haluaisin jutella kaivattuni kanssa kasvotusten nyt enemmän kuin ennen. Ehkä meille tulee siihen mahdollisuus ja jo hyvinkin pian, ainakin, jos se minusta on kiinni. 🙂
Miten ajattelit asiaa järjestää?
Ajattelin sanoa suoraan, että haluaisin nähdä hänet. Hän voi sitten vastata mitä haluaa. Voi käydä niin, että kieltäytyy, mut oonpahan ainakin yrittänyt sitten ja tehnyt kaikkeni tän eteen.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.
Niin, ei mua oikeastaan haittaa, vaikka tulisi pakit, kyllä mä ne kestän. En vaan haluaisi häiriköidä, se mua ehkä enemmän stressaa. Lisäks oon saanut jokseenkin viileää reagointia mun tunteenilmaisuihin tai niiden yrityksiin, niin ei voi ollenkaan olla varma tuleeko vihreetä valoa tai muuta. Pikemminkin päinvastoin.
Älä huoli, ei se ole häiriköintiä :) Kysy vain rohkeasti.
En silti tajua, oon tosi tyhmä ja tuhma kuten Seppo, me ei vaan tajuta.
Toi kato luulee että kaikki täällä on lesboja