Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11780)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se paljon epätodennäköisempää löytää sopivaa jos on todella nirso. Vähemmän nirsoilla enemmän vaihtoehtoja.
Ei tunteilla voi olla nirso,niitä joko on kahden ihmisen välillä tai sitten ei.
Jos ne syttyy kerran sadassa vuodessa niin kyllä toinen on nirsompi kuin se jolla kerran viidessä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuinka lähellä kaivattuasi asut?
16 km
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-L. Jos pyydät kahville, tulen ilomielin ja haluan sinua. Haluan antaa sinulle, olen antaja ja nautin antamisesta. Haluan sinua valtavasti.
Pyytäisinkin jos olisi välit. Mut kun ei oo niin liian vaikeaa ja luotto siihen että mikään ikinä menisi järkevästi on olematon...
En voi sanoa tuntevani, mutta sen vähän, mitä tunnen, ja mitä silmilläni olen nähnyt, nainen sinussa on todella minun makuuni. En minä pelkäisi sitä sanoa ääneen, mutta olosuhteet ovat mitä ovat.
Samoin. Siis oikeasti samoin vaikken sitä sen enempää huutelekaan aina. Olosuhteet on, mutta niitäkin enemmän luulen että ne kaikki tunteet kourasee niin syvältä että se pelko on vaikea mikä nousee siitä, ja sitten kaikki muu tietty.
Olosuhteista johtuen, en ole halunnut koskaan sanoa mitään ääneen, mutta jos tietäisin ajattelemani M-L:n olevan minut tietäen olevan minulle mahdollinen, olisin jo ollut oven takana. En kuitenkaan usko, että hän minun kelkkaani haluaisi aidosti lähteä, joten en anna edes ymmärtää. Se usein minua surettaa. Ja koska olen vain mies ja ihminen, haave hänestä kiihottaa usein ja juuri nyt melkoisesti. Anteeksi ja ei anteeksi.
Lähtisin siihen kelkkaan kyllä ihan oikeasti. Mutten usko haluavani hetken huumaa. Se ei tuntuisi oikealta. Se on vaan helppo ja yksinkertainen ajatus jossa ei tarvisi kohdata sitä että pelottaa ja kaikki on vaikeaa.
On vaikea saada aikaan sitä tilannetta että ei olisi paineita mihinkään suuntaan ja voisi olla vaan ja antaa asioiden mennä täysin luonnollisesti. Mitä painavampi tunne, sitä tukevampi pohja olisi hyvä. Mut ei. Lähtisin täysin typerästi mukaan asioihin. Eli hyvä ettet oo ovella. Kai?
Ps. Kiva kun oot mies
Olisin ovella kyllä, jos voisin olla varma siitä, ettet sitä pitäisi pahana. Mutta M-L käsitykseni mukaan pitäisi sitä pahana minun kohdallani, tykkäisi minusta tai ei.
Mutta onko nirsous valinta? Ei mun mielestä. Nää on sisäsyntyisiä juttuja, samalla tavalla kun voi olla todella tarkat ruokamieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se paljon epätodennäköisempää löytää sopivaa jos on todella nirso. Vähemmän nirsoilla enemmän vaihtoehtoja.
Miksi käytetään sanaa nirso? Ei ole nirsoutta jos erilaisia odotuksia ja toiveita kuin keskivertotallaajalla.
Miten niin ei olisi nirsoutta?
Mitä pahaa olla nirso? Kyllä minä ainakin olen nirso eli valikoiva monissakin asioissa, eikä siinä ole mitään pahaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne syttyy kerran sadassa vuodessa niin kyllä toinen on nirsompi kuin se jolla kerran viidessä.
Olen 40+ eikä ikinä ennen ole ollut tällaisia tunteita. Nirsoudella ei ole minkään valtakunnan tekemistä sen kanssa, miten tunteet syttyy. Pitää tavata joku, joka sytyttää ne. Ja se on sattuman kauppaa osin. sivu
Vierailija kirjoitti:
n. 75
Tämä saattaisi osua aika lähelle. En kyllä tarkkaan tiedä, missä hän asuu. Moi hänelle, kolmeen päivään en olekaan ketjussa käynyt. ww
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuinka lähellä kaivattuasi asut?
Lähellä. Ei ihan käsi ylety.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytetään sanaa nirso? Ei ole nirsoutta jos erilaisia odotuksia ja toiveita kuin keskivertotallaajalla.
Pahoittelut, että käytin sanaa joka ei sovi sinulle. Sovitaan tässä ja nyt, ettei se ole nirsoa, vaan käytin sanaa pelkästään kuvaamaan sitä, että on korkeat tai erittäin korkeat standardit.
Mielestäni on edelleen mystistä se, miten lempi leihahtaa. Se vain tapahtuu.
