Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50889)
Grrmmoouuuuurr mrlrmgrouuuuuurrmm!!! 🐈
En luota edes itseeni tämän tapauksen jäljkeen...
Välillä tuntuu, että et halua hyvää vaan aiheuttaa pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epärehelliset ihmiset ovat epäluuloisia, koska kuvittelevat muidenkin olevan yhtä juonittelevia kuin itse ovat.
Just niin. Rehelliset ja oikeudenmukaiset ovat taipuvaisia luottamaan toisiin ihmisiin, liikaakin.
Kunnes tulevat kunnolla petetyiksi.
Maailmassa on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.
Oikeudenmukaisuus kiinnostaa silloin, kun se koskee sinua itseäsi. Toisten kohtelulla ei ole väliä, ellei se vaikuta sinun hyvinvointiisi.
#itsekkyys
Mä luotan kaivattuuni enkä edes ajattele hänen haluavan mitään pahaa. Häne ei ole myrkyllinen mun kokemuksen mukaan. Fiksu on.
Jos haluaa älykkään lapsen niin lapsen kanssa kannattaa olla mahdollisimman aktivoiva ja aktiivinen eri tavoin ensimmäiset vuodet, sillon muodostuu valtavasti hermoratoja aivoissa. Tämän takia esikoiset on monesti älykkäimpiä lapsikatraasta, vanhemmat jaksaa olla kiinnostuneita ja antavat huomiota eri tavalla kuin seuraaville lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Mä luotan kaivattuuni enkä edes ajattele hänen haluavan mitään pahaa. Häne ei ole myrkyllinen mun kokemuksen mukaan. Fiksu on.
Sama. Hän on aina yllättänyt mut positiivisesti ja sisin minuus ei koe pienintäkään epäilystä häneen luottamisessa vaan se on automaatio.
Eikö runoni nyt naurattanutkaan?
Voi "itku". <3
Se löytyy kohta muuten myös blogista. Xoxo.
Mä en vaan ymmärrä miten en löydä sinusta mitään virheitä. Ei sen pitäisi olla mahdollista.
Kova ikävä. Haluaisin vain olla vieressäsi ja koskettaa.
Nuppi kipeänä ja hellyyden puute. Niskatkin niin jumissa, että jonkun pitäisi antaa sinne parantava suukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se terävin. Olen se joka uskaltaa olla se mikä on.
Minä uskallan olla se terävin. Minäkin olen uskaltanut olla oma itseni ja se palkitsee.
On hyvä olla oma itsensä. Kunhan se omana itsenä oleminen ei tarkoita sitä että kuvittelee voivansa olla mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Nuppi kipeänä ja hellyyden puute. Niskatkin niin jumissa, että jonkun pitäisi antaa sinne parantava suukko
Nupin taonta on vaarallista😁
Vierailija kirjoitti:
Epärehelliset ihmiset ovat epäluuloisia, koska kuvittelevat muidenkin olevan yhtä juonittelevia kuin itse ovat.
Ei tarvitse kuvitella sen yhden olevan sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattuni antaisi nuppiini... parantavan suukon niin ei maailmasta puuttuisi enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa älykkään lapsen niin lapsen kanssa kannattaa olla mahdollisimman aktivoiva ja aktiivinen eri tavoin ensimmäiset vuodet, sillon muodostuu valtavasti hermoratoja aivoissa. Tämän takia esikoiset on monesti älykkäimpiä lapsikatraasta, vanhemmat jaksaa olla kiinnostuneita ja antavat huomiota eri tavalla kuin seuraaville lapsille.
Kaikki lapset eivät kiinnostu kehittämään itseään niin paljon vaikka kuinka näkisi vaivaa mutta suosittelen silti samaa. Onneksi on myös lapsia jotka ovat itsenäisempiä, fiksumpia ja halukkaita oppimaan, nämä lapset oppivat helposti itse kaikesta mutta toki suosittelen panostamaan näihinkin lapsiin yhtälailla. Lapsilta myös oppii paljon. Kaikki lapset tulee huomioida samalla tavalla kun ne on kerran tehtykin kasvatettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö runoni nyt naurattanutkaan?
Voi "itku". <3
Se löytyy kohta muuten myös blogista. Xoxo.
Mistä sun blogin löytää?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä👍 Itselle kävi arviointimoka entisen kaivatun kanssa. Osasi esittää asiallista ekalla tapaamisella jne. mutta pikku hiljaa aloin nähdä pilkahduksia lapsellisesta, omahyväisestä ja myrkyllisestä luonteesta. Pakko se oli sitten uskoa, että olin iskenyt käteni paskaan.
Sivusta edellinen