Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53304)
Vierailija kirjoitti:
Isopyllyt, areenasta näkyy lentopalloa.
Lentopalloilevat naiset😋
Vierailija kirjoitti:
Kuolemanrajakokemus tuli vielä mieleeni. Pistän nyt vaikka tähän.
Kaunis kokemus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukko tunkiolla ei kiinnosta.
Mutta kiekuu kumminkin?
Eiköhän se ulina kohta lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuletko sen? 🐓🦆🦅🦉🦤
Olen valikoivasti kuuro. En kuule myöskään sitä, että kannattaisi erota liitosta liittyä yrittäjien kassaan ilman oikeusapua.
Ei ole oma valintasi.
Se on nimeomaan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Joo, ihan kunnossa oon. Kerään voimia huomista pitkää ajomatkaa varten.
Milloin ajat mun luokse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadekuurot ovat kesäisin hyvin paikallisia ja siksi myös vaikeasti ennustettavia. Samalla paikkakunnalla voi jossain kohta sataa, kun taas kilsan-parin päässä ei sada.
Kiitos kun kerroit, juontaja, me muuthan ei tällaista osattu lainkaan ajatella itse.
Herjaa sinä vaan, mutta se oli vastaus siihen kun joku ilmoitti vuorenvarmana, ettei hänen kaupungissaan sada. Ystävällisiä terveisiä sinne.
Opettelepa lainaamaan, niin ei tule tällaisia turhia tietoiskuja randomisti. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Ennustin makarooneista että juupajuu.
Ennustaminen ei vaadi apuvälineitä eikä onnistu useimmiten muutenkaan. Sivusta vittuilen.
Et ole sitten vain tarpeeksi kyvykäs taittamaan todellisuutta niin, että se tulisi sinua itseäsi vastaan tavallaan vetäen sinua kohti, joka on päätöntä.
Epileptikkona kuoleman rajakokemukset ovat tuttuja kun filmi katkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Koivukylässä ukkostaa ja satoi noin 1h 20min rankasti.
Stadissa alkaa nyt näyttää siltä että saattaisi tulla vettä. Toivottavasti kerkeän himaan kaupasta ennen kuin taivas aukeaa, mulla ei ole sontsaa mukana
Valikoiva kuulo on narsisteille tuttua.
Ihminen muokkaa itseään elämässä ja kantaa vastuuta valinnoistaan.
Muista varmistua että valitset mahdollisimman viisaasti.
Jälkiseuraamukset saattavat olla joskus pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemanrajakokemus tuli vielä mieleeni. Pistän nyt vaikka tähän.
Kaunis kokemus
Näin sen kuuluisi olla.
En olisi ikinä uskonut, että voin ikävöidä yhtä halausta näin paljon. Vain kerran sen sain kokea ja silti se oli hellin ja intiimein halaus koko elämässäni. Olen seurustellut useammankin miehen kanssa aiemmin, mutta silti kukaan ei ole koskaan koskenut minuun samalla tavalla kuin sinä. Tai ehkä itse olen vain erilainen nykyään, en tiedä. Olin lähempänä sua kuin olisin uskonut mahdolliseksi, ja koin oloni niin turvalliseksi siinä. Koko muu maailma hävisi sinä hetkenä meidän ympäriltä, vain sinä ja minä, ja hetken pysähtynyt aika.
Vierailija kirjoitti:
Valikoiva kuulo on narsisteille tuttua.
Ihminen muokkaa itseään elämässä ja kantaa vastuuta valinnoistaan.
Muista varmistua että valitset mahdollisimman viisaasti.
Jälkiseuraamukset saattavat olla joskus pettymys.
Kun valikoiva kuulo kohtaa toisen valikoivan kuulon, silloin kaksi narsistia kohtaa toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai solvaustunti päättyi ja alkoi kaipaustunti?
Tais vaimo itkee itsensä uneen
Huomas läppärin historiatiedot ja avoimen välilehdet.Otti ja häippäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Ennustaminen ei vaadi apuvälineitä eikä onnistu useimmiten muutenkaan. Sivusta vittuilen.
Et ole sitten vain tarpeeksi kyvykäs taittamaan todellisuutta niin, että se tulisi sinua itseäsi vastaan tavallaan vetäen sinua kohti, joka on päätöntä.
Herran hallussa ihminen on niin kovin pieni, mitätön ja vailla minkäänlaista omaa tahtoa. Tämä jos jokin ottaa koville ja vetää nöyräksi. Hiljaista pitelee.
Jumalan kämmenellä ei pelkää ihminen.
Eikä tee mitään muutakaan.
Opettelepa lainaamaan, niin ei tule tällaisia turhia tietoiskuja randomisti. Sivusta.
Opettelepa sinä pitämään pääsi kiinni, kun kukaan ei ole kysynyt sinulta mitään. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai solvaustunti päättyi ja alkoi kaipaustunti?
Tais vaimo itkee itsensä uneen
Huomas läppärin historiatiedot ja avoimen välilehden.Otti ja häippäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Herran hallussa ihminen on niin kovin pieni, mitätön ja vailla minkäänlaista omaa tahtoa. Tämä jos jokin ottaa koville ja vetää nöyräksi. Hiljaista pitelee.
Oletko koittanut kävellä takaperin käsillä? jotkin sanat takaperin ovat myös sama sana kuten jotkin sanat.
Mitä ne sanoivat?