Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Joo, ihan kunnossa oon. Kerään voimia huomista pitkää ajomatkaa varten.
Milloin ajat mun luokse?
Voisin ajaakin, kunhan tää reissu on suoritettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai solvaustunti päättyi ja alkoi kaipaustunti?
Tais vaimo itkee itsensä uneen
Huomas läppärin historiatiedot ja avoimen välilehdet.Otti ja häippäs.
Oliko tinderi auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Ennustin makarooneista että juupajuu.
Ennustaminen ei vaadi apuvälineitä eikä onnistu useimmiten muutenkaan. Sivusta vittuilen.
Et ole sitten vain tarpeeksi kyvykäs taittamaan todellisuutta niin, että se tulisi sinua itseäsi vastaan tavallaan vetäen sinua kohti, joka on päätöntä.
Herran hallussa ihminen on niin kovin pieni, mitätön ja vailla minkäänlaista omaa tahtoa. Tämä jos jokin ottaa koville ja vetää nöyräksi. Hiljaista pitelee.
Oletko koittanut kävellä takaperin käsillä? jotkin sanat takaperin ovat myös sama sana kuten jotkin sanat.
Herran hallussa minä teen kuten herra sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Mukava kattoa kun nainen ajaa pientä autoaan.
Älä nyt ala nimittelee mun autoa pieneksi 😄. Itselläsi on rätisevä peltilaatikko 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Milloin ajat mun luokse?
Voisin ajaakin, kunhan tää reissu on suoritettu.
<3
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän puristaa teetä pepusta seuraavan kerran kun nähdään?
Saat puristaa. Yllättyisin kyllä, mutta voisit saada pusun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Milloin ajat mun luokse?
Kaivattukin vois ajella mun luo joskus 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Ennustaminen ei vaadi apuvälineitä eikä onnistu useimmiten muutenkaan. Sivusta vittuilen.
Et ole sitten vain tarpeeksi kyvykäs taittamaan todellisuutta niin, että se tulisi sinua itseäsi vastaan tavallaan vetäen sinua kohti, joka on päätöntä.
Herran hallussa ihminen on niin kovin pieni, mitätön ja vailla minkäänlaista omaa tahtoa. Tämä jos jokin ottaa koville ja vetää nöyräksi. Hiljaista pitelee.
Oletko koittanut kävellä takaperin käsillä? jotkin sanat takaperin ovat myös sama sana kuten jotkin sanat.
Mua hämmentää välillä miten outoon mestaan oon päätyny. No ei muuta kun mukava asento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Mua hämmentää välillä miten outoon mestaan oon päätyny. No ei muuta kun mukava asento.
Ja matka voi alkaa.
Ikävä. Haluaisin tavata. Kahdestaan. En voi mennä minnekään kun joka paikkaan haluaisin vain sinun kanssasi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tinderi auki?
Ei ollut,kun tämä sivu ja sähköposti
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on ainoa nainen, jonka antaisin lukita munani.
;)
Jotenkin haluaisin jutella kaivattuni kanssa kasvotusten nyt enemmän kuin ennen. Ehkä meille tulee siihen mahdollisuus ja jo hyvinkin pian, ainakin, jos se minusta on kiinni. 🙂
Säikähin jo että oot hävinny maisemista 🐑 kauniita unia 💞
Vee
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikinä uskonut, että voin ikävöidä yhtä halausta näin paljon. Vain kerran sen sain kokea ja silti se oli hellin ja intiimein halaus koko elämässäni. Olen seurustellut useammankin miehen kanssa aiemmin, mutta silti kukaan ei ole koskaan koskenut minuun samalla tavalla kuin sinä. Tai ehkä itse olen vain erilainen nykyään, en tiedä. Olin lähempänä sua kuin olisin uskonut mahdolliseksi, ja koin oloni niin turvalliseksi siinä. Koko muu maailma hävisi sinä hetkenä meidän ympäriltä, vain sinä ja minä, ja hetken pysähtynyt aika.
Kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tinderi auki?
Ei ollut,kun tämä sivu ja sähköposti
Tämähän on anonyymi palsta jossa voi lähettää myös ei-romanttisia terkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haluaisin jutella kaivattuni kanssa kasvotusten nyt enemmän kuin ennen. Ehkä meille tulee siihen mahdollisuus ja jo hyvinkin pian, ainakin, jos se minusta on kiinni. 🙂
Miten ajattelit asiaa järjestää?
Onneksi on femdom. Mahdollisuus kuvitella.
Sulle jota rakastan mukavaa lauantai-iltaa. Oot sillai päivittäin ajatuksissa ja luulen että oot löytänyt itselles kodin. Sitä toivoin hartaasti. Et sitä mun luota löytänyt, mutta oon onnellinen susta ja sun onnesta.
Miltä tuntuisi tietää olevansa hyvin ilkeä ihmiselle joka kärsii syvästi? Oletteko koskaan miettineet esimerkiksi sitä miksi perse leviää ja vatsa kasvaa vaikka ruokaa ei tulekaan syötyä ihan niin paljon? Murennatko ihmisiä ja se näkyy hampaissasi? Kannattaa ihan tosissaan miettiä.