Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53345)
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ihmettelen näitä, jotka varattujen kanssa vehtaavat. Kaipaan itsekin, mutta en varattua koskaan. Miehiä riittää maailmassa, mutta vain yksi on se oikea. Mutta en antaisi edes lupaa itselleni ihastua varattuun. Se on heti minulle mission imposible ja alhaista. En saisi mitään iloa semmoisesta, että yritän rikkoa muiden ihmissuhteita. Se on sairasta, narsistisen ihmisen touhuilua. Ja loppuviimeks: ymmärtäähän tuon, millainen aarre lopulta olisi mies, joka puolisoaan kanssani pettäisi. Ja jos vielä lapsia olisi kuviossa kärsimässä…
Etkö miehenä sitten ihmettelisi asiaa?
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikinä uskonut, että voin ikävöidä yhtä halausta näin paljon. Vain kerran sen sain kokea ja silti se oli hellin ja intiimein halaus koko elämässäni. Olen seurustellut useammankin miehen kanssa aiemmin, mutta silti kukaan ei ole koskaan koskenut minuun samalla tavalla kuin sinä. Tai ehkä itse olen vain erilainen nykyään, en tiedä. Olin lähempänä sua kuin olisin uskonut mahdolliseksi, ja koin oloni niin turvalliseksi siinä. Koko muu maailma hävisi sinä hetkenä meidän ympäriltä, vain sinä ja minä, ja hetken pysähtynyt aika.
Ei osunut. Ollaan halattu useammin kuin kerran. Enää ei halauksiakaan heru. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ihmettelen näitä, jotka varattujen kanssa vehtaavat. Kaipaan itsekin, mutta en varattua koskaan. Miehiä riittää maailmassa, mutta vain yksi on se oikea. Mutta en antaisi edes lupaa itselleni ihastua varattuun. Se on heti minulle mission imposible ja alhaista. En saisi mitään iloa semmoisesta, että yritän rikkoa muiden ihmissuhteita. Se on sairasta, narsistisen ihmisen touhuilua. Ja loppuviimeks: ymmärtäähän tuon, millainen aarre lopulta olisi mies, joka puolisoaan kanssani pettäisi. Ja jos vielä lapsia olisi kuviossa kärsimässä…
Kyllä se ajatus, että mies ajattelee munallaan eikä muulla ole merkitystä ,taitaa aika sitkeästi elää naisten keskuudessa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan sinkkua, mutta en uskalla tehdä mitään…
Surullista.
Hellä hyvän yön halaus ihanalle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Säikähin jo että oot hävinny maisemista 🐑 kauniita unia 💞
Vee
Hiippailen taustalla silloin tällöin, yt. talvilampas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haluaisin jutella kaivattuni kanssa kasvotusten nyt enemmän kuin ennen. Ehkä meille tulee siihen mahdollisuus ja jo hyvinkin pian, ainakin, jos se minusta on kiinni. 🙂
Miten ajattelit asiaa järjestää?
Ajattelin sanoa suoraan, että haluaisin nähdä hänet. Hän voi sitten vastata mitä haluaa. Voi käydä niin, että kieltäytyy, mut oonpahan ainakin yrittänyt sitten ja tehnyt kaikkeni tän eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ajatus, että mies ajattelee munallaan eikä muulla ole merkitystä ,taitaa aika sitkeästi elää naisten keskuudessa.
sivusta
Siihen on syynsä. Katso ketjua oman sukupuolesi ulkopuolelta ja astu ulos. Yllätyt kuinka moni nimenomaan ajattelee.
Viittä vaille villi ja vapaa 😘
Vierailija kirjoitti:
Viittä vaille villi ja vapaa 😘
Ette te sen jälkeen ole onnellisia edelleenkään. Aina joku hampaissa ja kiusattavana. Aina olette tyytymättömiä, itseenne.
Tein päiväreissun jonnekin ja siinä välillä pääsin pitkään ikävöimääni tunnelmaan erään odotetun välipysäkin kohdalla. Siinä kohdassa autosta ulos, käveleskelyä ja olemista. Aika pysähtyi ja olin sadan vuoden takaisessa valokuvassa. On siitä pari nykyajan kuvaakin. Syksyltä, mitä odotan ja tyyneltä talvipäivältä. On tuolla muutama muukin paikka, mitä ikävöidä. Jahka tässä taas pääsee tien päälle.
Naisen ei pitäisi asua yksin.
Mun pitää saada kaivattu mun lähelle asumaan niin vois sitten katsoa perään, paitsi pitäis itekkin päättää missä asua
Nainen voi asua koiran kanssa. On aina lempeää seuraa.😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Tarkoitin sitä, että kyllähän ne miehetkin vehtaavat varattujen naisten kanssa.
Naurattaa muutenkin nämä kollektiiviset rangaistukset, vaikka et ole tavannut koskaan ko. henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haluaisin jutella kaivattuni kanssa kasvotusten nyt enemmän kuin ennen. Ehkä meille tulee siihen mahdollisuus ja jo hyvinkin pian, ainakin, jos se minusta on kiinni. 🙂
Miten ajattelit asiaa järjestää?
Ajattelin sanoa suoraan, että haluaisin nähdä hänet. Hän voi sitten vastata mitä haluaa. Voi käydä niin, että kieltäytyy, mut oonpahan ainakin yrittänyt sitten ja tehnyt kaikkeni tän eteen.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.
Voit täällä palstalla puhua ja puhkua.