Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50928)
Ja nyt alkaa raivoaminen :D
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt alkaa raivoaminen :D
Anna mennä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vältyin luodilta 🤣😅
Sä olet se luoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustosuikero k*lli luulee et ihmisiltä puuttuu haju ja makuaisti 🤮
Pakkoko sitä on imee?
No pyysin käymään pesulla, sanoi et 3h sit pesty, ja tyhmä uskoin 😅🤮 Eihän siitä imemisestä tullut mitään kun oksennusrefleksi kävi
En ikinä enää ota suihin jos mies ei älyä pestä sitä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin värit sanoihin, mutta en sivellintä sivaltimeen. Välillä sanat ovat silti teräviä. 😔
No itke nyt vaikka pari kyyneltä ja kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Omituinen reaktio siihen, että ymmärrän vikani ja kehityskohtani. Mulla on hyvä tahto kaikkia kohtaan. Se ei silti tarkoita, etteikö toisinaan tulisi sanoneeksi huonosti ja se harmittaa.
Kehitä ne vikasi kuntoon äläkä esitä uhria.
Sinuna en neuvoja jakelisi varsinkaan kaunopuheisuudessa, kun puhut itse rumasti ja ilkeästi. 💡 Kannattaa aloittaa tutkimalla omia kehityskohteitaan eikä osoitella niitä, jotka ne itse ymmärtävät.
Miksi jonkun perseilyä pitäisi ymmärtää loputtomasti?
Tätä juustosuikero mielikuvaa ja kokemusta ei saa pois multa kuin kunnollinen mies jota voi imee ilman pelkoa pilaantuneen juuston hajusta ja mausta 🤮
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mikä ammatti kaivatullesi sopisi ja miksi?
Puuseppä, maanviljelijä, toimitusjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mikä ammatti kaivatullesi sopisi ja miksi?
Ammattihalaaja (minun ja omien lastensa) olisi hirmu kiva 😘. Myöhemmin ehkä jotain muutakin.
Ei ole tarvetta mulla ainakaan nimitellä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin värit sanoihin, mutta en sivellintä sivaltimeen. Välillä sanat ovat silti teräviä. 😔
No itke nyt vaikka pari kyyneltä ja kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Omituinen reaktio siihen, että ymmärrän vikani ja kehityskohtani. Mulla on hyvä tahto kaikkia kohtaan. Se ei silti tarkoita, etteikö toisinaan tulisi sanoneeksi huonosti ja se harmittaa.
Kehitä ne vikasi kuntoon äläkä esitä uhria.
Sinuna en neuvoja jakelisi varsinkaan kaunopuheisuudessa, kun puhut itse rumasti ja ilkeästi. 💡 Kannattaa aloittaa tutkimalla omia kehityskohteitaan eikä osoitella niitä, jotka ne itse ymmärtävät.
Taisipa osua ja upota, kun uhriutuvan äksyilijän piti heti poistattaa viesti!
En mukana langassa.
Jokaikinen meistä kehittyy
ja kasvaa aina kuolinpäiväänsä
saakka; tämän minäkin tajusin
(viimeistään) 45-vuotispäivänäni.
Aina vain lisää ja yhä syvempiä
oivalluksia.
Luulemme olevamme valmiita
aikuisia 40-vuotiaina. Ei, emme ole.
Yhä vain viisastumme ja evoluutiossa
etenemme.. E
Auringon pilkahduksia ja lämpöä alkuviikkoosi kaipaamani.
Hei shortsipoika! Tulin vaan kirjottamaan, et oot ihan älyttömän söpö ja seksikäs. Olen ihan täpinöissä, kun sinua mietin. 😍🧡
Hälle sopisi ammatiksi aurajuuston valmistaja 🤮
Saisinpa sinut omaksi. Voitais rakastella just niin usein, kun tekis mieli. 🙂
Ei hitto, mun on soitettava päivystykseen ja kysyttävä olisko niillä mitään terapiaa tarjota, kun sain trauman juustoihin 🤮
Ja kulleihin 🤮 kullit oli mun kaikki villi elämä! Pien määrä hapatetta hapattaa koko taikinan
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa sinut omaksi. Voitais rakastella just niin usein, kun tekis mieli. 🙂
Ootko valmistautunut siihen et se voi haista ihan tunkiolle ? 🤮
Pakkoko sitä on imee?