Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Huomaan et oon muuttunu hieman, ehkä en jääkään sammakoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Kävin nautiskelemassa eräässä kahvilassa, jossa mekin voitaisiin "törmätä".
Ehkä niin vielä käykin, jos satumme siihen samaan kahvilaan. t. kaipaava
Vierailija kirjoitti:
Kävin uspenskissa, rukoilin sun puolesta myös
🙏🏽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku triggeröityy siitä, että toinen tietää omat heikkoutensa?
Mitä hyötyä on tiedostaa ne heikkoudet, jos ei tee mitään asian eteen. Käyttäytyy edelleen huonosti, mutta tiedostaa sen, niin sitten se on muka ok.
Missä kohtaa olen sanonut, etten tekisi? Totta kai pyrin hyvään. Onko sinulla ollenkaan heikkouksia? Jos on, miten työstät niitä? Entä mistä heikkouksista olet päässyt eroon työstämällä asiaa? En ymmärrä, mitä hyötyä on hyökätä toisen päälle. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Kukin katsokoon peiliin ja aloittakoon itsestään.
Itsepähän kerroit että päästelet suustasi ilkeyksiä joita kadut.
En ole niin sanonut, älä vääntele. Sanoin, että saatan olla välillä teräväkielinen, mikä voi tarkoittaa esim. kärkkäitä sanamuotoja. Sinun tapasi on todella hyökkäävä ja epäystävällinen, joten älä opeta, jos et kykene elämään oppiesi mukaan.
Minä olen heittänyt jo ensimmäisen kiven, ja monta muuta perään, joten voin uhtautua tässäkin ensimmäiseksi heittäjäksi 😁 sivusta
Oon aika varma että moni muukin kirjoittelee susta tänne, mies
Ja nainen olen huomannu ainakin yhden toisen joka kirjoittaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen olen huomannu ainakin yhden toisen joka kirjoittaa sinulle.
Muit ei se ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Kävin nautiskelemassa eräässä kahvilassa, jossa mekin voitaisiin "törmätä".
Ehkä niin vielä käykin, jos satumme siihen samaan kahvilaan. t. kaipaava
Käyn niin harvoin, että...
Piristit mun päivää. Oon aina ollu salaa heikkona sun näköisiin miehiin. Mielenkiintoinen tatuointi sun jalassa, joka kertoi omaa viestiään.
On tää kyllä paikka. Mitä saatte kiusaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla teräväkielinen ja kärkäs (=veemäinen) kun voisi olla ystävällinen ja mukava?
Miksi inttää toisen asioista, kun voisi keskittyä vaikka omiin kehityskohtiin?
Itsehän se toinen tuli tänne kertomaan asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙏🏽
Siellä on se ihmeitätekevä ikoni..
Sanoin et oon alkanu inhota kaupunkeja niin isä kysyi et alanko korpimuija 2, sanoin et joo kunhan löydän jonkun kumppanin 😊, ehkä käyn ryöstämässä kaivatun mukaani…
Vierailija kirjoitti:
Sanoin et oon alkanu inhota kaupunkeja niin isä kysyi et alanko korpimuija 2, sanoin et joo kunhan löydän jonkun kumppanin 😊, ehkä käyn ryöstämässä kaivatun mukaani…
Koska muutetaan?
"Omituiselle äijälle" terveiset. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muutetaan?
-Sivusta, mut voin muuttaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙏🏽
Siellä on se ihmeitätekevä ikoni..
Ihmemies vai -nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muutetaan?
Nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muutetaan?
Nyt
Tuu hakee.
En ole niin sanonut, älä vääntele. Sanoin, että saatan olla välillä teräväkielinen, mikä voi tarkoittaa esim. kärkkäitä sanamuotoja. Sinun tapasi on todella hyökkäävä ja epäystävällinen, joten älä opeta, jos et kykene elämään oppiesi mukaan.