Toivottavasti tapahtuu sellaisen kanssa, jonka kanssa asiat etenevät hyvin ja onnellisesti. Olisi hienoa. Sellaista aitoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+ eikä ikinä ennen ole ollut tällaisia tunteita. Nirsoudella ei ole minkään valtakunnan tekemistä sen kanssa, miten tunteet syttyy. Pitää tavata joku, joka sytyttää ne. Ja se on sattuman kauppaa osin. sivu
Tietenkin on. Jotkut eivät ihastu niin usein/helpolla kuin toiset. Asia on aivan päivän selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut, että käytin sanaa joka ei sovi sinulle. Sovitaan tässä ja nyt, ettei se ole nirsoa, vaan käytin sanaa pelkästään kuvaamaan sitä, että on korkeat tai erittäin korkeat standardit.
Mielestäni on edelleen mystistä se, miten lempi leihahtaa. Se vain tapahtuu.
Mun mielestä se ei ole mystistä, mutta ulkopuolisten voi olla vaikea sitä tunnistaa. Tarkoitan siis, että jos esim. kaverini tietävät minun makuni, niin eivät he silti osaa suositella minulle ketään, koska ei ne ole koskaan sellaisia Just Mulle. Kun eivät he tunne mun puolesta, katsovat vain raameja jotenkin sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-L. Jos pyydät kahville, tulen ilomielin ja haluan sinua. Haluan antaa sinulle, olen antaja ja nautin antamisesta. Haluan sinua valtavasti.
Pyytäisinkin jos olisi välit. Mut kun ei oo niin liian vaikeaa ja luotto siihen että mikään ikinä menisi järkevästi on olematon...
En voi sanoa tuntevani, mutta sen vähän, mitä tunnen, ja mitä silmilläni olen nähnyt, nainen sinussa on todella minun makuuni. En minä pelkäisi sitä sanoa ääneen, mutta olosuhteet ovat mitä ovat.
Samoin. Siis oikeasti samoin vaikken sitä sen enempää huutelekaan aina. Olosuhteet on, mutta niitäkin enemmän luulen että ne kaikki tunteet kourasee niin syvältä että se pelko on vaikea mikä nousee siitä, ja sitten kaikki muu tietty.
Olosuhteista johtuen, en ole halunnut koskaan sanoa mitään ääneen, mutta jos tietäisin ajattelemani M-L:n olevan minut tietäen olevan minulle mahdollinen, olisin jo ollut oven takana. En kuitenkaan usko, että hän minun kelkkaani haluaisi aidosti lähteä, joten en anna edes ymmärtää. Se usein minua surettaa. Ja koska olen vain mies ja ihminen, haave hänestä kiihottaa usein ja juuri nyt melkoisesti. Anteeksi ja ei anteeksi.
Lähtisin siihen kelkkaan kyllä ihan oikeasti. Mutten usko haluavani hetken huumaa. Se ei tuntuisi oikealta. Se on vaan helppo ja yksinkertainen ajatus jossa ei tarvisi kohdata sitä että pelottaa ja kaikki on vaikeaa.
On vaikea saada aikaan sitä tilannetta että ei olisi paineita mihinkään suuntaan ja voisi olla vaan ja antaa asioiden mennä täysin luonnollisesti. Mitä painavampi tunne, sitä tukevampi pohja olisi hyvä. Mut ei. Lähtisin täysin typerästi mukaan asioihin. Eli hyvä ettet oo ovella. Kai?
Ps. Kiva kun oot mies
Olisin ovella kyllä, jos voisin olla varma siitä, ettet sitä pitäisi pahana. Mutta M-L käsitykseni mukaan pitäisi sitä pahana minun kohdallani, tykkäisi minusta tai ei.
No ois kiva et sen verran tietäisin yllätysvieraasta et voisin ees hiukset harjata. Muuten en pistä mitenkään pahaksi mutta olisi parempi olo itsellä kun olisi saanut sukia itsensä vähän edustavammaksi kuin esim. juuri herännyt. Tilanteet muuttuu, mikä oli ennen paha ei oo sitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on kaipausketju addiktiosta?
Kaipaajan ymmärrän, mutta trollaamista en. Kaipaaminen on inhimillistä.
Trollaaminen outoa ajankulua, jota en ymmärrä ollenkaan. Mitä siitä saa? Onko trollin elämä tyhjää?Tutkimusten mukaan nettitrollit ovat persoonallisuushäiriöisiä.
Teitkö laajan tutkimuksen? Onko vertaisarvioitu myös?
Miksi minä sen olisin tehnyt? Ihan kuule kanadalainen tutkimusryhmä teki.
Buckels, Erin E., Paul D. Trapnell, and Delroy L. Paulhus. "Trolls just want to have fun." Personality and Individual Differences67 (2014): 97-102.
Hui, jos hän asuukin ihan lähellä. En tiedä. Pitää kammata hiukset ennen kuin lähtee viemään roskia.
Hyvää työviikkoa Marko R.lle 🤍
Olen ehkäpä nirso melkein kaikessa. Ihan ylpeästi nirso, ei kai siitä mitään honoria missään saa jos ei ole nirso :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, jos se on nirsolle ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?
Haluaa. Sivusta.
Etkö pelkää että saat syyt niskoillesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?
Haluaa. Sivusta.
Etkö pelkää että saat syyt niskoillesi?
Ei kai siinä tuollaista pelätä kun oma halu menee kaiken edelle. Ymmärrätkö, vähän kuin kysyisi varkaalta, etkö pelkää jääväsi kiinni.