Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50926)
Vierailija kirjoitti:
'Laita korkki kiinni' oli jonkun toisen kommentti Minalle.
Poistun ketjusta. E
Ei ollut Mina kyseessä. Olet obsessiivinen hullu.
Tänään taas miettiny, et miksi mä luen tätä? Toivottavasti sinä et... 💕
Kaivattu olisi hieno taiteilija.
Vierailija kirjoitti:
Sinä 🤍
Hän.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mikä ammatti kaivatullesi sopisi ja miksi?
Kokki. On niin hyvä vispaamaan munaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun avasinkin taas tämän. Sadekamppeet siis vaan päälle ja ulkoilemaan.
Sulle mukavaa alkuviikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun avasinkin taas tämän. Sadekamppeet siis vaan päälle ja ulkoilemaan.
Sulle mukavaa alkuviikkoa.
Jep.. Pakko lähtee ulos. Kiitos kun tulit muistuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Mukavaa iltapäivää💖
Olit taas täällä äsken. Toivottavasti joskus oikeastikin näkö- ja kosketusetäisyydellä. Tykkään susta ihan hirmuisesti tai rakastan pikemminkin. 🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miten en löydä sinusta mitään virheitä. Ei sen pitäisi olla mahdollista.
Ihan varmasti löydät paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu olisi hieno taiteilija.
Ehkä hän on jo, mutta et tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olit taas täällä äsken. Toivottavasti joskus oikeastikin näkö- ja kosketusetäisyydellä. Tykkään susta ihan hirmuisesti tai rakastan pikemminkin. 🥰😍
Suloisia harhoja ihmisillä
Eilen kaksi katsekontaktia 👀🔥 Terveisiä tummalle komistukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloisia harhoja ihmisillä
Ehkä sulla on ne harhat, jos luulet että kaikki viestit liittyvät tähän ketjuun eikä irl tapahtumiin....
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin värit sanoihin, mutta en sivellintä sivaltimeen. Välillä sanat ovat silti teräviä. 😔
No itke nyt vaikka pari kyyneltä ja kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Omituinen reaktio siihen, että ymmärrän vikani ja kehityskohtani. Mulla on hyvä tahto kaikkia kohtaan. Se ei silti tarkoita, etteikö toisinaan tulisi sanoneeksi huonosti ja se harmittaa.
Kehitä ne vikasi kuntoon äläkä esitä uhria.
Sinuna en neuvoja jakelisi varsinkaan kaunopuheisuudessa, kun puhut itse rumasti ja ilkeästi. 💡 Kannattaa aloittaa tutkimalla omia kehityskohteitaan eikä osoitella niitä, jotka ne itse ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luotan kaivattuuni enkä edes ajattele hänen haluavan mitään pahaa. Häne ei ole myrkyllinen mun kokemuksen mukaan. Fiksu on.
Hyvä👍 Itselle kävi arviointimoka entisen kaivatun kanssa. Osasi esittää asiallista ekalla tapaamisella jne. mutta pikku hiljaa aloin nähdä pilkahduksia lapsellisesta, omahyväisestä ja myrkyllisestä luonteesta. Pakko se oli sitten uskoa, että olin iskenyt käteni paskaan.
Harmi. Kertoo enemmän hänestä kuin sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin värit sanoihin, mutta en sivellintä sivaltimeen. Välillä sanat ovat silti teräviä. 😔
No itke nyt vaikka pari kyyneltä ja kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Omituinen reaktio siihen, että ymmärrän vikani ja kehityskohtani. Mulla on hyvä tahto kaikkia kohtaan. Se ei silti tarkoita, etteikö toisinaan tulisi sanoneeksi huonosti ja se harmittaa.
Kehitä ne vikasi kuntoon äläkä esitä uhria.
Sinuna en neuvoja jakelisi varsinkaan kaunopuheisuudessa, kun puhut itse rumasti ja ilkeästi. 💡 Kannattaa aloittaa tutkimalla omia kehityskohteitaan eikä osoitella niitä, jotka ne itse ymmärtävät.
Taisipa osua ja upota, kun uhriutuvan äksyilijän piti heti poistattaa viesti!
Juustosuikero k*lli luulee et ihmisiltä puuttuu haju ja makuaisti 🤮
Sinä 🤍