Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (53345)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mietin
Sattumaa <3
Vierailija kirjoitti:
Kuuletko sen? 🐓🦆🦅🦉🦤
Olen valikoivasti kuuro. En kuule myöskään sitä, että kannattaisi erota liitosta liittyä yrittäjien kassaan ilman oikeusapua.
En kaipaa rööperiin, mutta kaivatun takia ******riin…
Vierailija kirjoitti:
Lähetän sulle rakas halin tätä kautta.
Ottaisin sen mieluusti livenä. Voin vain kuvitella miltä se tuntuisi. Pelkkä ajatuskin jännittää kovasti. En muista koska sellaisen ajatteleminen olisi jännittänyt vatsan pohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Ennustin makarooneista että juupajuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: haluatko suhteeseen varatun kanssa?
Aloitan itse: en ikinä.
En halua. Mutta valitettavasti ihastuin varattuun, sille en nyt voi mitään. Toivoisin että hän eroaisi ensin. Kakkoseksi en ala.
Toivot toisille eroa? Siis jollekin pariskunnalle, toinen toisensa rehellisesti ja rakkaudesta valinneille ihmisille. Sähän et kuulu siihen mitenkään. Ja onko mies edes osoittanut olevansa oikeasti susta, wanna be rikkojasta kiinnostunut siinä mielessä? Täällähän silläkään ei ole väliä kiinnostaako sitä toista, mitä näitä välillä lukenut. Pakkomielteistä, pakkomielteistä ja melko tärähtänyttä on. Ok. No, mä ainakin ihan kaikkien kunnollisten ja empaattisten ihmisten puolesta toivon sulle, katala narsisti, oikein sellaisia elämän tuomia opetuksia. Paha tulee saamaan palkkansa. Olet kovapalkkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadekuurot ovat kesäisin hyvin paikallisia ja siksi myös vaikeasti ennustettavia. Samalla paikkakunnalla voi jossain kohta sataa, kun taas kilsan-parin päässä ei sada.
Kiitos kun kerroit, juontaja, me muuthan ei tällaista osattu lainkaan ajatella itse.
Herjaa sinä vaan, mutta se oli vastaus siihen kun joku ilmoitti vuorenvarmana, ettei hänen kaupungissaan sada. Ystävällisiä terveisiä sinne.
Me ollaan hakattu, kerran. Voisin antaa päivämääränkin.
Kuolemanrajakokemus tuli vielä mieleeni. Pistän nyt vaikka tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuletko sen? 🐓🦆🦅🦉🦤
Olen valikoivasti kuuro. En kuule myöskään sitä, että kannattaisi erota liitosta liittyä yrittäjien kassaan ilman oikeusapua.
Ei ole oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Mitä tarkoitat
Koivukylässä ukkostaa ja satoi noin 1h 20min rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole
Turusta enkä
60. E
Joko tullut 57 mittariin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Ennustaminen ei vaadi apuvälineitä eikä onnistu useimmiten muutenkaan. Sivusta vittuilen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään kunnossa?
Joo, ihan kunnossa oon. Kerään voimia huomista pitkää ajomatkaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadekuurot ovat kesäisin hyvin paikallisia ja siksi myös vaikeasti ennustettavia. Samalla paikkakunnalla voi jossain kohta sataa, kun taas kilsan-parin päässä ei sada.
Kiitos kun kerroit, juontaja, me muuthan ei tällaista osattu lainkaan ajatella itse.
Herjaa sinä vaan, mutta se oli vastaus siihen kun joku ilmoitti vuorenvarmana, ettei hänen kaupungissaan sada. Ystävällisiä terveisiä sinne.
Turhaan sä nyt suutut, tsiissas :D se eka ilmoitti että koko etelässä sataa, niin saahan siihen korjata, ettei koko etelässä sada. Ei se tarkoita etteikö kaikki tietäisi sateiden olevan paikallisia vaan nimenomaan on osoitus siitä että tiedetään.
Ilmeisesti tää yks luuli että koko etelässä sataa, niin nythän hän tietää, ettei sadakaan. Oisit kiitollinen tiedosta etkä kiukkuinen :D
Lähetän sulle rakas halin tätä kautta.