Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51442)
Vierailija kirjoitti:
Ooks kotona?
Juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.
Asettaisin vain itseni naurunalaiseksi, jos tulisin sinne.Älä mieti tuollaista. Minä asetin itseni enemmän naurunalaiseksi kun lopetin käymästä siellä missä näin. Ei se tunteita poista tai muuta, en vain osannut toimia taaskaan oikein. Harmitus voi kestää vuosia.
Miten muka et osannut toimia?
Tunsin tulleeni nolatuksi niin en enää pystynyt käymään siellä. Annoin hänelle työrauhan ettei tarvitse tällaista ihastunutta ihmistä sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jäädä sun katseeseen taas kiinni🥰 mutta kahden kesken.
nn?
Ei. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.
Asettaisin vain itseni naurunalaiseksi, jos tulisin sinne.Älä mieti tuollaista. Minä asetin itseni enemmän naurunalaiseksi kun lopetin käymästä siellä missä näin. Ei se tunteita poista tai muuta, en vain osannut toimia taaskaan oikein. Harmitus voi kestää vuosia.
Tunsin tulleeni nolatuksi niin en enää pystynyt käymään siellä. Annoin hänelle työrauhan ettei tarvitse tällaista ihastunutta ihmistä sietää.
Tule takas. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.
Tuli vaan mieleen kun sopi omaan tilanteeseen vähän aikaa sitten. Se ihminen vaikutti kiinnostuneelta, mutta ei tullut mua yhtään vastaan ja sitten se vaan yhtäkkiä katosi.
Kaikki kauniit sanat tallensin sydämeen ja kaivan ne sieltä esille aina tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.
Tuli vaan mieleen kun sopi omaan tilanteeseen vähän aikaa sitten. Se ihminen vaikutti kiinnostuneelta, mutta ei tullut mua yhtään vastaan ja sitten se vaan yhtäkkiä katosi.
Mullekin kävi näin. En tiedä mihin hän katosi. Katosin itsekin hetkeksi ja nyt en enää löydä häntä :(
Haluatko kuulla ne kasvotusten?
Elämässä ei saa häpeillä! Liian lyhyt nolostimiseen itsestään :-) !
Vierailija kirjoitti:
Ooks kotona?
Lojun sukulaisten sohvalla, kukaan muu ei tosin oo kotona
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei saa häpeillä! Liian lyhyt nolostimiseen itsestään :-) !
Mua nolostuttaa vaikka mitkä asiat. Se alko ylästeella ja mihinkään ei ole helpottanut vaan pahenee koko ajan. 😕
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Voisikohan se olla mahdollista, ET se olet sinä? Todennäköisyys on kyllä aika pieni...
Tietenkin on mahdollista..
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Voisikohan se olla mahdollista, ET se olet sinä? Todennäköisyys on kyllä aika pieni...
Kaikki on mahdollista. Jokainen täällä on joku, luultavasti silloin tällöin kaksi toisensa kaipaajaa kohtaa. Ainoa tapa saada selville on laittaa tarpeeksi hyvä tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistit?
Yhtään molemminpuoleista vetovoimaa? Sitä mietin🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mahdollista. Jokainen täällä on joku, luultavasti silloin tällöin kaksi toisensa kaipaajaa kohtaa. Ainoa tapa saada selville on laittaa tarpeeksi hyvä tunniste.
Laitappa.
Laita tunniste minkä vain kaksi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään molemminpuoleista vetovoimaa? Sitä mietin🤔
Aivan järjetön vetovoima
Ja taas sivusta huudellaan toisten viestienväliin. Mahtava paikka :D
Me asutaan maailman toisilla puolilla. Ei se nyt vaan onnistu näin lyhyellä varoajalla. 😢