Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52938)
Silja, katson youtubeasi, ihana Jeesuksen nainen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan ikisinkut parisuhde-ekspertit taas äänessä 😅
Eikö se oo jo moneen kertaan todettu, että ketjuväki on enimmäkseen eronnutta, karannutta tai suhteessa olevaa. Sitten on muutama teitä ikisinkkuja, jotka luulee, että kukaan muukaan ei ole koskaan ollut ihmisen kanssa irl.
"...moneen kertaan todettu" vai kuitenkin "minä olen tätä mieltä!"
Ihan vaan ketjua lukemalla melko helppo päätellä, kun puhutaan puolisoista, eroista ja kielletystä siitä ja tästä. Mikä siinä on mielipidettä?
Niin, ketjussa kirjoittaa ehkä viikoittain max. 50 ihmistä ja päivätasolla, valtaosa viesteistä tulee aivan kouralliselta viestijöitä. Otanta ei ole järin suuri.
Ja ne muutamat nuoliäänestykset matkan varrella, mutta oletetaan nyt sun pointin tähden, että niissäkin kaikki valehtelee. 🤷🏻
Voin joka kerta kun käynnistän tietokoneen uudelleen, nuolittaa samat viestit uudelleen. Mutta kai niillä nuolilla jollekin sitten on merkitystä. 🤷🏻
Silja, lähdetäänkö palvelee Herraa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää on olla luotettava.
En tiedä yhtään parisuhdetta joka olisi kaatunut johonkin muuhun kuin luottamuspulaan. Yleensä nainen on osoittautunut epäluotettavaksi.
Millä tavalla? Jännänainenko? Miksei kiltti nainen ole kelvannut
Sellaisessa ei ole mitään jännää, ei haastetta, vastusta eikä huumorintajua tai elämänenergiaa. Näin kertoi eksäni minulle aikanaan kun keskustelimme siitä mikä ihmisissä kiinnostaa ja vetää puoleensa. Sivusta.
Eli vaihtoehdot on:
ilkeä, huumorintajuinen, energinen pettäjä
tai
hyväsydäminen, luotettava, väsynyt tosikko 😂😂😂 Ja valkoinen ja musta oli ne ainoat värit, muistakaa sekin! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Silja, katson youtubeasi, ihana Jeesuksen nainen. <3
Tiiän yhen Siljan. Se saa aina känniin.
Vierailija kirjoitti:
Silja, lähdetäänkö palvelee Herraa yhdessä?
Olet jo siellä. Voit palvella herraa ilolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää on olla luotettava.
En tiedä yhtään parisuhdetta joka olisi kaatunut johonkin muuhun kuin luottamuspulaan. Yleensä nainen on osoittautunut epäluotettavaksi.
😃 No sullapa välähti. Naisten syytä kaikki. Vieraissa juoksevat miehet olikin pelkkää legendaa.
😅😂
Mä taas en tiedä yhtään naista, joka pettänyt. Aina mies. Ja siihen kaatuneet liitot.
Tämä kesä mennyt perheen kanssa liikkumisen, matkailun ja mökkeilyn parissa. En ole sinua niin paljon ajatellut. Varmasti merkki jostain.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kesä mennyt perheen kanssa liikkumisen, matkailun ja mökkeilyn parissa. En ole sinua niin paljon ajatellut. Varmasti merkki jostain.
Okay then bye bye then 👋
Voitaispa lomailla yhdessä kaivattuni kanssa. Se olisi mun toiveena tulevaisuudelle. Nykyinen tilanne vaan surettaa. 💔
Eli oot menny varattuun ihastumaan. Omaa tyhmyyttäsi ja pahuuttasi, jos koitat rikkoa toisen suhteen, mahdollisesti perheen. Maailma on täynnä vapaita ihmisiä. Etsi sellainen. Jotain moraalista rotia. Karma kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa lomailla yhdessä kaivattuni kanssa. Se olisi mun toiveena tulevaisuudelle. Nykyinen tilanne vaan surettaa. 💔
Eli oot menny varattuun ihastumaan. Omaa tyhmyyttäsi ja pahuuttasi, jos koitat rikkoa toisen suhteen, mahdollisesti perheen. Maailma on täynnä vapaita ihmisiä. Etsi sellainen. Jotain moraalista rotia. Karma kostaa.
Taas on päässyt ukkeli irti patterista 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en pääse yli sinusta, vaikka ei edes nähdä enää?
Koska me molemmat tunnettiin se tunne
Niin hormonien himoa, joka kuitenkin ajan kanssa kuolisi. Tarvitaan muutakin. Jos vielä 10 vuoden päästä on kaikki hyvin, on myös kiintymystä ja oikeaa rakkautta.
Aloitin t-max kuurin.
Lyijykynän paksuinen kerma lentää.
Aamuisin ei saa housujakaan jalkaan.
Ota T MAX!
Vierailija kirjoitti:
Otan sinun äijäs ja vien hekuman huipulle! Äijäs kiittää karmaa pääsi pois pirtti hirmun kynsistä 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oot menny varattuun ihastumaan. Omaa tyhmyyttäsi ja pahuuttasi, jos koitat rikkoa toisen suhteen, mahdollisesti perheen. Maailma on täynnä vapaita ihmisiä. Etsi sellainen. Jotain moraalista rotia. Karma kostaa.Otan sinun äijäs ja vien hekuman huipulle! Äijäs kiittää karmaa pääsi pois pirtti hirmun kynsistä 💋
Johan täällä nyt provotaan🥰
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että sinulla on perhe. Missä ihmeen ajassa?!
Vierailija kirjoitti:
Tärkeysjärjestys?
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan reilusti alle puolet suhteessa olevista pettää. Eli yli puolet ei petä. Ei kannata tehdä pettämisestä mitään uutta normaalia, kun se ei sitä ole.
Miten tota on tutkittu? :D
Toivottavasti en ikinä päädy pyörimään piireihin, joissa pettäminen on ikään kuin normaali yleinen asia
Ja ne muutamat nuoliäänestykset matkan varrella, mutta oletetaan nyt sun pointin tähden, että niissäkin kaikki valehtelee. 🤷🏻